Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Deadpool schreef op 23 juni 2016 @ 10:49:

Nou ik heb haar deze week in 2 topics direct aangesproken. Op het forum, niet in PB. Geen reactie. Maar wel wild om zich heen meppen als een soort Calimero 'het is niet eerluuuuk'. Om vervolgens op de psyche peiler onverstoord door te gaan met topics naar zich toe trekken. Dat ik vanochend op de eerste rij zat was puur toeval want ik kon weer eens niet goed slapen.

De post van Mayamay vond ik ijzersterk. Waarin ze aangaf waarom er geen contact meer was wat haar betreft.

Een echte hulpverlener zou het toejuichen als de 'client' zo sterk is dat ze A) haar grenzen kan aangeven en B) op zo'n heldere duidelijke manier. Mijn complimenten Mayamay.Volledig met je eens.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 10:49:

Vind nogal kwalijk dat dit nu al een tijdje gewoon word genegeerd door de mods en nu weer uren voorbij gaan na dit incident en de mods weer ijzig stil zijn.Maar wanneer je zegt dat iemand z'n muil moet houden zijn ze er als de kippen bij.
En dan hebben we het nog niet eens over het eeuwige gemauw over haar vreemdgaande vriend waardoor ze in élk topic over vreemdgaan die complete paragrafen lange biografie van hun relatie weer uit de kast trekt. Want ja roepen dat je je vreemdgaande vent eruit moet schoppen is natuurlijk not done.
En ze verkoopt ook nogal onzin mbt bepaalde ziektebeelden.
Lees jij dat allemaal? Je bent gek
Ik heb dat topic ook gelezen, met stijgende verbazing. En nu pas snap ik eigenlijk wat jullie de hele tijd bedoelden, en ik moet toegeven : Met wat ik vandaag en de dagen ervoor heb gelezen hebben jullie gewoon gelijk. Het is idd eng.
Het mod team zal wel in overleg zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 23 juni 2016 @ 10:52:

[...]

Maar wanneer je zegt dat iemand z'n muil moet houden zijn ze er als de kippen bij.Precies. Ik verwacht dan ook nog wel waarschuwing of ban.
dus jullie zitten hier nu serieus te bespreken waarom ze geen echte hulpverlener is? Iemand die anoniem op een forum haar hulpjes geeft?
quote:Deadpool schreef op 23 juni 2016 @ 10:52:

En dan hebben we het nog niet eens over het eeuwige gemauw over haar vreemdgaande vriend waardoor ze in élk topic over vreemdgaan die complete paragrafen lange biografie van hun relatie weer uit de kast trekt. Want ja roepen dat je je vreemdgaande vent eruit moet schoppen is natuurlijk not done.
quote:Nouschi schreef op 23 juni 2016 @ 10:53:

Het mod team zal wel in overleg zijn.Hoeveel weken/maanden hebben ze daar voor nodig denk ik dan.
quote:Mikadoos schreef op 23 juni 2016 @ 10:53:

Ik heb dat topic ook gelezen, met stijgende verbazing. En nu pas snap ik eigenlijk wat jullie de hele tijd bedoelden, en ik moet toegeven : Met wat ik vandaag en de dagen ervoor heb gelezen hebben jullie gewoon gelijk. Het is idd eng.Ik ben ook altijd voorzichtig met 'verhalen' die rondgaan over bepaalde forummers hoor, maar in dit geval is het echt heel duidelijk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 23 juni 2016 @ 10:51:

[...]

Om nog maar niet te spreken van het gekloot waar je anderen mee opzadelt, wanneer je als hulpverlener wel denkt te weten dat alleen jij weet wat goed is.Nou inderdaad. Mensen (willen) helpen is prima. Maar zoals hier op het forum doe je dat als mens en nooit als hulpverlener en zeker niet als degene die DE enige echte juiste methode uitvoert. Brrr, die mensen zijn eng en vervelend.
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 juni 2016 @ 10:53:

dus jullie zitten hier nu serieus te bespreken waarom ze geen echte hulpverlener is? Iemand die anoniem op een forum haar hulpjes geeft? Allemaal voor jouw entertainment

dus jullie zitten hier nu serieus te bespreken waarom ze geen echte hulpverlener is? Iemand die anoniem op een forum haar hulpjes geeft?

Ze is serieus echt hulpverlener in rl geweest.

Maar nu afgekeurd dus.
quote:Amaqanda schreef op 23 juni 2016 @ 10:53:

Lees jij dat allemaal? Je bent gek Je mag geen diagnose stellen .

dus jullie zitten hier nu serieus te bespreken waarom ze geen echte hulpverlener is? Iemand die anoniem op een forum haar hulpjes geeft? Jij bent ook niet echt een aanwinst he? Je sneert enkel naar anderen, komt verder maar weing uit.
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 10:55:

[...]

Nou inderdaad. Mensen (willen) helpen is prima. Maar zoals hier op het forum doe je dat als mens en nooit als hulpverlener en zeker niet als degene die DE enige echte juiste methode uitvoert. Brrr, die mensen zijn eng en vervelend.

Ik vind het eerlijk ook een beetje naïef van anderen als ze sap als hulpverlener zien, of als een goede vervanging van. Ook wanneer er problemen zijn kan je toch wel begrijpen dat het geen hulpverlener/clientrelatie betreft.

Dat sap dat niet ziet verbaast me niks.
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 10:56:

[...]

Maar nu afgekeurd dus.Heel heel lang geleden terwijl ze in opleiding was. En dan woonbegeleider. Wat doorgaans een mbo functie is. Geen gz psycholoog tot vorig jaar ofzo.

[...]

Maar nu afgekeurd dus.Ze heeft een onafgemaakte studie gedaan. Dan ben je helemaal niks.
quote:Rhaegal schreef op 23 juni 2016 @ 10:57:

[...]

Jij bent ook niet echt een aanwinst he? Je sneert enkel naar anderen, komt verder maar weing uit.

[...]

Maar nu afgekeurd dus.Sorry maar volgens mij leert een hulpverlener echt om haar privezaken er niet bij betrekken. Het gaat in 90% alleen maar over haar, haar leven en haar vent.
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 10:55:

[...]

Ik ben ook altijd voorzichtig met 'verhalen' die rondgaan over bepaalde forummers hoor, maar in dit geval is het echt heel duidelijk.En gelijk heb je, hoor. Ik lees het en neem het tot me en dan trek ik mijn eigen conclusie wel. En dat heb ik nu dus gedaan. Maar ik ken haar verder ook niet, weet ook niet wie ze hiervoor was want ik zie dat soort dingen nooit.

dus jullie zitten hier nu serieus te bespreken waarom ze geen echte hulpverlener is? Iemand die anoniem op een forum haar hulpjes geeft? Het kan goed zijn dat ze een echt hulpverlener was hoor, dat weet ik niet. Maar wat ze hier op het forum en via PB doet, vind ik te ver gaan.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Maar nu afgekeurd dus.Meen je niet? Dat is best, ehm. Intens. Laten we het daarop houden. Vond jouw posts in je eigen topic wel echt genuanceerd en stabiel, top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven