Nog steeds geen zin in seks...

14-11-2008 21:13 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames...

Mijn dochter is nu 14 maanden en mijn seks-drive is nog steeds 0,0! Ik vind het zelf heel vervelend, maar mijn arme man!!! Ik merk dat ik alle eventuele aanleidingen tot.. ook uit de weg ga. Bijvoorbeeld omkleden in bijzijn van man-lief. want stel je voor dat ie wat wil... erg toch?? Wie praat mee, helpt en heeft tips?

Dank jullie wel alvast!
Framboos, komt vast goed hoor, jullie 2e is nog zo klein, het kind van TO is al 14 maanden. Ik weet wel dat ik na de geboorte van Zahra ook maanden geen zin had/te moe was. En ik niet alleen, man had er ook geen behoefte aan. Het is toch allemaal goed gekomen, anders zou ik niet zwanger zijn van nr. 2. Enne, na de geboorte van jullie 1e is het toch ook goed gekomen, anders zou je nu geen 2e hebben.
ik ga er vanuit dat het ook wel weer goed komt. Ooit.

Wat ik ook al zei in mijn eerdere post, voor mij is het een kwestie van weer vrede hebben met m'n lijf, de meest drukke periode straks weer achter de rug hebben en dan voorzichtig aan weer beginnen. Ook niet de veronderstelling hebben dat je meteen weer "all the way" moet, maar langzaam opbouwen. Niks moet, alles mag. en gaande weg komt alles wel weer op z'n pootjes terecht (op die manier wordt nr2 ook verwacht:-))

Syl_G bedankt voor felicitatie.......:-)

ik denk dat idd dat stukje "moeten" voor de partner ff tussen de oren vandaan moet. Je moet het ook zelf willen.
Ik vind dat het er ook wel een beetje aan ligt hoe je vent het brengt. Als hij me erg aan het pushen is, dan werkt dat niet echt bij mij. Van een lieve man krijg je meer zin dan van een stampvoetende man zeg maar. Ik had ook gehoopt dat het vanzelf beter zou gaan, maar ik voel me vaak overdag zo ongelukkig dat ik de knop niet goed om kan zetten.... Het gebeurt wel, maar lang niet zo vaak als ik zelf zou willen, zoals vroeger, toen deden we het eigenlijk elke dag wel. Denk ook wel dat het anders is voor ouders met een ziek kindje. Daar ligt het scheidingspercentage stukken hoger. Weekendjes samen weg dat gaat ook helaas niet, maar als we met zijn drietjes gaan en we hebben een leuk hotel of huisje waar we 's avonds met zijn tweetjes zijn dan is het toch eigenlijk ook wel leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards
hallo dames, mama's en andere lezers( met of zonder verstand van sommige onderwerpen..)

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het uiteindelijk wel beter wordt, maar het kan lang duren. Ook hoor ik verschillende verhalen over pilgebruik en hormoonhuishouding.. Wie weet hier ook iets van?

We leuk om de ervaringen van anderen te lezen!

Geeft niet Framboos, alle verhalen zijn welkom!

Groetjes en veel plezier.....

Syl_G
Enneh.. Ik zou t zelf ook graag weer anders willen, maar mijn lijf lijkt niet mee te willen werken, mijn man is geen pusher maar hij wil t wel heel graag... Of dat nou zoveel van elkaar verschilt... Ik geef al vanaf de derde maand geen BV meer..

Groetjes!
Syl_G,

S avonds ben je te moe. Waarom dan niet 'sochtends, of tijdens het middagdutje van je kind? Gewoon gaan zitten wachten tot 'het gevoel' weer komt werkt niet na zo n lange tijd. Ik weet niet wat jullie al geprobeerd hebben? Gewoon samen douchen, hem een handje helpen, of nog belangrijker, jezelf op een rustig moment een handje helpen?
Mijn man vertrekt s morgens al op tijd van huis, en is dus tijdens het middagdutje ook niet aanwezig. Dan is een ander moment op de dag al gauw uitgesloten he.... In t weekend dan maar... ik doe mijn best!
een weekendje weg, of kind uit logeren helpt vaak ook wel (dan kun je ook niet dénken dat je t kind hoort huilen!)

Liefst 2 nachten; 1 om lekker te slapen en 1 voor andere dingen
We gaan lekker naar enn bronnenbad binnenkort, dan gaat meisje-lief slapen bij opa en oma, dan moeten (!) papa en mama maar eens flink de bloemetjes buiten zetten!

Ik zit er nu aan te denken om te stoppen met de pil, dan maar kijken of ik me lekkerder ga voelen. Voor zus werkte het wel..

Misschien zijn we toch meer gelijk dan dat we ooit dachten!
Hoi, hier nog zo'n moeder zonder zin ;)

Het heeft bij mij echt heel lang geduurd. En ik maakte zeg maar zin, omdat ik had gehoord dat het dan wel goed kwam. Nou, bij mij niet.. Toen goed gesprek met man gehad en eerlijk gezegd dat ik het gevoel gewoon even niet had. Heel lastig, voor hem, maar ook voor mij. En op een dag.. Ineens zoooooveeel zin, het was er gewoon weer! Dacht ook dat het nooit meer zou komen hoor, want het heeft wel geduurd tot mijn dochter 3 was (wel sex gehad in de tussentijd, maar niet erg van genoten zoals vroeger).

Ik merkte wel dat toen ik het losliet en naar mijn gevoel niet meer 'moest' het vanzelf wel weer kwam.

GEwoon met je man praten en afwachten is mijn advies. Ik had nl juist als we een weekend samen gingen plannen ik de druk zo voelde en het me juist tegen ging staan.

Maar goed, ben altijd al een 'sucker' geweest voor spontane sex
oooh ik ben niet de enigste.

Heerlijk te lezen dat het dus vaker voorkomt.

Gelukkig maakt manllief er geen probleem van, komt wel weer.

Kan overdag denken, ja vanavond gaat het gebeuren, en dan is het avond en hang ik op de bank en verlang ik naar slapen.

Zoonlief is bijna acht maanden oud. Borstvoeding ben ik aan het afbouwen en eerste menstruatie is geweest en ik merk dat mijn lijf weer normaliseert dus het komt denk toch echt wel goed.

Allemaal succes!
k snap t hier t zelfde met baby tje van 6 1/2 maand

helaas heb dr helemaal geen zin in

soms probeer ik wel zin te maken hoor en sja t gaat wel maar t komt niet van mij kant sja die arme man......

groetjes ana
Ooow Merel, blij om te lezen dat t allemaal goed komt.. Maar drie jaar!!?? pff..lang hoor.

Ik heb t ook tegen mijn man gezegd, dat t uiteindelijk allemaal wel weer 'gewoon' wordt, maar ik rek t nu al zo lang! Eerst kwam alles goed als ik gestopt zou zijn met BV. Eh.. nee dus. Toen hoorde ik dat je minstens 9 mnd moest ontzwangeren (ik nam alle excuses graag aan!). maar na 9 mnd was t nog niet terug. Toen las ik dat je lichaam wel een jaar de tijd nodig had om te herstellen. Jippie, nog een poosje uitstel! Maar nu is meisje-lief al bijna 15 maanden en ik heb echt geen excuus meer.. maar ook geen zin in seks. Ik krijg steeds vaker een steek onder water, als ik iets zeg over een tijd geleden bijvoorbeeld dan krijg ik een opmerking als: Ow, toen wij ook nog seks hadden? Echt onder druk zet hij me niet, maar die opmerkingen komen heus wel aan hoor.. Dat zin maken werkt voor mij ook niet, ik hoop dat ik net zo in elkaar zit als Merel! Dat geeft de burger moed! Mijn man is een schatje hoor, maar het is en blijft een man..

Hoop dat ie nog even het geduld kan opbrengen.. vast wel, ik ben de moeite waard!!! Whahaha;-)
Heb gisteravond dat gesprek gehad met mijn man, was heel verhelderend... Ik stop vanaf vandaag met de pil om te zien of ik me dan lekkerder ga voelen. Ik hoop t!! En voor de sporadische seks, haal ik gewoon een pakje condooms in huis. Ik moest het wel als geheugensteuntje op de kalender zetten dat ik geen pil meer gebruik!! Hahaha
quote:an_na schreef op 15 november 2008 @ 10:35:

maar ja, zin maken heb ik niet zoveel mee.

En daar is het antwoord he.
quote:Syl_G schreef op 27 november 2008 @ 14:02:

Hoop dat ie nog even het geduld kan opbrengen.. vast wel, ik ben de moeite waard!!! Whahaha;-)Denkt je man daar nog steeds zo over, of vind je dat vooral zelf? En denkt je man daar ook zo over als hij pakweg over een paar maanden wat nachten van huis is voor zijn werk?
(overigens mijn excuses voor politiek niet correcte reacties, ik begrijp dat het veel beter is om te zeggen dat het hééééél normaal is dat je partner geduld heeft en braaf blijft afwachten tot hij zich ook weer volwaardig geliefd mag voelen. En natuuuuuurlijk hebben de meeste mannen geduld, en voelen ze zich helemaal niet afgewezen en miskend in de relatie, en natuurlijk zoeken de meeste mannen het niet buiten de deur. Want sex is toch zeker niet het belangrijkste in een relatie?)
Ik kan me er ( gelukkig ) niet zo veel bij voor stellen.

Wel weet ik dat je zin in seks dus wel gewoon regelmatig moet Maken. Toen mijn jongste nog aan de borst zat en ook een keer of 3 per nacht wakker werd, stond mijn hoofd er ook niet altijd naar. Maar toch ben ik Altijd mijn best blijven doen om seks te hebben.

Stond vriend onder de douche dan sprong ik er snel bij en als ik hem eenmaal lekker aan het verwennen was kreeg ik vanzelf wel zin.

Als de kinderen in bed liggen ( waarom wachten tot het einde van de avond ? ) gewoon weer eens bij hem op schoon kruipen en zoenen, van het een komt het ander.

Ik merk gewoon dat seks echt goed is voor je relatie. Als je regelmatig seks hebt ( voor ons is dat zeker 4 keer per week ) voel je gewoon een fijne band. Ben je overdags ook wat knuffeliger, aanhankelijker. Het is gewoon allemaal net wat fijner dan.

Succes ermee.

( ps, wij hebben 3 kinderen )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Rider: eh.. niet elke man is hetzelfde hoor. En om nou sex te hebben zodat ie maar niet vreemd gaat. Rare relatie heb je dan met elkaar..

Syl, goed dat je hebt gepraat. En wij hebben wel sex gehad hoor in die drie jaar, maar zoals het was voor de bevalling qua zin en freqentie is pas met 3 jaar echt weer teruggekomen. TJa, daar kan ik ook niks aan doen.
@rider.... Gelukkig voelt mijn man zich erg geliefd in onze relatie, en kan ik wel tig andere manieren bedenken en ook uitvoeren om hem te laten merken dat ik van hem hou. En ja, mijn man vindt mij de moeite waard! En daar komt bij dat hij elke avond met heel veel plezier bij zijn vrouwen thuiskomt.

Je begrijpt natuurlijk zelf ook wel dat jouw reacties alleen je eigen frustraties zijn. Praat voor jezelf en niet voor 'de man" in het algemeen, want die lijkt in de verste verte niet op jou.
Merel: dank voor je reactie! Wij hebben ook wel seks hoor, maar veel minder dan vroeger. Ik doe t ook voor hem en niet voor mezelf. Ben heel benieuwd of er veranderingen komen nu ik geen pil meer slik.

Wie heeft hier ervaring mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven