Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ze begint dan met een nieuwe nick weer terughoudend en best leuk, maar kan het oude gedrag niet laten. Ellenlange verhalen, topics naar zich toe trekken, haar eigen sores projecteren op anderen, zichzelf heel graag willen zien als een of andere toffe hulpverlener.. Same old Same old.
Ze bedoeld het aan de andere kant wel allemaal goed.
Ze zit behoorlijk in mijn irritatiezone. Vooral het naar zich toe trekken van topics. Zo onbeleefd naar de TO vind ik dat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 13:48:

Ze bedoeld het aan de andere kant wel allemaal goed.Ja maar ze heeft serieuze hulp nodig.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 juni 2016 @ 13:47:

Ze begint dan met een nieuwe nick weer terughoudend en best leuk, maar kan het oude gedrag niet laten. Ellenlange verhalen, topics naar zich toe trekken, haar eigen sores projecteren op anderen, zichzelf heel graag willen zien als een of andere toffe hulpverlener.. Same old Same old.

Dit, spijker op de kop.

Maar o wee, als je tegen haar in gaat, dan wordt ze zo vilein als de pest. Aan de ene kant blijft ze roepen dat ze echt noooooit iemand staft, maar aan de andere kant..
Ben je langs het eerste epistel gescrold, doet de andere 'langvanstoffer' ook nog even een duit in het zakje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 22 juni 2016 @ 13:51:

Ze zit behoorlijk in mijn irritatiezone. Vooral het naar zich toe trekken van topics. Zo onbeleefd naar de TO vind ik dat.

Precies dit is waar ik haar op aansprak. En ja, toen ze doorging was mijn volgende post op de man, maar anders dringt het blijkbaar niet door. Daarna werd er zelfs nog even off topic over doorgegaan, daar had de betreffende TO ook niets aan.

Sapsorrow, hierbij dus mijn toelichting. Ik ga er niet achter je rug om over praten, ik snap jouw staf wel, maar ik hoop echt dat je mijn irritatie ook snapt.
quote:prik schreef op 22 juni 2016 @ 13:53:

[...]

Dit, spijker op de kop.

Maar o wee, als je tegen haar in gaat, dan wordt ze zo vilein als de pest. Aan de ene kant blijft ze roepen dat ze echt noooooit iemand staft, maar aan de andere kant.. Ze heeft eerlijk gemeld dat ze mij gestaft heeft, dat kan ik dan weer wel waarderen.
quote:Nouschi schreef op 22 juni 2016 @ 13:55:

Ben je langs het eerste epistel gescrold, doet de andere 'langvanstoffer' ook nog even een duit in het zakje. Tweelingzussen.

Ben je langs het eerste epistel gescrold, doet de andere 'langvanstoffer' ook nog even een duit in het zakje.Die scroll ik altijd door, maar voor zover ik haar lees gaat dat tenminste niet over zichzelf, en ik zie regelmatig berichten van TO's dat ze wat aan die lange berichten hebben op de 1 of andere manier.
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 13:56:

[...]

Ze heeft eerlijk gemeld dat ze mij gestaft heeft, dat kan ik dan weer wel waarderen.Dat heeft ze aangekondigd hè, dat ze vanaf gisteren of eergisteren ging staffen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Marana_ schreef op 22 juni 2016 @ 13:59:

[...]

Die scroll ik altijd door, maar voor zover ik haar lees gaat dat tenminste niet over zichzelf, en ik zie regelmatig berichten van TO's dat ze wat aan die lange berichten hebben op de 1 of andere manier.Klopt, maar blijft irritant
En nu moet ze blijkbaar inhalen dat ze heel lang niet gestaft heeft.

Ben je langs het eerste epistel gescrold, doet de andere 'langvanstoffer' ook nog even een duit in het zakje.O die met die cijfers? Dat slaat echt helemaal nergens op wat die brabbelt.
Ik ben sowieso dat kinderachtige op de man gestaf beu.

Volwassen mensen die gaan lopen klikken om een simpele opmerking.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Star schreef op 22 juni 2016 @ 14:03:

[...]

O die met die cijfers? Dat slaat echt helemaal nergens op wat die brabbelt.Geen idee, ik lees haar nooit.
quote:Gatti schreef op 22 juni 2016 @ 14:05:

Ik ben sowieso dat kinderachtige op de man gestaf beu.

Volwassen mensen die gaan lopen klikken om een simpele opmerking. Die 9 van de 10 keer nog waar is ook!
Schelden vind ik wat anders, prima dat je dan staft.

Maar staffen omdat je 't zelf niet afkan..
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Nouschi schreef op 22 juni 2016 @ 14:05:

[...]

Geen idee, ik lees haar nooit.Ik zie al welk topic en we hebben het over dezelfde.
quote:Star schreef op 22 juni 2016 @ 13:52:

[...]

Ja maar ze heeft serieuze hulp nodig.En deze: Er is daar werk aan de winkel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Star schreef op 22 juni 2016 @ 14:07:

[...]

Ik zie al welk topic en we hebben het over dezelfde.Ik denk dat jullie het over Peakzwart en Suzy hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2016 @ 14:19:

[...]

Ik denk dat jullie het over Peakzwart en Suzy hebben ?2de is goed
quote:Nouschi schreef op 22 juni 2016 @ 14:00:

[...]

Dat heeft ze aangekondigd hè, dat ze vanaf gisteren of eergisteren ging staffen Ja doei, daar ga ik niet naar loepen hoor
Ik heb altijd sterk de indruk dat Suzy hele lappen tekst copy/paste geen mens schrijft toch zo even tussendoor op een forum? Ik hoop maar voor haar naasten dat ze irl niet zolang van stof ik
quote:Nouschi schreef op 22 juni 2016 @ 14:23:

[...]

2de is goed Ik zie al waar je zit. Maar die twee reageerden van de week op elkaar : dat was een half boek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven