VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hé buuf. Volgens mij had Esmee geregeld dat Meave de datumprikker er in zou knallen. Ikheberzinan.
Ik heb wel enkels en ik gok erop dat jij ze ook heb

Maar ja, daten is leuk. Alleen nog geen rondmail gehad?

Die rode shabby's zijn wel leuk, alleen hadden ze een hak moeten hebben. Rood leer is sexy.
Ik had nog geen datumprikker gezien in de ak maar ik heb Meave ook niet gezien.

Ik heb ook wel zin in een date met de buufkes!
Er zit wel een enkelgewricht, maar in mijn kuit dus
Zie nu dat het 'Shabbies' zijn! Verklaard ook waarom ik alleen maar verschrikkelijke shabby shoes googlede net

Vind deze leuk

quote:Pammie schreef op 23 november 2008 @ 22:55:

Er zit wel een enkelgewricht, maar in mijn kuit dus Ach, ook zielig.
Ik ben ook zielig.

Ik heb een pechmaand, heb klapkuiten én geirriteerde neusvleugels van het snuiten.
Ach ja, het werkt dus ik klaag verder niet
Waarom is het dan meteen een pechmaand?
Overigens Wind, met je hoopvolle 'dat moet gevierd worden' op mijn Hyves... Het is niet gevierd
Ik hoop dat ik niemand beledig maar ik vind dit toch van die afgrijselijke schoenen;

DIE HEB IK!!
Grapje.

Ik heb me bij mijn mutsjes allang afgemeld en ga dat nu hier ook doen. Dag buurtjes, weltrusten.
Oh, dan lijken mijn zwarte laarzen (Wind, Vrolijk, jullie hebben ze gezien op mijn verjaardag) wel een beetje op Shabbies.

Boekentips..., ik heb net Suezkade van Jan Siebelink uit, goed boek. En lees nu Norwegian Wood van Haruki Murakami. Pebblo vond het een heel goed boek, ik ben er net in begonnen. Pebblo leest in razend tempo. We hebben grote overlap in boekensmaak dus ik lees wat hij me aanraad. Ook onlangs gelezen en goed: Misfit van Vincent Overeem.

En vorig jaar om deze tijd las ik een heel ander boek, De Schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafón. Op aanraden van mijn moeder en dat vergeet ik niet omdat ik het door mijn tranen heb uitgelezen in de trein toen ik op weg was naar het ziekenhuis en mama die dag zou sterven.
quote:Pebbles schreef op 23 november 2008 @ 23:02:

En vorig jaar om deze tijd las ik een heel ander boek, De Schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafón. Op aanraden van mijn moeder en dat vergeet ik niet omdat ik het door mijn tranen heb uitgelezen in de trein toen ik op weg was naar het ziekenhuis en mama die dag zou sterven.
Nope, zulke laarzen heb ik niet Wind. En zal ik ook niet bezitten.

Doei Pammie!

Peb, ik kwam met moeite door knielen..van Jan Siebelink dus ben een beetje huiverig. Maar verder geen herkenning van de boeken die jij hebt neergezet. Merkt toch dat ik steeds meer engels lees, mede omdat de boeken vaak goedkoper zijn en ik veel op Gatwick/Heathrow koop.
Ik ga ook naar bedje toe. Lekker fris bedje en heerlijk met mijn man samen en ik ben morgen vrij. (geloof dat ik blij ben dat ik morgen vrij ben, heb het al 10 keer gezegd)

Ik moet morgen fris en fruitig zijn aangezien ik een zwart kort rokje ga scoren! En ook Sint cadeaus aangezien ik geen kindjes om me heen heb.

Truste meisjes!
Ik ben morgen een beetje vrij. We gaan s'ochtends werken (alleen strikt noodzakelijke internetdingen, winkel = dicht), Pebbeltjes blijven over dus ik wil dan ergens met Pebblo gaan lunchen en daarna wat Sint inkopen doen. Na school hebben we in de middag 10 minutengesprekjes van beide Pebbeltjes.

Komt er bij iemand hier en 'echte' Sint of Piet thuis?

Dit was mijn eerste Siebelink, de rest staat wel in de boekenkast. Engels lezen doe ik niet, daar is mijn engels niet goed genoeg voor en heb dan toch het idee dat ik wat mis omdat ik niet alles begrijp.

Welterusten!
Gisteren een hele post gecshreven maar toen knalde de laptop me er uit. Had er zeker gen sjinn meer in?

Jan Siebelink, Karel Glaastra van Loon etc. is allemaal niet mijn stijl. Houd ik gewoon niet van... Ik wil gewoon moorden oplossen

Veel plezier op je vrije dag vandaag, Vrolijk!

Ik heb mezelf naar het werk weten te verpaatsen. Man, wat ben ik verrot. Keelpijn, oorpijn, verkouden en ik vermoed ook dat ik koorts heb. GW is thuis gebeleven. Die voelde zich ook beroerd en had koorts. KW is weer naar school. andaag kort dagej dus moet ik volhouden.

Morgenavond ook 10 minutengesprek, maar weet (nog steeds) de tijd niet! Terwijl ik om 15.30 uur mijn laatste afspraak nog heb staan elders in het land. Handig dus... Hoop niet dat het vroeg in de avond is. Ik baal van de slome informatiestroom op de basisschool van KW. We horen alles zo kort van te voren.

Lien, vandaag weer een sollicitatiegesprek?

En hoe is het met Millenium? Nathje, kom jij snel vertelen hoe Antwerpen was?

Zo, nu eerst een bakje thee.
Weer gesolliciteerd. Ging wel prima volgens mij. Was vroeg van huis en een half uur te vroeg, maar heb er toch nog steeds ruim 3 kwartier over gedaan, dus was blij dat ik geen stress had.

Als alle banen zouden doorgaan zou ik niet weten wat ik het liefst zou willen. Zo totaal verschillend... Nah ja, eerst maar kijken of er iets doorgaat.

Heerlijk (computerloos) weekend gehad, veel opgeruimd, onverdeelde aandacht voor Kiloknaller, want dochter bij vriendinnetje en BNJMN vooral slapend.

Peb, dat onvoorspelbare is ook iets waar dochter slecht tegen kan. Zij is heel erg bezig wat moet/kan/hoort en dat belemmert ook wel. Volgens juf op school doet ze ook niets buiten de regels (en levert commentaar op anderen wanneer ze niet precies doen wat juf zegt...), Juf probeert haar wel uit te leggen dat soms net iets anders ook goed is.

Dochter weet dat ze om 7.00 AM tv mag kijken op onze kamer. Ze is er dan ook altijd stipt om 7.00 AM, soms was ze daarvoor al aan het knutselen, maar dat breekt ze dus af "omdat er tv gekeken mag worden". Niet eens omdat dat leuker is, maar omdat het in haar regel-systeem zit. Heb nu voor het weekend gezegd dat ze pas om 8.00 welkom is en wonderlijk genoeg gaat dat dan met hetzelfde gemak en weet ze zich dus tot die tijd prima te vermaken. Ze staat nu om exact 8.00 bij ons bed . Is wel vermoeiend ook hoor, want je moet niet te ver van tevoren dingen aankondigen, want als het dan anders loopt is ze ontroostbaar of kwaad. Of ze maakt zich al heftig zorgen (naar de film bijvoorbeeld is en blijft angstig, want het is zo donker...). Linoleum en ik plannen dan en vertellen het pas vlak van tevoren. We houden er dus altijd wel zoveel mogelijk rekening mee en af en toe moet ze leren een teleurstelling te verbijten, want het kan natuurlijk niet altijd exaxt zoals we hebben gezegd.

Laarzen, mooi! Hier alleen geen geld (voor over). Eerst maar eens een nieuwe baan.

Zo, blablabla, ik ga even boodschappen organiseren.
nou dat is toevallig. Ik heb in Antwerpen laarzen gekocht

Hele mooie cognackleurige laarzen, beetje shabby/ie (?) stijl.

Ik ben dus weer terug en het was super gezellig. Mooi hotel, lekker gegeten, uitgeslapen tot 9.30 uur en lekker veel gekletst met mijn moeder. Pluk de dag(en) is geslaagd.

Naast laarzen ook kort winterjasje en leuk bloesje gekocht. En nog wat leuke dingen voor in huis. En natuurlijk spul voor de kids want dat kan ik nooit laten. Ze krijgen het op Sinterklaasavond.

Net helemaal bijgelezen en schrok van bericht van Mille. Meid, wat een ellende. Om continue pijn te hebben is een marteling. Ik hoop echt dat het snel gaat genezen. (zit er een zenuw klem ofzo?) sterkte voor hem en voor jou!

Peb, ik vind ook dat jullie het goed doen hoor! Ik denk dat jullie GP goed kennen en jullie juist streven naar een evenwicht in wat hij van nature wil (die structuur) en hoe het in de praktijk gaat (dus soms anders). Vreselijk sneu dat hij verdrietig was over het lachende gezichtje, arm ventje.

Verder veel leuke laarzen gezien! Leuk. I love shoes dus begrijp mevrouw Imelda Marcos aka Vrolijk helemaal met haar kooplust.

Ik heb maat 35 dus mag passende schoenen ook altijd kopen, ik kom ze niet vaak tegen dat scheelt.

Net heeft Apie prikje gekregen. Stoere meid gaf geen kik. Volgens de berekeningen wordt zij geen dwerg maar 1,70 m. netjes toch?

Heb ook smakelijk gelachen om de woorden die Zootje kan schrijven en de verschrijving van Wind met het touwtje
Oja, beterschap is ook weer nodig, zag ik! Gets, het is er ook echt weer voor om ziek in bed te liggen.

En Spannend Lien, welke baan zal het worden?
Hahahaha Nath, dan zou ze langer worden dan Loeder want bij haar kwam berekening uit op 1.67! Raar he? Ik zal het volgende keer eens navragen want volgens mij klopt er geen moer van. Kind is nu met 5 jaar 1.22 en knalt al sinds een jaar alle groeicurves met lengte uit. Mormel zou 1.98 worden en dat kan ik me best voorstellen, maar Loeder op 1.67??

Fijn dat je weekendje weg geslaagd was! Ja, ik vind jou ook wel een shabbie meisje. Duoboots heeft laarzen en schoenen vanaf maat 35 :-)))) (daar gaat je portemonnee!)
Er bestaat een formule waarmee je de eindlengte van kinderen kunt voorspellen. Voor jongens geldt: lengte van de vader plus lengte van de moeder, delen door 2, plus 11.

Voor meisjes geldt: lengte van de vader plus lengte van de moeder, delen door 2, min 2. Omdat allerlei factoren van invloed kunnen zijn op het al dan niet bereiken van die lengte, geldt een afwijking van negen centimeter daaronder en negen centimeter daarboven als bandbreedte waarbinnen de waarschijnlijke eindlengte zal liggen.
Kiloknaller en BNJMN: 1.96

Dochter: 1.83

Bij ons klopt dit ook met curve van consultatiebureau boekje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven