Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 25 juni 2016 om 06:47
quote:SallySpectra schreef op 25 juni 2016 @ 06:16:
Wat is een multipara?
Dat ben je als je meer dan 1x bent bevallen.
Bij de gyn of vk wordt bij een patient de aantal zwangerschappen ( gravidum/gravida ) en bevallingen beschreven
Bijv grav 1 para 0
Dat is een eerste zwangerschap.
Wat is een multipara?
Bij de gyn of vk wordt bij een patient de aantal zwangerschappen ( gravidum/gravida ) en bevallingen beschreven
Bijv grav 1 para 0
Je bent zelf een theepot
zaterdag 25 juni 2016 om 08:39
quote:Dubbz schreef op 25 juni 2016 @ 04:10:
[...]
Ik ben het heel erg met je eens. Napraten over een heftig topic is volgens mij totaal wat anders dan medeforummers gewoon schaamteloos afzeiken. En dat gebeurt hier. Het is treiteren en stemmingmakerij. Misselijkmakend vind ik het. En dat van volwassen vrouwen. Het lijkt wel de middelbare school. Toen was er ook altijd zo'n groepje 'populaire' meiden. Die populair waren vanwege hun grote bek en dominantie. Niemand vond ze aardig, maar wilde wel voorkomen dat ze door hen afgezeken gingen worden. En wat vonden ze elkaar geweldig. Ten koste van een ander.
Zelfde verschijnsel.
Onbegrijpelijk dat de mods dit toelaten.Amen! Dat de mods dit gewoon toelaten iddd.
[...]
Ik ben het heel erg met je eens. Napraten over een heftig topic is volgens mij totaal wat anders dan medeforummers gewoon schaamteloos afzeiken. En dat gebeurt hier. Het is treiteren en stemmingmakerij. Misselijkmakend vind ik het. En dat van volwassen vrouwen. Het lijkt wel de middelbare school. Toen was er ook altijd zo'n groepje 'populaire' meiden. Die populair waren vanwege hun grote bek en dominantie. Niemand vond ze aardig, maar wilde wel voorkomen dat ze door hen afgezeken gingen worden. En wat vonden ze elkaar geweldig. Ten koste van een ander.
Zelfde verschijnsel.
Onbegrijpelijk dat de mods dit toelaten.Amen! Dat de mods dit gewoon toelaten iddd.
zaterdag 25 juni 2016 om 08:44
quote:SuzanneSuus schreef op 25 juni 2016 @ 06:47:
[...]
Bijv grav 1 para 0
Dan kan er ook nog progenituur achterstaan, wat aangeeft hoeveel levende kinderen de zwangere heeft. Vooral van belang als het aantal levende kinderen lager is dan het aantal bevallingen.
En goedemorgen. Zie ik TAM?
[...]
Bijv grav 1 para 0
Dan kan er ook nog progenituur achterstaan, wat aangeeft hoeveel levende kinderen de zwangere heeft. Vooral van belang als het aantal levende kinderen lager is dan het aantal bevallingen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 25 juni 2016 om 08:46
quote:Solomio schreef op 25 juni 2016 @ 08:44:
[...]
Ik weet natuurlijk niet wat jij ziet.
Ik persoonlijk schijn soms dingen te zien die er niet zijn.
Goedemorgen Solo.
[...]
Goedemorgen Solo.
zaterdag 25 juni 2016 om 08:49
quote:ThunderassMan schreef op 25 juni 2016 @ 08:46:
[...]
Goedemorgen Solo. Ja hoor, ik zie TAM. En hij zwaait naar me. Wat een heerlijk begin van mijn dag.
[...]
Goedemorgen Solo. Ja hoor, ik zie TAM. En hij zwaait naar me. Wat een heerlijk begin van mijn dag.
zaterdag 25 juni 2016 om 08:52
quote:Ttass28 schreef op 25 juni 2016 @ 08:52:
[...]
Ik heb dit gestaft heel venijnig dit om mijn naam openbaar te maken op een slimme manier.
OMG, ben jij Vieze Lieze?
Ik had het niet door, maar nu wordt er een hoop duidelijk.
[...]
Ik heb dit gestaft heel venijnig dit om mijn naam openbaar te maken op een slimme manier.
OMG, ben jij Vieze Lieze?
Ik had het niet door, maar nu wordt er een hoop duidelijk.
zaterdag 25 juni 2016 om 08:53
zaterdag 25 juni 2016 om 09:01
quote:ThunderassMan schreef op 25 juni 2016 @ 08:58:
[...]
Och, ik zie nu dat de batterij van m'n telefoon al een paar maanden leeg is. Ik vond het al lekker rustig.....Och, kan gebeuren hè, dan stuur ik je mijn excell-bestand wel even.
[...]
Och, ik zie nu dat de batterij van m'n telefoon al een paar maanden leeg is. Ik vond het al lekker rustig.....Och, kan gebeuren hè, dan stuur ik je mijn excell-bestand wel even.
zaterdag 25 juni 2016 om 09:03