Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 14:24:

[...]

Ja doei, daar ga ik niet naar loepen hoor Is toch maar vijf minuten werk .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Maar het ligt nooit aan haar. En doe je PB dicht voor je het weet word je daar ook nog lastig gevallen.
quote:Goede-Fee schreef op 22 juni 2016 @ 14:29:

Maar het ligt nooit aan haar. En doe je PB dicht voor je het weet word je daar ook nog lastig gevallen.Alsjeblieft niet....
Oh zie dat mijn verwijderde post nog in de quote van sapsorrow staat

Maar het ligt nooit aan haar. En doe je PB dicht voor je het weet word je daar ook nog lastig gevallen. Heb je er nog steeds last van dan?

Maar het ligt nooit aan haar. En doe je PB dicht voor je het weet word je daar ook nog lastig gevallen. Hoezo dicht?
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 14:30:

Oh zie dat mijn verwijderde post nog in de quote van sapsorrow staat Serieus, heeft ze je daarom gestaft? Dan zijn haar tenen blijkbaar net zo lang als haar epistels.

Oh zie dat mijn verwijderde post nog in de quote van sapsorrow staat Die link van dat andere topic? Is toch een gewoon een advies?
Je bent zelf een theepot
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 13:33:

[...]

Wat is er toch met haar de laatste tijd?Nooit anders geweest hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2016 @ 14:19:

[...]

Ik denk dat jullie het over Peakzwart en Suzy hebben ?Suzy. Paekzwart heeft geen cijfers. De andere van de ellenlange stukken is Sap.

Oh zie dat mijn verwijderde post nog in de quote van sapsorrow staat Goh dus een tip geven is ook al op de man tegenwoordig?
quote:prik schreef op 22 juni 2016 @ 14:36:

[...]

Serieus, heeft ze je daarom gestaft? Dan zijn haar tenen blijkbaar net zo lang als haar epistels.

en Star en Suus:

en yep, dat was t, meer niet
Waarom gaat een mod daar elke keer in mee?
quote:Goede-Fee schreef op 22 juni 2016 @ 14:50:

Waarom gaat een mod daar elke keer in mee?

Dit is makkelijker dan haar uitleggen dat ze zich niet zo aangesproken moet voelen?

Ik had misschien eens een waarschuwing verdient, na 15 jaar hier?

Ik heb geen idee...
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 14:51:

[...]

Dit is makkelijker dan haar uitleggen dat ze zich niet zo aangesproken moet voelen?

Ik had misschien eens een waarschuwing verdient, na 15 jaar hier?

Ik heb geen idee...

Dan moeten ze gewoon dr stafjes negeren. Nog makkelijker. Doen ze volgens mij ook als iemand haar staft.

Vind echt bizar hoe ze modereren op en rond haar.

En eerste waarschuwing in 15 jaar? Netjes hoor.

Ik ga maar weer doen wat ik eerder deed, negeren, doorscrollen, niet meer lezen. Vind het vooral irritant dat andere mensen die ik niet leuk vind forummen haar gaan aanmoedigen
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 13:48:

Ze bedoeld het aan de andere kant wel allemaal goed.Iedereen heeft een eigen manier van posten, de eé'n oneliners, de ander , een derde is dol op links https://www.google.nl/

Wat mij het meest stoort zijn de opmerkingen van forummers die er wat van zeggen. En die gaan dan soms ook weer tegen elkaar in.

Op zo'n manier wordt een topic ook weggetrokken van de TO.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Tuurlijk daar ligt het aan.
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 14:56:

Ik ga maar weer doen wat ik eerder deed, negeren, doorscrollen, niet meer lezen. Vind het vooral irritant dat andere mensen die ik niet leuk vind forummen haar gaan aanmoedigen True. Ze zit ook bijna in elk topic, dat negeert ook lastiger
Je bent zelf een theepot

Maar het ligt nooit aan haar. En doe je PB dicht voor je het weet word je daar ook nog lastig gevallen. Bedankt voor de tip, maar 'k houd mijn PB open, heb wel eens met haar gepb't. Geen lastig vallen, maar gewoon gepb't.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 22 juni 2016 @ 14:57:

[...]

Iedereen heeft een eigen manier van posten, de eé'n oneliners, de ander , een derde is dol op links https://www.google.nl/

Wat mij het meest stoort zijn de opmerkingen van forummers die er wat van zeggen. En die gaan dan soms ook weer tegen elkaar in.

Op zo'n manier wordt een topic ook weggetrokken van de TO.Als je even in het betreffende topic wilt lezen en dan turven hoeveel off topic geouwehoer er was, en hoe veel opmerkingen dat TO daar niets aan had?
BTW, Ttass, wat heb je een leuke avatar , maar zo helemaal niet hoe jij jezelf omschrijft.

[...]

Iedereen heeft een eigen manier van posten, de eé'n oneliners, de ander , een derde is dol op links https://www.google.nl/

Op zo'n manier wordt een topic ook weggetrokken van de TO.Nou ja, als ze duidelijk aantoonbaar onjuiste "informatie" gaat verstrekken en daarbij bij hoog en laag beweert dat dat waar is mag wat mij betreft iemand daar best iets van zeggen. Zo heb ik laatst met haar in de clinch gelegen omdat ze een TO bang zat te maken met rechtszaken en vreselijke straffen die haar boven het hoofd hingen als ze niet deed wat zij beweerde dat juist was. Dat vind ik dan zo absurd en daar heb ik wat van gezegd.

[...]

Op zo'n manier wordt een topic ook weggetrokken van de TO.Ja joh, het ligt altijd aan de andere forummers. Natuurlijk ligt het aan de forummer die haar aanspreekt .
quote:simbalabimba schreef op 22 juni 2016 @ 15:00:

[...]

Bedankt voor de tip, maar 'k houd mijn PB open, heb wel eens met haar gepb't. Geen lastig vallen, maar gewoon gepb't.Nou waarvan akte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven