Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
donderdag 23 juni 2016 om 14:17
quote:DianaBerrigan schreef op 23 juni 2016 @ 13:27:
Ik heb volgende week een sollicitatie voor een baan die ik heel graag wil
Om iets te zeuren te hebben: ben er nu al zenuwachtig voor
wat goeoeoed!!
Nutteloos: net ff gesiëstad, heerlijk!
Doe dan altijd eerst ff wat meditatie, dat werkt echter te ontspannend bij mij want ik val altijd in slaap..
Ik heb volgende week een sollicitatie voor een baan die ik heel graag wil
Om iets te zeuren te hebben: ben er nu al zenuwachtig voor
wat goeoeoed!!
Nutteloos: net ff gesiëstad, heerlijk!
Doe dan altijd eerst ff wat meditatie, dat werkt echter te ontspannend bij mij want ik val altijd in slaap..
donderdag 23 juni 2016 om 16:45
Ik ben ZO blij met mijn behulpzame buren! De lift was WEER kapot (elke week wel 1 of 2 keer raak), en kan alleen echt geen kinderwagen + kind omhoog krijgen Het regent klachten bij de woningbouw en steeds repareren ze het wel, maar het lijkt eerder erger dan beter te worden. En dat als het na 12 uur weer een stuk gaat en er pas de volgende ochtend iemand komt helpt ook niet mee
donderdag 23 juni 2016 om 17:59
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 juni 2016 @ 17:41:
Ik heb het ook bloedverziekend heet...
Ikwilokonweerikwilookonweerikwilookonweerikwilookonweer
Heb kip maar ik vind dat ik met dit weer niet hoef te koken hoor...
Sushi of patat... daar moet ik nog ff goed overna denken... Dan zou ik kiezen voor sushi.
Sushi of patat... daar moet ik nog ff goed overna denken... Dan zou ik kiezen voor sushi.
donderdag 23 juni 2016 om 18:11
quote:Dormouse schreef op 23 juni 2016 @ 16:45:
Ik ben ZO blij met mijn behulpzame buren! De lift was WEER kapot (elke week wel 1 of 2 keer raak), en kan alleen echt geen kinderwagen + kind omhoog krijgen Het regent klachten bij de woningbouw en steeds repareren ze het wel, maar het lijkt eerder erger dan beter te worden. En dat als het na 12 uur weer een stuk gaat en er pas de volgende ochtend iemand komt helpt ook niet mee Ik las tijdje geleden in de krant of internet, weet niet meer, over een flat in Breda waar de lift een week kapot was. daar zat dus een student beneden klaar om mensen te helpen hun boodschappen en de rest naar boven/ beneden te sjouwen. Student was er weggezet door de verhuurder
Ik ben ZO blij met mijn behulpzame buren! De lift was WEER kapot (elke week wel 1 of 2 keer raak), en kan alleen echt geen kinderwagen + kind omhoog krijgen Het regent klachten bij de woningbouw en steeds repareren ze het wel, maar het lijkt eerder erger dan beter te worden. En dat als het na 12 uur weer een stuk gaat en er pas de volgende ochtend iemand komt helpt ook niet mee Ik las tijdje geleden in de krant of internet, weet niet meer, over een flat in Breda waar de lift een week kapot was. daar zat dus een student beneden klaar om mensen te helpen hun boodschappen en de rest naar boven/ beneden te sjouwen. Student was er weggezet door de verhuurder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 23 juni 2016 om 18:14
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 juni 2016 @ 17:41:
Sushi of patat... daar moet ik nog ff goed overna denken... Sushi natuurlijk. Duh. Echt een no-brainer.
Sushi of patat... daar moet ik nog ff goed overna denken... Sushi natuurlijk. Duh. Echt een no-brainer.
donderdag 23 juni 2016 om 18:17
quote:Ttass28 schreef op 23 juni 2016 @ 17:59:
[...]
Dan zou ik kiezen voor sushi.
Toevallig ook gedaan..
Iris ik heb een spoedklus voor je... , dringend acuut een poezenpsych nodig.
Ik heb een bakkie rauwkost voor mezelf (zonder kaas of dressing) gemaakt en Mw Psycho eist dat zojuist acuut op.
Ik heb verscheidende keren proberen uit te leggen dat poezen en groenten niet zo'n goede combi is en dat het vreemd is dat ze dat wil.
(Zit me net verontwaardigd aan te kijken) maar dat wil ze maar niet van me aannemen.
Konijn in een poezenpak? Ik zeg acuut aan de anti psychotica.
Misschien neemt ze het van jou wel aan dat haar lichaam niet gebouwd is voor konijnenvoer?
[...]
Dan zou ik kiezen voor sushi.
Toevallig ook gedaan..
Iris ik heb een spoedklus voor je... , dringend acuut een poezenpsych nodig.
Ik heb een bakkie rauwkost voor mezelf (zonder kaas of dressing) gemaakt en Mw Psycho eist dat zojuist acuut op.
Ik heb verscheidende keren proberen uit te leggen dat poezen en groenten niet zo'n goede combi is en dat het vreemd is dat ze dat wil.
(Zit me net verontwaardigd aan te kijken) maar dat wil ze maar niet van me aannemen.
Konijn in een poezenpak? Ik zeg acuut aan de anti psychotica.
Misschien neemt ze het van jou wel aan dat haar lichaam niet gebouwd is voor konijnenvoer?
donderdag 23 juni 2016 om 18:23
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 18:20:
Welke rauwkost wil ze? Ze mag namelijk niet alles eten.
Weet ik, heb haar net niks gegeven. (Ik mot zo langzamerhand alles delen met dat monster..)
Sla, mais, tomaat e.d. (mais mag niet d8 ik en tomaat niet en sla weet ik niet..)
Wil sowieso een beetje oppassen met vreemde dingen voeren...
Welke rauwkost wil ze? Ze mag namelijk niet alles eten.
Weet ik, heb haar net niks gegeven. (Ik mot zo langzamerhand alles delen met dat monster..)
Sla, mais, tomaat e.d. (mais mag niet d8 ik en tomaat niet en sla weet ik niet..)
Wil sowieso een beetje oppassen met vreemde dingen voeren...