Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Lekker bezig Hats. Ik heb alleen nog maar hard gelopen. En nu drink ik koffie in de tuin en erger ik me aan de stank die uit het huis en tuin van de buren komt.

Maar morgen krijgen we verjaardagsbezoek, dus dat is een goede stimulance om straks ook de boel aan kant te maken.

Les geven ging goed Hunnie. Ik kom minder chaotisch over dan ik me voel (gestructureerd zelfs) Wat tops en tips gekregen. Maar samengevat waren ze enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gestreken en de 2e lading was staat aan en nu rijdt fijn de robotstofzuiger door de slaapkamer die ik ook een beetje afgestoft heb (Franse slag zeg maar). Dadelijk maar eens koffie en kijken wat ik voor de lunch ga eten en dan werken.
Ik zit hier zo lekker maar moet toch echt eens boodschappen gaan doen.

Het is maar somber weer zeg en wat ben ik blij dat we 2 weken geleden al met de caravan weg waren, toen hebben we echt prachtig weer gehad. Bof.
quote:Kittens schreef op 24 juni 2016 @ 10:42:

Lekker bezig Hats. Ik heb alleen nog maar hard gelopen. En nu drink ik koffie in de tuin en erger ik me aan de stank die uit het huis en tuin van de buren komt.

Maar morgen krijgen we verjaardagsbezoek, dus dat is een goede stimulance om straks ook de boel aan kant te maken.

Les geven ging goed Hunnie. Ik kom minder chaotisch over dan ik me voel (gestructureerd zelfs) Wat tops en tips gekregen. Maar samengevat waren ze enthousiast.Waarom stinken de buren?

Fijn dat het goed ging zeg, lekker gevoel.
Uit het huis komt een lucht die ruikt naar een mix van sigarettenrook en frituurvet. Uit hun tuin komt een lucht van hondenpis.
quote:Kittens schreef op 24 juni 2016 @ 10:54:

Uit het huis komt een lucht die ruikt naar een mix van sigarettenrook en frituurvet. Uit hun tuin komt een lucht van hondenpis.Getver
quote:Kittens schreef op 24 juni 2016 @ 10:54:

Uit het huis komt een lucht die ruikt naar een mix van sigarettenrook en frituurvet. Uit hun tuin komt een lucht van hondenpis.

He bah!

Wat goed van gisteren!
Ik ga ook even boodschappen doen. Daarna koffiedate en dan nog schoonmaken.
quote:hatsetats schreef op 24 juni 2016 @ 09:52:

Dat gaat fijn worden met de verkiezingen hier op komst.

Om 8:15 mijn eerste bakkie koffie, nu al de zithoek gesopt, gezogen en gedweild, toilet gesopt, wasje weg gevouwen, begonnen met de badkamer maar nu ff ontbijt.

Straks

Eethoek

Badkamer schoonmaken

Bed verschonen

Slaapkamer soppen

Stofzuigen

Dweilen

Boodschappenlijstje maken

Wasjes draaien

Wasjes weg vouwen

Manlief ff overnemen in de zaak

Ff naar de Groene Winkel en de Tuinen

Trainen

Boksen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Kittens schreef op 24 juni 2016 @ 10:42:

Les geven ging goed Hunnie. Ik kom minder chaotisch over dan ik me voel (gestructureerd zelfs) Wat tops en tips gekregen. Maar samengevat waren ze enthousiast.

Waaqrom stinkt het daar zo, zijn ze echt zo goor?

Fijn dat het lesgeven goed ging!
quote:Inkie12345 schreef op 24 juni 2016 @ 10:44:

Ik zit hier zo lekker maar moet toch echt eens boodschappen gaan doen.

Het is maar somber weer zeg en wat ben ik blij dat we 2 weken geleden al met de caravan weg waren, toen hebben we echt prachtig weer gehad. Bof.Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan boodschappen doen! Posten jij!
Life is short. Eat dessert first.
Ik moet voorrusten, vanmiddag komen de kinderen thuis en dan moet ik toch uitgerust genoeg zijn om ze een weekend lang in leven te houden.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik denk dat er weinig in het huishouden gedaan wordt. Wel opruimen, maar niet schoonmaken.

Ze hebben 2 boxers. Af en toe gaat er eentje dood (alhoewel deze het al lang volhouden nu), meestal aan epilepsie. De buurvrouw kan ze nooit aan en laat de honden derhalve hun behoefte in de tuin doen. Klagen helpt. Een beetje... Dan wordt er met elke hond 1x per dag naar het einde van de straat gelopen.

Nu is de buurman met pensioen. Hiervoor raakte hij die honden nooit aan, maar nu laat hij ze regelmatig uit.

Maar de pis zit al diep in de grond en in de schutting. Die geur gaat nooit meer weg. Bovendien zijn die beesten het zo gewent te pissen in de tuin, dat ze dat toch blijven doen.

(Oplossing buurvrouw, de boel overgieten met chloor. Lekker voor mijn plantjes ook)

Het is allemaal heel zielig voor die honden ook. Samen met de buurvrouw die aan de andere kant van hun woont, hebben we al eens actie ondernomen (woningbouw enzo) maar dat heeft niks uitgehaald. En de honden blijken niet zielig te zijn, want een postzegeltje tuin is genoeg levensvreugde.

Het zijn vreemde mensen, maar wel heel aardig hoor, naar ons toe dan.
quote:Solomio schreef op 24 juni 2016 @ 11:21:

Ik moet voorrusten, vanmiddag komen de kinderen thuis en dan moet ik toch uitgerust genoeg zijn om ze een weekend lang in leven te houden.
Aardig of niet, dergelijk volk heb je liever niet naast je.
quote:Solomio schreef op 24 juni 2016 @ 11:21:

quote:Peacy schreef op 24 juni 2016 @ 11:03:

Ik ga ook even boodschappen doen. Daarna koffiedate en dan nog schoonmaken.

Kan je voor mij een zak chips en een zak drop meenemen? Een stuk chocolade mag ook wel.

Het is weer tijd....
Getver, ik hoef alleen nog maar te stofzuigen en de keuken te dweilen maar geen zin!!!!!
quote:dolfje schreef op 24 juni 2016 @ 11:26:

[...]

Kan je voor mij een zak chips en een zak drop meenemen? Een stuk chocolade mag ook wel.

Het is weer tijd....Welke chips, welke drop en welke chocolade?
quote:hatsetats schreef op 24 juni 2016 @ 09:52:

Om 8:15 mijn eerste bakkie koffie, nu al de zithoek gesopt, gezogen en gedweild, toilet gesopt, wasje weg gevouwen, begonnen met de badkamer maar nu ff ontbijt.

Straks

Eethoek

Badkamer schoonmaken

Bed verschonen

Slaapkamer soppen

Stofzuigen

Dweilen

Boodschappenlijstje maken

Wasjes draaien

Wasjes weg vouwen

Manlief ff overnemen in de zaak

Ff naar de Groene Winkel en de Tuinen

Trainen

Boksen
Klaar! Nog wat extra klusjes tussendoor gedaan, ff een paar keer gezeten met een bakkie. Nog wat werk mail beantwoord ook. Precies volgens planning, ik hou d'r van! Nu koffie, dan badderen (heerlijk in een schone badkamer!) dan nog even de vaat afdrogen en misschien een doek door de koelkast.
quote:Peacy schreef op 24 juni 2016 @ 11:31:

[...]

Welke chips, welke drop en welke chocolade?

Ik ben in zo'n bui dat het me eigenlijk niet uitmaakt

Ben er zo van tussen, eens kijken of ik mijn collega's met mijn über vrolijke persoonlijkheid kan verblijden vandaag
Ik weet het! Ik weet het!
quote:Star schreef op 24 juni 2016 @ 12:28:

Ik weet het! Ik weet het!Ik heb je gestaft.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Nietus, je slaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven