Vieze badkamer!

23-06-2016 08:51 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn gisteren in ons tijdelijk huurhuis ingetrokken.. met echt een vieze badkamer.

Geel/oranje op en tussen de tegels...

Hoe krijg ik dit schoon en wat is het?! (Vooral aan de onderkant)
Wanden natmaken, onverdund chloor op de voegen en dan schrobben met een tandenborstel. Natmaken moet, chloor werkt beter in contact met water.
quote:wyandotje schreef op 23 juni 2016 @ 09:32:

[...]

Mijn eigen huis is inmiddels wel schoon helaas.Oh, volgens mij woon ik in de buurt. Mijn huis is nooit helemaal schoon....
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 23 juni 2016 @ 09:37:

[afbeelding]Dat is dus chloor met water in een hele dure fles.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Koop WC-reiniger bij de Aldi.

Beetje verdunnen en op de muren doen.

Huur een hogedrukspuit. Daarmee spuit je alles schoon, ook tussen de tegels in de voegen.
quote:Fame schreef op 23 juni 2016 @ 09:39:

[...]

Dat is dus chloor met water in een hele dure fles.Werkte in mijn vorige huis heel goed.
quote:lilalinda schreef op 23 juni 2016 @ 09:06:

Ik zou het vannacht inspuiten met antikal (gewoon huismerk van AH) en kijken of het morgenochtend schoon is.

Niet schoon?, dan morgenavond inspuiten met chloor, en kijken hoe het er overmorgenochtend uitziet

(wel even raampje open)

eventueel kun je nog voegenfris (HG, Alabastine) kopen, maar voor die paar weken...

Als je van je voegen afwilt moet je antikal gebruiken, en in laten trekken.

Kalkreinigers 'vreten'je voegen op.
Ozo.
quote:Gatti schreef op 23 juni 2016 @ 09:37:

[afbeelding]Heb ik toevallig gisteren gebruikt en de wandjes zijn weer prachtig wit. Ik heb het idee dat het sterker is dan gewone chloor.
Ozo.
quote:wyandotje schreef op 23 juni 2016 @ 09:07:

[...]

Helaas, ik zit in Brabant.

Ik heb altijd zin om te poetsen!Echt waar!? Jammer, je woont ook niet bij mij in de buurt.
quote:wyandotje schreef op 23 juni 2016 @ 09:08:

[...]

Chloor en antical ook niet mixen, dat kan ontploffen! Eigen ervaring. ok, misschien toch maar goed dat je niet bij mij in de buurt woont.
quote:Fame schreef op 23 juni 2016 @ 09:39:

[...]

Dat is dus chloor met water in een hele dure fles.Dat dacht ik dus ook maar het ruikt anders en met deze fles kreeg ik meer aanslag weg dan met chloor.
quote:wyandotje schreef op 23 juni 2016 @ 09:07:

[...]

Helaas, ik zit in Brabant.

Ik heb altijd zin om te poetsen!Wil je mijn sleutel hebben
quote:Gatti schreef op 23 juni 2016 @ 09:36:

[...]

Oh, volgens mij woon ik in de buurt. Mijn huis is nooit helemaal schoon....Het mijne ook niet, en ik maar denken dat Brabanders allemaal van die propere mensen zijn en dat ik de uitzondering was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik spray altijd hg schimmelreiniger op de muur. Half uurtje laten intrekken en afspoelen.

Voegen zijn dan weer mooi wit.
Dasty voor de badkamer bij de Wibra. Kost geen drol en werkt als een malle!
quote:Wieoowiej schreef op 23 juni 2016 @ 08:55:

Dank voor de snelle reacties! Hoelang hebben ze de badkamer niet schoongemaakt zeg... echt nog nooit gezien!

Was bang dat het urine was haha!Ik maak eens per maand de badkamer echt grondig schoon. Dus met een " hoge druk spuit" ( nouja geen echte natuurlijk maar weet ff niet hoe zo'n ding heet) en dan schrob ik echt tegeltje en elke voeg en elke keer heb ik die aanslag ook al.
quote:Lovely1987 schreef op 24 juni 2016 @ 00:31:

[...]

Ik maak eens per maand de badkamer echt grondig schoon. Dus met een " hoge druk spuit" ( nouja geen echte natuurlijk maar weet ff niet hoe zo'n ding heet) en dan schrob ik echt tegeltje en elke voeg en elke keer heb ik die aanslag ook al.Spoel jij je douche nooit af na het douchen?
quote:nlies schreef op 23 juni 2016 @ 16:39:

[...]

Het mijne ook niet, en ik maar denken dat Brabanders allemaal van die propere mensen zijn en dat ik de uitzondering wasEcht..nee hoor.
quote:Gatti schreef op 23 juni 2016 @ 09:36:

[...]

Oh, volgens mij woon ik in de buurt. Mijn huis is nooit helemaal schoon....Na de vakantie heb ik nog wel een plekje openstaan!
quote:Lovely1987 schreef op 24 juni 2016 @ 00:31:

[...]

Ik maak eens per maand de badkamer echt grondig schoon. Dus met een " hoge druk spuit" ( nouja geen echte natuurlijk maar weet ff niet hoe zo'n ding heet) en dan schrob ik echt tegeltje en elke voeg en elke keer heb ik die aanslag ook al.Echt maar eens per maand?? En verder niet??
quote:tinypotato schreef op 23 juni 2016 @ 10:23:

[...]

ok, misschien toch maar goed dat je niet bij mij in de buurt woont.Ongelukje toch? Gelukkig was ik op het moment van de ontploffing net even beneden de stofzuiger pakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven