Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:LaFleurNoire schreef op 22 juni 2016 @ 15:03:

[...]

Nou ja, als ze duidelijk aantoonbaar onjuiste "informatie" gaat verstrekken en daarbij bij hoog en laag beweert dat dat waar is mag wat mij betreft iemand daar best iets van zeggen. Zo heb ik laatst met haar in de clinch gelegen omdat ze een TO bang zat te maken met rechtszaken en vreselijke straffen die haar boven het hoofd hingen als ze niet deed wat zij beweerde dat juist was. Dat vind ik dan zo absurd en daar heb ik wat van gezegd.Precies. Dat ze lang van stof is zal me aan me reet roesten maar ze praat vaak gewoon totale onzin. Daar mag je best iets van zeggen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juni 2016 @ 15:03:

[...]

Ja joh, het ligt altijd aan de andere forummers. Natuurlijk ligt het aan de forummer die haar aanspreekt .Natuurlijk ligt het -ook- aan de andere forummers, daarmee wordt afgeweken van het probleem van een TO.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 15:00:

[...]

Als je even in het betreffende topic wilt lezen en dan turven hoeveel off topic geouwehoer er was, en hoe veel opmerkingen dat TO daar niets aan had?Mijn bericht was niet specifiek op dat topic gericht, maar in het algemeen hoe het de laatste dagen? week? toegaat op topics waar @Sapsorrow schrijft.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 22 juni 2016 @ 15:08:

[...]

Natuurlijk ligt het -ook- aan de andere forummers, daarmee wordt afgeweken van het probleem van een TO.Het feit dat je een to daarmee wil helpen doet er vast niet toe? Er wordt soms je reinste onzin verkondigd en ik ga dan mijn mond niet houden en spreek de onzin spreker gewoon aan. Jammer dat ik daarmee afwijk van het onderwerp maar dat doe ik liever dan dat een to verkeerde informatie voorgeschoteld krijgt, of potentieel gevaarlijke dingen gaat doen...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
https://www.youtube.com/watch?v=06X5HYynP5E

quote:simbalabimba schreef op 22 juni 2016 @ 15:10:

[...]

Mijn bericht was niet specifiek op dat topic gericht, maar in het algemeen hoe het de laatste dagen? week? toegaat op topics waar @Sapsorrow schrijft.Geen idee hoe het er op andere topics waar ze schrijft aan toe gaat. Ik heb de laatste dagen niet veel gelezen hier op t forum en helemaal nergens anders op haar gereageerd, heb echt amper posts van haar gezien. Het viel mij gewoon nu in dit topic op, een TO die zich alleen voelt zonder man, en dan posts die maar doorgaan over dat inderdaad zonder de liefde niet te leven valt. Daar heeft een vrij depressief overkomende TO toch helemaal geen bal aan. Dat is alleen maar irritant, omdat opmerkingen waar TO wel iets aan heeft compleet worden ondergesneeuwd.
Ik heb er vooral moeite mee dat een 'ervaringsdeskundige' eigen opgedane ervaring als enige waarheid ziet en dat is blijkbaar op iedereen toepasbaar En dat is m.i. gewoon gevaarlijk, sommige informatie of tips. En kan idd een negatief effect hebben op bepaalde TO's.
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 14:48:

[...]

en Star en Suus:

en yep, dat was t, meer nietOhw ik zie je tip nu pas, gewéldig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lumos schreef op 22 juni 2016 @ 15:38:

Ik heb er vooral moeite mee dat een 'ervaringsdeskundige' eigen opgedane ervaring als enige waarheid ziet en dat is blijkbaar op iedereen toepasbaar En dat is m.i. gewoon gevaarlijk, sommige informatie of tips. En kan idd een negatief effect hebben op bepaalde TO's.Nou vooral dit idd.!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hahaha, die link
Slik die kikker!
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 14:30:

Oh zie dat mijn verwijderde post nog in de quote van sapsorrow staat

Te zot voor woorden dat je daar een waarschuwing voor krijgt vanwege 'op de man'. Überhaupt dat je daar een waarschuwing voor krijgt.

Ik zou af en toe wel een bug in de whatsappgroep van de (junior)mods willen zijn, om de overwegingen mee te lezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 14:56:

Ik ga maar weer doen wat ik eerder deed, negeren, doorscrollen, niet meer lezen. Vind het vooral irritant dat andere mensen die ik niet leuk vind forummen haar gaan aanmoedigen Dqt vind ik wel opmerkelijk; dat alle forummers waar ik eczeem van krijg elkaar héél leuk vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2016 @ 17:07:

[...]

Dqt vind ik wel opmerkelijk; dat alle forummers waar ik eczeem van krijg elkaar héél leuk vinden.

Heb ik ook.

Snap er niets van Marana, dat je daarvoor een waarschuwing gekregen hebt. Snap ook niet dat er niet ingegrepen wordt. Ze blijft topics naar zich toetrekken, diagnoses stellen en nu krijgen anderen waarschuwingen omdat ze de staf gevonden heeft? En dan heb ik het niet eens over forummers lastigvallen per PB. Denk dat ik ook maar eens moet gaan staffen dan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:himalaya schreef op 22 juni 2016 @ 16:56:

[...]

Te zot voor woorden dat je daar een waarschuwing voor krijgt vanwege 'op de man'. Überhaupt dat je daar een waarschuwing voor krijgt.

Ik zou af en toe wel een bug in de whatsappgroep van de (junior)mods willen zijn, om de overwegingen mee te lezen. Denk dat de waarschuwing niet is overlegd, maar direct is afgehandeld door de mod van dienst. Kan me er niet zo druk over maken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2016 @ 17:07:

[...]

Dqt vind ik wel opmerkelijk; dat alle forummers waar ik eczeem van krijg elkaar héél leuk vinden.Soort zoekt soort?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:doornroosje9 schreef op 22 juni 2016 @ 17:12:

[...]

Heb ik ook.

Snap er niets van Marana, dat je daarvoor een waarschuwing gekregen hebt. Snap ook niet dat er niet ingegrepen wordt. Ze blijft topics naar zich toetrekken, diagnoses stellen en nu krijgen anderen waarschuwingen omdat ze de staf gevonden heeft? En dan heb ik het niet eens over anderen lastig vallen per PB. Denk dat ik ook maar eens moet gaan staffen dan.Was mijn eerste reactie ook, dat ik maar eens terug moet gaan staffen, maar ja, of daar de sfeer beter van wordt...
Ik kan nog wel begrijpen dat mensen met een heel andere visie dan ik elkaar helemaal gevonden hebben.

En/of waarschijnlijk blijde herkenning als je net als die ander schuimwolken rond je mond krijgt in rood-wit-blauw en elk willekeurig probleem af wilt schuiven op bejaarden-die-eerst-geholpen-dienen-te-worden. Ik vind die mensen niet zo leuk, maar denk een soort van te snappen wat ze in elkaar zien.

Maar hoe willekeurige forummafketels elkaar schijnen te vinden in de overeenkomst dat ik ze maar niet effectief op de mentale negeer krijg is mij ook een raadsel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Hayek schreef op 22 juni 2016 @ 17:13:

[...]

Soort zoekt soort?Blaartrekker zoekt blaartrekker? Ja, dat zal wel.
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 17:14:

[...]

Was mijn eerste reactie ook, dat ik maar eens terug moet gaan staffen, maar ja, of daar de sfeer beter van wordt...Eens hoor, maar ik vind het wel echt stom dat er blijkbaar niet eens gekeken wordt naar de inhoud van de post die gestaft wordt.
quote:feow schreef op 22 juni 2016 @ 17:14:

Ik kan nog wel begrijpen dat mensen met een heel andere visie dan ik elkaar helemaal gevonden hebben.

En/of waarschijnlijk blijde herkenning als je net als die ander schuimwolken rond je mond krijgt in rood-wit-blauw en elk willekeurig probleem af wilt schuiven op bejaarden-die-eerst-geholpen-dienen-te-worden. Ik vind die mensen niet zo leuk, maar denk een soort van te snappen wat ze in elkaar zien.

Maar hoe willekeurige forummafketels elkaar schijnen te vinden in de overeenkomst dat ik ze maar niet effectief op de mentale negeer krijg is mij ook een raadsel.hahaha, ja dat dus.
Vandaag adviseerde ze een TO nota bene zelfs om verzekeringsfraude te plegen. En als je daar dan tegenin gaat zegt ze dat je dat zelf ook heus wel eens hebt gedaan. Blijkbaar is het in haar wereld heel normaal om te liegen tegen verzekeraars, politie, werkgevers, deurwaarders en weet ik met wat voor voorbeelden ze nog meer aankwam. In mijn werelds het dat niet, net zomin als het adviseren van fraude.
quote:doornroosje9 schreef op 22 juni 2016 @ 17:16:

[...]

Eens hoor, maar ik vind het wel echt stom dat er blijkbaar niet eens gekeken wordt naar de inhoud van de post die gestaft wordt.Ik vermoed dat dat per mod zal verschillen. Ik heb jaren een groot forum gemodderd en mijn ervaring was ook dat je soms figuren hebt die het teveel moeite vinden om alles goed te lezen.
quote:prik schreef op 22 juni 2016 @ 17:17:

Vandaag adviseerde ze een TO nota bene zelfs om verzekeringsfraude te plegen. En als je daar dan tegenin gaat zegt ze dat je dat zelf ook heus wel eens hebt gedaan. Blijkbaar is het in haar wereld heel normaal om te liegen tegen verzekeraars, politie, werkgevers, deurwaarders en weet ik met wat voor voorbeelden ze nog meer aankwam. In mijn werelds het dat niet, net zomin als het adviseren van fraude. Welk topic?
Het topic van Ttas, over haar verpeste badkamervloer.
quote:Hayek schreef op 22 juni 2016 @ 17:19:

[...]

Ik vermoed dat dat per mod zal verschillen. Ik heb jaren een groot forum gemodderd en mijn ervaring was ook dat je soms figuren hebt die het teveel moeite vinden om alles goed te lezen.

Dat denk ik ook.

Ik zou zelf geen goede moderator zijn. Denk dat ik dat gezeur en gestaf heel snel moe word.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven