Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
VesperLynd schreef:
10-06-2019 23:32
Ik zie trouwens bij teruglezen in dit topic dat eten een terugkerend thema is; van doppinda's tot roze koeken... :proud:
:proud: Natuurlijk, ik houd van eten...!

Wat betreft vakantie, geen idee, allebei geloof ik...
Ik had helemaal geen voorjaarsvakantie, wilde eerst 1 week maar heb er later een week aan vast geplakt.
Zin in! (Paar dagen weg en The girlmore girls afkijken natuurlijk )

Rikm: :there:, ik hoop dat je je pindagevecht overleefd heb. Je weet dat je die krengen ook gepeld kunt krijgen he ;) )
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 06:37
49.18% gewijzigd
Ik moet gaan werken en heb geen zin. Wil niet wil niet wil niet (6)
Phoebemeaculpa schreef:
11-06-2019 08:27
Rikm: :there:, ik hoop dat je je pindagevecht overleefd heb. Je weet dat je die krengen ook gepeld kunt krijgen he ;) )

Komt ze nu mee. :calimero:
herfstappeltaart schreef:
11-06-2019 08:35
Ik moet gaan werken en heb geen zin. Wil niet wil niet wil niet (6)
Zwaar he, na een lang weekend.. :there:
Ik heb ook geen zin, ik moet vanmiddag werken.
Sterkte, neem nog een lekkere mok koffie, dat helpt :koffie:

Rik: :rofl: :proud:
Je maakt meteen mn dag goed want ik moet nu heel hard lachen.. ;-D
Onverwachts een dag eerder weekend... joehoe! Nu wat lekkers gekocht en vanavond niksen.
Phoebe, jij al vakantie?

Verder niet zoveel te klagen, ja, de katjes zijn erg druk en irritant.. Ze willen eigenlijk knuffels en voer. Komt vanzelf jongens! :cat:
VesperLynd schreef:
13-06-2019 19:54
Onverwachts een dag eerder weekend... joehoe! Nu wat lekkers gekocht en vanavond niksen.
Phoebe, jij al vakantie?

Verder niet zoveel te klagen, ja, de katjes zijn erg druk en irritant.. Ze willen eigenlijk knuffels en voer. Komt vanzelf jongens! :cat:
Jaaaaaaaaaaa sinds vandaag!
Ik heb trouwens na overleg met de mods net een nieuw topic geopend, hier gaat een slotje op.
Nieuwe naam, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
(Ik wilde vooral niet alleen maar een zeurtopic maar ook voor leuke nieuwtjes en berichtjes)
Wees allen welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven