De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jemig, Brabbel... .. dikke knuffel van hier voor Kaj en Jou en Je Man..... sterkte meissie.... gelukkig is hij dicht in de buurt, maar maakt het niet minder makkelijk.....

Rustigaan doen, he? Hartkloppingen is niet echt prettig....

Twas ala glashelder dat er een jongentje onderweg was!!! wat een leuke naam!!!

Kay, Kay-vriend en Kayleigh grote zus!!!! van harte allemaal!!!
Hoera, hij is er!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kay, kayman en kayleigh van harte met jullie zoon en broertje.

Heel veel geluk samen.
[Ik maak hem weer]

Gefeli, Kayleigh

Een stevige boef, des te meer om van te genieten! Van harte, meid!

En een he-le dikke knuffel voor lieve Brabbel
Joepie Lieve Kay, Kayvriend en kleine Kay, gefeliciteerd met Detlev Amon! Wat een supermooie namen!

Wat een leuk nieuws! Hoe is de bevalling gegaan? Ik ben wel benieuwd hoe het nu met jullie is hoor.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Brab, hoe is het nu met Kaj?? Hebben jullie ene beetje kunnen slapen?

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wauw eindelijk is hij er! Gefeliciteerd met jullie zoon/broertje.

Hij heeft zich niet verveeld in je buik

Geniet er lekker van
Brabbel hoe is het met KJaj?

Wat een leuke surprise, Nala. Hoe gaat het met de hormonen?

Do, hoe is het met je meid? Hou je het allemaal nog vol?

Stiertje, lukt het met het afronden?

Frans, Lekker aan het invallen of, ben je vrij?

Grappig hé dat jij het geen probleemklas vindt door je ervaring van vorig jaar.

Noa, en bevalt de auto? Hoeveel weken ben jij nu alweer?

Amy, hoe is het met je?

Sorry moet er weer vandoor.

groetjes
c/p oeoeh's

Hoe vieren jullie allemaal Sinterklaas?

Mijn vader heeft een heus Sinterklaaspak. Met staf en 'het grote boek'. Die trekt hij op 6 december aan als we hier Sinterklaas vieren. Ben reuze benieuwd hoe Daphne het vindt. Nee hoor, maak me geen zorgen of ze hem herkent. Vroegah zat ik ieder jaar bij m'n vader op schoot en niks niet dat ik het door had Hij trekt natuurlijk wel andere schoenen aan en zet een andere bril op z'n neus.

M'n schoonvader maakt verse snert voor alle Sint-vierders hier. En ik bak appeltaart en zorg voor genoeg pepernoten.

Heb er best wel zin in eigenlijk. Verheug me er erg op.

Schoencadeautjes hier nog te gaan; flapjesboekje (bij blokker, diverse varianten 1 euro), een diadeem van de kruidvat met Zwarte Piet erop en een stempelsetje van Winnie the Pooh.

Was net met Daphne lopend boodschappen doen. Zagen we een buitenlandse vrouw met kindje. Daphne wil ieder kindje hallo zeggen, dus die gaat pal voor die wandelwagen staan. Staat een beetje versuft te kijken, zwaait beetje verlegen en de buitenlandse mevrouw loopt door. Draait Daphne zich naar mij toe, zegt ze... heee mama, dat was Zwarte Piet, maar ik kreeg geen pepernoten. *gloep*

Mevrouw hoorde het gelukkig niet. Heb haar uitgelegd dat die mevrouw geen zwarte piet was, maar een donkere kleur had. Sja. Had hier vorig jaar ook zoiets op het forum gelezen en nu gebeurde het bij ons dus.

Vanmorgen was ook wel mooi. Haal ik haar uit bed, zegt ze... ligt er een cadeautje beneden? Ik zeg, nee dat denk ik niet hoor, want je hebt je schoen niet gezet. Zegt ze; 'Maar dat geeft toch niet, dan zet ik 'm nu toch even?!'

Lekker ding

Nu even uurtje zonnebanken!
Hi!

Hera, de auto bevalt goed! Alhoewel ik moet bekennen dat ik zelf nog niet eens gereden heb. Het sneeuwde van het weekend zo erg dat ik het doemscenario van ergens opbotsen al voor me zag...haha..Ben nu trouwens alweer 24 weken zwanger, het vliegt voorbij..en de buik groeit enorm..

DDDJ, wij vieren Sinterklaas bij mijn ouders. Veel kadootjes voor Lotte en mijn kleine broertje en onderling hebben we nog een lotje getrokken. Gezellig! Lach me rot om Daphne met haar zwarte piet. Lotte roept namelijk precies hetzelfde. Gelukkig kennen ze hier de term zwarte piet niet...whoehaha

Zo ik ben flink geweest. Heb de hele overloop net in een hele mooie capuccino kleur geverfd. Ziet er super uit! Wil op de zolder ook nog een wand in deze kleur verven. Misschien een leuk weekend klusje...

12-9 Vertel, hoe was jullie weekend?

Nu even een kopje koffie en dan nog even boodschapjes doen.

Tot later!
Brabbelmop, is er al nieuws over Kaj?
24 weken alweer Noa ! Wauw, dat gaat ook hard. Voor mijn gevoel zou je pas een week of 16 zijn. Nou ja, hoe kan een mens zich vergissen zeg. Maak je nog een buikfoto voor op msn, nu het nog kan?
* glipt weer even binnen*

Kayleigh en fam, van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hij heeft inderdaad lekker even genoten van de warmte bij mama. Hij is er goed van gegroeid zeg!

Leuke namen.

Geniet ervan.

groetjes Ratjetoe

ps: nog even wat gezwaai en geknuffel voor iedereen ( en speciaal voor Brabbel )
Kaj heeft geen RS virus... Vandaag goed gegeten maar kwam er in de middag weer uit. Toen aan een bepaald waterstofje met voedingsstoffen om 1700 mocht hij eten en dat ging goed, van de 110 had hij 75 zelf gedronken. Nu slaapt hij en zijn wij thuis, ik ben kapot.. ik weet gewoon niet meer waar ik de kracht vandaan moet halen
voor Brabbel, wel fijn dat het geen RS virus is en dat hij in elk geval weer wat heeft gegeten, hopelijk blijft het er nu in.

Gaan ze nu nog verder nog iets doen?

Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

We denken aan jullie
Brabbel, fijn dat het geen RS-virus is en hij weer wat zelf gedronken heeft.

Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, vind je altijd zo positief. Maar het houdt een keer op met wat je aan kan. Hopelijk slaap je vannacht een beetje en ziet het er morgen allemaal weer beetje beter uit.
Hi Ratjetoe. Hoe is het met jullie?
Brabbel fijn dat het geen RS virus is. Weten ze wat het dan wel is? Reageert hij heftig op verkoudheid of buikgriep ofzo? Is het zo dat Kaj nu in het ziekenhuis ligt omdat hij geen reserves heeft (Toen Leen vorige week 2 daagjes niet gegeten had en wel gespuugd, kon je ook meteen weer ribbetjes tellen)? Of houden ze hem goed in de gaten ivm zijn hart?

Ik hoop heel erg dat Kaj snel weer beter is en dat hij dan de komende tijd GEEN ziekenhuizen meer hoeft te zien. Dan kunnen jullie tenminste een beetje bijkomen. Hele dikke
Hi Frans,

Hoe is het met je?
DDDJ, wat een supergezellig stukje! Milena snapt niks van het schoenzetten. Ze kan gewoon niet geloven dat de cadeautjes die er dan inzitten van Sint komen. Ze vindt het helemaal niet vreemd dat er een cadeautje bij haar schoen zit, blijkbaar is de verwende drol het gewend om cadeautjes te krijgen . Ze vraagt er ook niet om. IK denk dat ze het zingen bij de schoen (wat zittend moet, want dat deed papa ook ) het leukste vindt.

Noa, wat ben je al ver zeg! Ik dacht ook dat je een week of 16 was. Maar nu schat ik mezelf ook op een week of 24 . Lees ik nou goed dat je lekker hebt geverfd vandaag. Sjee wat actief!

Ratje *zwaai* hoe is het met jullie? Al gewend met zijn viertjes?

Kay, ben benieuwd hoe het met jullie is!

Hera, hoe is het bij jullie? Jij vraagt altijd superlief veel aan iedereen en dan heb je geen tijd meer om over jezelf te vertellen. Hoe is het met je bekken? Hoe gaat het op je werk? Met hoeveel ben je nu begonnen? Een halve dag toch? En dan in je eigen klas? En hoe is dat? Enz. enz. Haha even een ego van jou dus!

Hier gaat het prima. Vandaag geen werk, dus heb lekker rustig aan gedaan. Mileen was wel naar school, dus dat was lekker. Hele ochtend in bad boekjes gelezen en smiddags gewinkeld voor de Sint. Nu heb ik bijna voor iedereen de cadeaus binnen! Jeujj. Daarna Milena opgehaald en samen frietjes gegeten! Om 1800 uur begion ze keihard te huilen dat haar poepie pijn deed. Echt zielig. Had ze keiharde poep die er niet uitwilde. Ik over haar buikje wrijven en een beetje knieoefeningen doen en toen kwam er echt een megadrol uit. Beetje smerig praatje, maar ik vond het zo zielig voor d'r. ~DDDJ hoe is het met Daphne en poepen eigenlijk? ~ Daarna was ze meteen weer vrolijk en wilde ze ook heel graag naar bed. Hebben we lekker nog even geknuffeld en veel verhaaltjes gelezen en toen lag ze toch om 1830 op bed. Ik werd gewoon de kamer uitgestuurd omdat ze zo moe was
He Hera!

Goed dus En met jou?

Weet je dat ik pas op hyves de foto van jou met bril zag. Leuke foto (en leuke bril) , maar ik had me jou helemaal anders in mijn hoofd. Met halflang blond haar
Oeh Frans, hou je in de gaten dat ze haar poeperT niet kapot heeft gescheurd? Kan je makkelijk zien of als je wat creme erop doet voelen. Daar is de ellende met Daphne mee begonnen. Oh als je toch alles van te voren zou weten, dan had ik gelijk even gecheckt, maar goed. Niet gedaan en here we are. Daphne heeft nu na de lactulose een ander laxeermiddeltje gekregen. Daarmee is het hollen of stilstaan. 1 zakje per dag levert een redelijke luier in de 3 dagen op, 2 zakjes per dag levert 6 spuitluiers op 1 dag op. Sja... We modderen hier nog steeds een beetje aan dus. Zakjes was ik, gezien grote hoeveelheden spuitpoep en toen buikgriep, mee opgehouden, maar nu alweer sinds zaterdag niet gepoept. Dus morgen gaat er weer een zakje in.

Tot zover de poeppraat.

Nu ligt ze weer al hoestend en proestend in bed. Arm kind.

Brab, wat fijn dat het geen RS virus is. Waar zoeken ze nu nog verder naar? Wat Frans vraagt, is het nu dat Kaj geen reserves heeft, of houden ze hem extra in de gaten vanwege z'n hart? Oh meisje toch, ik kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit. Het is allemaal zoveel wat jullie op je bordje krijgen. Ik hoop heel erg dat Kaj snel weer beter is en dat jullie in wat rustiger vaarwater terecht komen.
Lekker zo'n relaxdagje Frans. Wat heb je allemaal gekocht?

Sneu voor Daphne dat ze er zoveel last van heeft, lastig hoor.

Goed op speciaal verzoek van Frans even een ego verhaal.

Met mijn bekken gaat het redelijk maar nog erg wisselend (2 stappen vooruit, 1 stap terug verhaal)

Vorige week had ik een slechte week omdat Luke veel last van krampjes had en dus veel gedragen moest worden.

Nu heb ik een betere week. Luke heeft minder last van krampjes dus dat scheelt een stuk.

Vanmorgen gewerkt. Werk nu een halve ochtend dus tot 10:30 uur als intern begeleider (iber) Vanmorgen was de 1e keer dat ik zoiets had van nu stop ik aardig op tijd met werken. De andere keren had ik om 10:00 uur al het gevoel dat ik over mijn "grens" heen ging.

De fysio is erg tevreden omdat er vooruitgang in zit. Kan nu ongeveer 20 minuten achter elkaar lopen met bekkenband en nog niet pijnvrij maar ook dit gaat geleidelijk aan beter.

Concl. ben er nog (lang) niet maar we gaan vooruit.

Ondertussen geniet ik echt intens van de jongens (ben ook wel blij als ik op mijn werk ben even andere gesprekken )

Nick is helemaal bezig met sinterklaas en heeft lekker veel fantasie. Een echte peuter met driftbuien en eigenwijs gedrag toe. Maar ook echt een schatje. Is super lief met Luke probeert hem elke keer te laten lachen, wil bij hem zitten, met hem knuffelen, geeft zijn knuffels aan Luke.

Luke is een heerlijk vrolijk jochie. Kraait/gilt het uit van plezier, begint te schatterlachen als je op zijn buik blaast o.i.d.

Begint bij voorbaat al te lachen als hij alleen maar Nick's naam hoort

Slaapt overdag niet zo heel erg veel, krampjes zijn wisselend wel minder dan vorige week. Slaapt gelukkig 's nachts wel door, gemiddeld van 22:00 tot 6:00/7:00 uur dus daarover hebben we echt niet te klagen.

Vandaag echo gemaakt van zijn heupen. Ons cb doet mee aan een onderzoek. Ze hopen op die manier meer heupafwijkingen op tijd te constateren dus sneller behandelen en beter resultaat (goedkoper voor de overheid/verzekering)

En het zag er allemaal goed uit.

Pfff....o'ja sinterklaas.

Wij vieren sinterklaas vrijdag 5 december bij ons thuis. De oma's en omi (oma van mijn man) en oom en tante+vriend komen bij ons.

We vieren het niet zo lang omdat Nick 's middags naar de psz is geweest, ik het niet zo lang volhou met alle drukte aan het eind van de dag. En omdat mijn man en mijn moeder niet zo heel erg goed met elkaar over weg kunnen.

We hebben/laten voor de oma's en omi een foto van Luke en Nick afdrukken op canvas (zal hem wel een keer op hyves plaatsen) en voor de oom/tante een digitale sleutelhanger waar je foto's in kunt doen.

Nou volgens mij heb ik nu wel aardig veel verteld en ga ik nu lekker naar bed.

Groetjes en tot morgen
Goeiemorgen,

Hera, zo dat is een heel verhaal. Fijn dat het steeds iets beter gaat met je bekken maar wel vervelend dat het allemaal maar zo langzaam vooruit gaat. Lijkt me erg frusterend. Gelukkig doen je mannen het allemaal goed.

En blondje geworden , gek he had ook een heel ander beeld van je voor onze meeting. Erg mooie bril trouwens.

DDDJ, ben je weer opgeknapt? Arme Dapnhe met haar poep, ga je er nog wat verder mee doen, naar kinderarts poeppoli of zo?

Is toch niks om steeds met die zakjes in de weer te moeten.

Frans, oh heerlijk dagje voor jezelf. Mileen dus ook al poepproblemen, zo zielig. En de schoen zetten, hihi.

Hier ook, Ties zag cadeautjes niet eens was alleen maar bezig dat de appel voor het paardje weg was. De schat snapte er echt niks van. Vervolgens werden de cadeaus wel meteen uitgepakt hoor. En hier ook zittend op de grond zingen.

Ties kent zie ginds komt de stoomboot en sinterklaas kapoentje bijna uit zijn hoofd, echt schattig.

Brabbel, heb je nog beetje kunnen slapen? En hoe ist nu met Kaj?

Ratje, hoe is het met jullie?

Hier gisteren ook superdag gehad. Vind dinsdag meestal rotdag, is man tot 's avonds laat werken. En meestal zijn Ties en Fenne dan nogal vervelend. Maar gisteren waren ze super! Ties heel gezellig, samen gekleurd, gezellig gegeten (en ook echt gegeten) en samen op schoot boekjes lezen en liedjes zingen. En daarna lekker zonder problemen naar bed. En Fenne een avond zonder huiluurtje. Wel wil ze veel drinken, volgens mij is productie wat teruggelopen dit weekend.

Zo Ties maar weer even wakker maken, hij moet naar school. Ik ga maar weer met Fenne shoppen voor ons nieuwe huis. Hoop dat we deze week bericht krijgen over de oplevering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven