Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:prik schreef op 25 juni 2016 @ 09:32:

[...]

Tenzij Robert Long Ttas al kende toen hij dat liedje schreef. Al was ze toen nog niet eens geboren, denk ik. Met een iets andere tekst hè?
Je bent zelf een theepot
quote:lemoos2 schreef op 25 juni 2016 @ 09:35:

Vieze lieze. Robert Long

Precies.

@Ttass: ken je klassiekers.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:SuzanneSuus schreef op 25 juni 2016 @ 09:36:

Tas, ik wilde eerst schrijven dat ik het expres posten me afvroeg omdat het over Robert Long ging en Vieze Lieze een liedje van hem is maar nu ik het nogmaals lees denk ik dat je gelijk hebt.

( het hier zo noemen is dan wel weer de aandacht erop vestigen maar ja, ik snap je wel)

Onvolwassen gedrag idd.Maar dat zou betekenen dat Radlerlemon de echte naam van Ttass kent. Kan natuurlijk, maar lijkt me niet zo heel aannemelijk.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
En wat pesten betreft...

Als hier iets NIET gebeurt, dan is het pesten. Juist hier niet.

Waarom niet? Hier wordt idd wel gezeken, gekat en geouwehoerd maar dat gaat over acties van iemand. Niet over voorkeuren, niet over uiterlijk, niet over afkomst, niet over wat er ook maar te bedenken valt aan dingen waar iemand niets aan kan veranderen.

En ben je een keer onderwerp van gesprek (geweest), dan ben je nog steeds welkom, kun je nog steeds aanhaken, kun je nog steeds je verhaal kwijt als je het moeilijk hebt (om daarop ook daadwerkelijk steun te krijgen), kun je nog steeds meligheid en lachbuien aanjagen en aan meedoen. Want je bent hier geen paria.

Je acties worden afgezeken, niet je persoon.

Moet je je acties dan maar aanpassen aan de mening van de meerderheid hier? Ben je gek, natuurlijk niet! Maar ook IRL zullen er altijd mensen zijn die het niet met je acties eens zijn, daar zijn we mensen voor. Je kunt er wel voor kiezen om die kritiek niet meer te lezen, je kunt er voor kiezen de discussie aan te gaan, je kunt er voor kiezen je eigen acties nog eens onder de loep te nemen. Mag allemaal, net zoals die kritiek hier geuit mag worden.

En wil je geen kritiek op je acties lezen, dan is een forum wellicht niet de juiste plek voor je. Om het even welk forum. Want dat is wat een forum is: een plek om te bediscussiëren wat een ander schreef.

Dit is geen schoolplein waar gepest wordt. No fucking way. Sterker nog: dit is een veilige plek.
quote:Solomio schreef op 25 juni 2016 @ 09:16:

[...]

Blijkbaar zie jij iets wat ik niet zie. En door er nu zo'n drama van te maken vestig je er alleen maar extra de aandacht op.Is hier ook al eerder gebeurd, als ik mij goed herinner.
quote:SuzanneSuus schreef op 25 juni 2016 @ 09:36:

Tas, ik wilde eerst schrijven dat ik het expres posten me afvroeg omdat het over Robert Long ging en Vieze Lieze een liedje van hem is maar nu ik het nogmaals lees denk ik dat je gelijk hebt.

( het hier zo noemen is dan wel weer de aandacht erop vestigen maar ja, ik snap je wel)

Onvolwassen gedrag idd.

Eens. Heel laag bij de grond. Natuurlijk is dat niet 'zomaar' gepost.

Vervolgens trekt deze persoon ook behoorlijk wat onvriendelijke woorden tegenover mij uit de kast. Ik voel me verder niet aangesproken, maar een aanwinst voor het forum vind ik dit soort types allerminst.
quote:Bij_Zonder schreef op 25 juni 2016 @ 09:39:

En wat pesten betreft...

Als hier iets NIET gebeurt, dan is het pesten. Juist hier niet.

Waarom niet? Hier wordt idd wel gezeken, gekat en geouwehoerd maar dat gaat over acties van iemand. Niet over voorkeuren, niet over uiterlijk, niet over afkomst, niet over wat er ook maar te bedenken valt aan dingen waar iemand niets aan kan veranderen.

En ben je een keer onderwerp van gesprek (geweest), dan ben je nog steeds welkom, kun je nog steeds aanhaken, kun je nog steeds je verhaal kwijt als je het moeilijk hebt (om daarop ook daadwerkelijk steun te krijgen), kun je nog steeds meligheid en lachbuien aanjagen en aan meedoen. Want je bent hier geen paria.

Je acties worden afgezeken, niet je persoon.

Moet je je acties dan maar aanpassen aan de mening van de meerderheid hier? Ben je gek, natuurlijk niet! Maar ook IRL zullen er altijd mensen zijn die het niet met je acties eens zijn, daar zijn we mensen voor. Je kunt er wel voor kiezen om die kritiek niet meer te lezen, je kunt er voor kiezen de discussie aan te gaan, je kunt er voor kiezen je eigen acties nog eens onder de loep te nemen. Mag allemaal, net zoals die kritiek hier geuit mag worden.

En wil je geen kritiek op je acties lezen, dan is een forum wellicht niet de juiste plek voor je. Om het even welk forum. Want dat is wat een forum is: een plek om te bediscussiëren wat een ander schreef.

Dit is geen schoolplein waar gepest wordt. No fucking way. Sterker nog: dit is een veilige plek.

Goede post.

En het is nog altijd zo dat je het forum uit kunt zetten als je iets niet aanstaat.

En poeffff.....weg is iedereen.
quote:Ttass28 schreef op 25 juni 2016 @ 09:27:

RADLERLEMON SCHREEF OP 25 JUNI 2016 @ 03:07:

Vieze Lieze, gij zult niet liege

laat ons niet in gebed verzwakken

en zet ons niet te kakken

Geef ons heden ons dagelijks bier

en veel forumplezier

En dat kreng dr killing bang en dr tita trouwerij

en verlos ons van dat zuignap treiterij

in gebed vereenigt, oewen radler, emen

Dit heeft totaal niets met mij te makrn toch?Ach het zal puur toeval zal. Ik denk dat radlerlemon er niet eens bij was toen JIJ ja JIJ zo slim was om hier een tijdje terug open en bloot in je tirade je naam te posten. En dit gedicht heeft met Long te maken, daar komt vieze Lieze vandaan. Dat ze toevallig killit bang erin verwerkt heeft is pure toeval. Heeft misschien met jou te maken maar ik ga er niet vanuit dat ze jouw naam zomaar zou noemen. En dat als ze van de link zou weten dit niet gedaan zou hebben. Echt jij maakt jezelf belangrijker dan je bent. Nobody fucking cares en had de link gelegd. Ik leg hem nu omdat jij erover jankt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Nou ik heb nog eens teruggelezen maar ik zie geen kwade opzet hoor.
Kent iemand Radlerlemon eigenlijk? Lid sinds 23 juni? Is het een oude bekenden met een nieuwe nick?
quote:yasmijn schreef op 25 juni 2016 @ 09:45:

[...]

Goede post.

En het is nog altijd zo dat je het forum uit kunt zetten als je iets niet aanstaat.

En poeffff.....weg is iedereen.

Ik vind dit altijd een onbegrijpelijke reactie. Op deze manier kun je veel 'oplossen' en wegwuiven.

Ik vind het niet oké als er gescholden wordt, of iemand belachelijk gemaakt wordt. Nooit. En dan zeggen tegen diegene dat die dan maar weg moet blijven vind ik de wereld op z'n kop.
*niet schrikken*

Kia, mag ik je een persoonlijke vraag stellen via PB?
quote:ThunderassMan schreef op 25 juni 2016 @ 09:52:

*niet schrikken*

Kia, mag ik je een persoonlijke vraag stellen via PB?

Tuurlijk

Komt 'ie....
quote:Solomio schreef op 25 juni 2016 @ 09:38:

Maar dat zou betekenen dat Radlerlemon de echte naam van Ttass kent. Kan natuurlijk, maar lijkt me niet zo heel aannemelijk.

Inmiddels weten we die dus allemaal blijkbaar, omdat ze er zelf de aandacht op vestigt.

Nou ja, negatieve aandacht is ook aandacht, zakmaarzegge.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 09:54:

[...]

Tuurlijk Kia wist jij niet dat TAM een gevaarlijke gek is
quote:prik schreef op 25 juni 2016 @ 09:56:

[...]

Inmiddels weten we die dus allemaal blijkbaar, omdat ze er zelf de aandacht op vestigt.

Nou ja, negatieve aandacht is ook aandacht, zakmaarzegge.

Die heeft ze maanden geleden zelf op het forum gegooit na een ruzie met vriend over sokken meen ik.

Mijn geheugen doet het weer een beetje, jammer dat ik stomme details onthoud en geen belangrijke dingen.
quote:Inkie12345 schreef op 25 juni 2016 @ 09:58:

[...]

Kia wist jij niet dat TAM een gevaarlijke gek is Dat zeg je nu pas .
Oh, kom op, dat liedje is een duidelijke sneer naar Tas. Roepen dat je naam erin vermeld wordt, is dan weer minder slim. Ik denk niet dat het anders ook maar iemand was opgevallen.
Slik die kikker!
quote:Dubbz schreef op 25 juni 2016 @ 09:51:

[...]

Ik vind dit altijd een onbegrijpelijke reactie. Op deze manier kun je veel 'oplossen' en wegwuiven.

Ik vind het niet oké als er gescholden wordt, of iemand belachelijk gemaakt wordt. Nooit. En dan zeggen tegen diegene dat die dan maar weg moet blijven vind ik de wereld op z'n kop.

Ja, dat mag je vinden.

Maar voor mij is het onbegrijpelijk dat iemand hier blijft als je denkt dat je geschoffeerd wordt (en alles naar jezelf toetrekt)

Als je het niet leuk vind op een feestje of in een kroeg dan ga je toch ook weg?

Ik vind het allemaal maar Calimero gedrag.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 09:59:

[...]

Dat zeg je nu pas .Ik heb je toch wel verteld van de ijsje eet meet, ben je ook vergeten zeker pfffffffff
quote:Inkie12345 schreef op 25 juni 2016 @ 09:58:

[...]

Kia wist jij niet dat TAM een gevaarlijke gek is

Volgens mijn psych heet dat een 'anti-sociale paranoide, schizofrene persoonlijkheidsstoornis met narcistische trekjes'. En daar heb ik pilletjes tegen. Dus.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:52:

Ik blijf erbij, ik kan er echt niks anders van maken.

En dat moet ècht wekelijks 43 keer per avond herhaald worden?

Kolere zeg wat een gezeik.
quote:AllieBrosh schreef op 25 juni 2016 @ 10:00:

Oh, kom op, dat liedje is een duidelijke sneer naar Tas. Roepen dat je naam erin vermeld wordt, is dan weer minder slim. Ik denk niet dat het anders ook maar iemand was opgevallen.

Ik had het niet door iig

Maar ik wist haar naam dan ook niet.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 09:45:

[...]

Ach het zal puur toeval zal. Ik denk dat radlerlemon er niet eens bij was toen JIJ ja JIJ zo slim was om hier een tijdje terug open en bloot in je tirade je naam te posten. En dit gedicht heeft met Long te maken, daar komt vieze Lieze vandaan. Dat ze toevallig killit bang erin verwerkt heeft is pure toeval. Heeft misschien met jou te maken maar ik ga er niet vanuit dat ze jouw naam zomaar zou noemen. En dat als ze van de link zou weten dit niet gedaan zou hebben. Echt jij maakt jezelf belangrijker dan je bent. Nobody fucking cares en had de link gelegd. Ik leg hem nu omdat jij erover jankt.Misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven