Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 18:27:

[...]

Maar het gaat niet alleen om dat topic hè. Dit was de druppel, denk ik. Er had veel eerder ingegrepen moeten worden.Dit precies.
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 17:47:

[...]

Thanks

Die omdat is dat ze reageert op mannen! Brrr mannen.Niet op mannen, op mannelijke nicks. Als in de naam.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Simba echt wat is nou het probleem. Dat je de fittie gemist hebt? En daar moet eeuwen over door ge emmerd worden? Let it go ooo.
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 18:28:

[...]

Nope, je moet jezelf belonen met andere dingen dan eten. Nouw!!! Gemeen
Tis wel gezellig vandaag hè. Helemaal niet dat er even wat rekeningen vereffend worden ofzo. Of zoeken jullie elkaar altijd hier op om zo met elkaar om te gaan?
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:33:

[...]

Oh, er hebben niet een aantal forummers geschreven dat je terug kon lezen? En je hebt dus niet door zitten zuigen om uitleg met reden dat er posts gegumd waren?Hallo?! Die pb met een incache bericht kreeg ik nog niet zo lang geleden. Het origineel was gegumd en ook het oerorigineel waarop gereageerd werd is ook gegumd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 18:28:

[...]

Nope, je moet jezelf belonen met andere dingen dan eten. Maar je hebt gelijk, ik ga een tosti maken en een salade.
quote:Moirai schreef op 23 juni 2016 @ 18:34:

[...]

Niet op mannen, op mannelijke nicks. Als in de naam.Alles wat ook maar enigszins neigt naar mannelijk zijn dus.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Deadpool schreef op 23 juni 2016 @ 18:35:

Simba echt wat is nou het probleem. Dat je de fittie gemist hebt? En daar moet eeuwen over door ge emmerd worden? Let it go ooo.Hallo? ? Waarom mag ik @Amand en @oudblond niet antwoorden?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Waarom de hele tijd dat "hallo??" Valt je verbinding weg of zo?
quote:BridgetteDubois schreef op 23 juni 2016 @ 18:41:

Waarom de hele tijd dat "hallo??" Valt je verbinding weg of zo?
quote:Deadpool schreef op 23 juni 2016 @ 18:35:

Simba echt wat is nou het probleem. Dat je de fittie gemist hebt? En daar moet eeuwen over door ge emmerd worden? Let it go ooo.Maar nu kan hij /zij niet met goed fatsoen komen vertellen dat Het Groepje zo gemeen is he, want hij/zij weet niet waar het over gaat en dat is natuurlijk kut. Normaal weet hij/zij wel waar het over gaat, en dan draait hij/zij het allemaal heel integer zo dat het de schuld is van Het Groepje, en dat gaat nu dus niet. Ik kan me best voorstellen dat hij/zij daar even van baalt.
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 18:37:

[...]

Hallo?! Die pb met een incache bericht kreeg ik nog niet zo lang geleden. Het origineel was gegumd en ook het oerorigineel waarop gereageerd werd is ook gegumd.Drogreden. Je hebt hier ontzettend zitten zuigen en reageert nu naar Amand op dezelfde manier waarop jij aangesproken werd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wol, je kunt een ijsje kopen met drie bolletjes: borstvoeding, haring en mosterdsmaak.

Daarna sta je misschien meer open voor andere beloningen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 juni 2016 @ 18:41:

Waarom de hele tijd dat "hallo??" Valt je verbinding weg of zo?Brie je bent om op te vreten *wat ik nu ook doe samen met wat olijfjes, druifjes en Melba toast*
quote:feow schreef op 23 juni 2016 @ 18:44:

Wol, je kunt een ijsje kopen met drie bolletjes: borstvoeding, haring en mosterdsmaak.

Daarna sta je misschien meer open voor andere beloningen.Daar hoef ik alleen maar aan te denken en voeding als beloning verliest zijn aantrekkingskracht!
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:45:

[...]

Brie je bent om op te vreten *wat ik nu ook doe samen met wat olijfjes, druifjes en Melba toast*Nou daag dan maar Brie
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 18:46:

[...]

Daar hoef ik alleen maar aan te denken en voeding als beloning verliest zijn aantrekkingskracht! Ik voel dat ik krachten krijg. Wie kan ik nog meer helpen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 18:43:

[...]

Maar nu kan hij /zij niet met goed fatsoen komen vertellen dat Het Groepje zo gemeen is he, want hij/zij weet niet waar het over gaat en dat is natuurlijk kut. Normaal weet hij/zij wel waar het over gaat, en dan draait hij/zij het allemaal heel integer zo dat het de schuld is van Het Groepje, en dat gaat nu dus niet. Ik kan me best voorstellen dat hij/zij daar even van baalt.LV ik hoop dat de echte nick Het Groepje zich hiervan kan distantiëren
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 18:43:

[...]

Maar nu kan hij /zij niet met goed fatsoen komen vertellen dat Het Groepje zo gemeen is he, want hij/zij weet niet waar het over gaat en dat is natuurlijk kut. Normaal weet hij/zij wel waar het over gaat, en dan draait hij/zij het allemaal heel integer zo dat het de schuld is van Het Groepje, en dat gaat nu dus niet. Ik kan me best voorstellen dat hij/zij daar even van baalt.Wat heeft het groepje nu weer uitgespookt?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
OMFG ik vraag al niks meer
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 18:46:

[...]

Nou daag dan maar Brie

Die komt wel terug.

Pobrepie.
quote:feow schreef op 23 juni 2016 @ 18:48:

[...]

Ik voel dat ik krachten krijg. Wie kan ik nog meer helpen?Zolang je het maar beknopt houdt!
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 18:46:

[...]

Nou daag dan maar Brie Ach, ik zou toch terugkomen onder een andere nick om Moi lastig te vallen.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:44:

[...]

Drogreden. Je hebt hier ontzettend zitten zuigen en reageert nu naar Amand op dezelfde manier waarop jij aangesproken werd.

Dat jij dat ervaart als zuigen moet jij weten.

Armand kan het eerste hand van @mayamay zelf lezen. En als ik ná dat bericht van @mayaday hier had gelezen, had ik niks hoeven vragen. Wat zij vindt van het door @Sapsorrows geplaatste bericht; daar heb ik het meest aan, zij kan het best beoordelen of het priivé info was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven