Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
woensdag 22 juni 2016 om 22:50
quote:iris1969 schreef op 22 juni 2016 @ 22:40:
[...]
Oei wie wordt dan bij ons het mannetje?
Nou ja ik ben meer een tomboy dus dat zal ik dan wel worden.
Ik stoer? Dank je...
Alice Morgan is mijn Av, personage uit Luther, een hele goede Britse psychologische misdaadserie.
Zij is echt cool...
Oww nou maak je me wel nieuwsgierig Iris
[...]
Oei wie wordt dan bij ons het mannetje?
Nou ja ik ben meer een tomboy dus dat zal ik dan wel worden.
Ik stoer? Dank je...
Alice Morgan is mijn Av, personage uit Luther, een hele goede Britse psychologische misdaadserie.
Zij is echt cool...
Oww nou maak je me wel nieuwsgierig Iris
woensdag 22 juni 2016 om 22:54
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 22:42:
[...]
Cool ondanks dat ik een schijtbak ben?
Hihi nee cool omdat je open bent over wie je bent en daar zelfs de draak mee steekt.
Dat vind ik gewoon cool en daar heb ik bewondering voor en dat is zelfs een voorbeeld voor mij want ik denk altijd dat ik nooit goed genoeg ben.
(Ik weet nu eindelijk wel waar dat idee van komt maar dat heeft tijd nodig om dat te verwerken)
[...]
Cool ondanks dat ik een schijtbak ben?
Hihi nee cool omdat je open bent over wie je bent en daar zelfs de draak mee steekt.
Dat vind ik gewoon cool en daar heb ik bewondering voor en dat is zelfs een voorbeeld voor mij want ik denk altijd dat ik nooit goed genoeg ben.
(Ik weet nu eindelijk wel waar dat idee van komt maar dat heeft tijd nodig om dat te verwerken)