Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 23 juni 2016 om 09:19
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 09:15:
Misschien overdrijf ik, maar ik vertelde haar veeel meer dan aan mijn ouders/toenmalige behandelaar.
It literally makes me sick als ik haar berichten nu lees.Ik zou een nieuwe nick nemen als ik jou was.
Misschien overdrijf ik, maar ik vertelde haar veeel meer dan aan mijn ouders/toenmalige behandelaar.
It literally makes me sick als ik haar berichten nu lees.Ik zou een nieuwe nick nemen als ik jou was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 23 juni 2016 om 09:21
quote:barbaracartland schreef op 23 juni 2016 @ 09:18:
En ik las wat jullie schreven over je problemen toevertrouwen aan iemand met de verkeerde intenties. Heel verdrietig.
Ow maar het kan ook zijn dat ze jouw hulp wil en dan zo gaat doen daarna. Dan stook je iedereen op ofzo. Of je wil er niks van weten. Is ook niet goed.
Eigenlijk maakt het niks uit, zodra ze je in het vizier hebt ben je de klos.
En ik las wat jullie schreven over je problemen toevertrouwen aan iemand met de verkeerde intenties. Heel verdrietig.
Ow maar het kan ook zijn dat ze jouw hulp wil en dan zo gaat doen daarna. Dan stook je iedereen op ofzo. Of je wil er niks van weten. Is ook niet goed.
Eigenlijk maakt het niks uit, zodra ze je in het vizier hebt ben je de klos.
donderdag 23 juni 2016 om 09:27
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 09:15:
It literally makes me sick als ik haar berichten nu lees.
Je hebt je vergist en dat is jammer. Je was kennelijk, op dat moment, wat minder sterke en dan is 't fijn als iemand er voor je is ( of althans doet of ze er voor je is).
Ik zou me niet prettig voelen bij 't idee dat ze zoveel van je weet.
Eens met Nouschi, ik zou op anoniem gaan en terugkomen onder een andere naam.
Dit gaat gewoon veel te ver.
It literally makes me sick als ik haar berichten nu lees.
Je hebt je vergist en dat is jammer. Je was kennelijk, op dat moment, wat minder sterke en dan is 't fijn als iemand er voor je is ( of althans doet of ze er voor je is).
Ik zou me niet prettig voelen bij 't idee dat ze zoveel van je weet.
Eens met Nouschi, ik zou op anoniem gaan en terugkomen onder een andere naam.
Dit gaat gewoon veel te ver.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 23 juni 2016 om 09:51
donderdag 23 juni 2016 om 10:01
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 09:56:
Ja, ik vraag me af wanneer de mods beginnen met werken? Want de signalen zouden toch luid en duidelijk door moeten komen lijkt me.Ze zijn de mails nog aan het lezen, duurt even
Ja, ik vraag me af wanneer de mods beginnen met werken? Want de signalen zouden toch luid en duidelijk door moeten komen lijkt me.Ze zijn de mails nog aan het lezen, duurt even
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 23 juni 2016 om 10:03
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 09:50:
Ookal maak ik een nieuwe nick aan, dan herkent ze me op een gegeven moment toch wel. Heeft weinig zin dus ben ik bang.Maar ze mag niet je oude nick noemen.
Ookal maak ik een nieuwe nick aan, dan herkent ze me op een gegeven moment toch wel. Heeft weinig zin dus ben ik bang.Maar ze mag niet je oude nick noemen.