Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dat ruzie over seks-topic zanikt ook maar door zeg, dat daar nog niet alles is gezegd. Gewoon tegen de 1000 posts al.
Tjezus, wat vals
Aan de andere kant, it rakes one to know one
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik snap niet waar jullie de puf vandaan halen om zulk soort topics überhaupt te lezen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ach het houdt je van de straat
Lol, da's ook weer waar.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:MevrouwJack schreef op 25 juni 2016 @ 23:35:

Dat ruzie over seks-topic zanikt ook maar door zeg, dat daar nog niet alles is gezegd. Gewoon tegen de 1000 posts al.En maar iets van 5 van de TO
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Dana schreef op 25 juni 2016 @ 23:37:

Ik snap niet waar jullie de puf vandaan halen om zulk soort topics überhaupt te lezen.Ik zit al de hele dag voetbal te kijken maar de wedstrijden zijn echt té slecht
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 25 juni 2016 @ 23:35:

Dat ruzie over seks-topic zanikt ook maar door zeg, dat daar nog niet alles is gezegd. Gewoon tegen de 1000 posts al.Ik heb alle lol gister gemist en moet het nu hier mee doen ja
quote:Dana schreef op 25 juni 2016 @ 23:37:

Ik snap niet waar jullie de puf vandaan halen om zulk soort topics überhaupt te lezen.Ruzie en seks, wat wil een mens nou nog meer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 juni 2016 @ 00:05:

[...]

Ruzie en seks, wat wil een mens nou nog meer.Wel graag in die volgorde en het tweede heftiger dan het eerste
quote:Amaqanda schreef op 26 juni 2016 @ 00:06:

[...]

Wel graag in die volgorde en het tweede heftiger dan het eersteZoals mijn voormalige buren. Dat eerst de kalk naar beneden kwam vanwege de ruzie en daarna het complete plafond van de goedmaakseks.
quote:Amaqanda schreef op 26 juni 2016 @ 00:00:

[...]

Ik heb alle lol gister gemist en moet het nu hier mee doen ja

Ik wil trouwens wel even melden dat ik heel trots ben dat ik gisteren op napraat op mijn handen heb gezeten en vandaag ook volgehouden heb om niet in het nexit topic te reageren. Als dat topic 2900 berichten heeft ga ik mijn mening wel met een paar bitterballen langsbrengen.
Tjezus, wat vals
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 juni 2016 @ 00:13:

[...]

Zoals mijn voormalige buren. Dat eerst de kalk naar beneden kwam vanwege de ruzie en daarna het complete plafond van de goedmaakseks.Precies dat ja. Dat alleen de draagmuren blijven staan.
quote:Amaqanda schreef op 26 juni 2016 @ 00:15:

[...]

Precies dat ja. Dat alleen de draagmuren blijven staan.En dat je buren onverstoorbaar doorneuken in jouw bed, omringd door brokstukken, omdat al die huizen hetzelfde zijn ingedeeld dus jouw bed staat onvermijdelijk onder dat van hun.
Hebben we weer een nieuwe gekkie erbij? Dyron in "Ongelijkheid?"
Johnson
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Abraham
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Deadpool schreef op 26 juni 2016 @ 00:55:

Hebben we weer een nieuwe gekkie erbij? Dyron in "Ongelijkheid?"Creep!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
TVP
Pssst mevrouw Jack, jij had me toch getipt over Ennio Morricone? Gisteren geweest.. Wat was het mooi!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hou me tegen! Echt! Hoe kan het dat iemand die eerst roept dat je aan een baby al kan zien dat het een Tokkiekind is, nu gaat zitten ranten wanneer een ander de namen van Anouk kids als Tokkie betiteld?
quote:hatsetats schreef op 26 juni 2016 @ 10:21:

Hou me tegen! Echt! Hoe kan het dat iemand die eerst roept dat je aan een baby al kan zien dat het een Tokkiekind is, nu gaat zitten ranten wanneer een ander de namen van Anouk kids als Tokkie betiteld?Hats, af!
Helemaal eens met YG. Eindeloos die iemand een tokkie noemt..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 26 juni 2016 @ 10:21:

Hou me tegen! Echt! Hoe kan het dat iemand die eerst roept dat je aan een baby al kan zien dat het een Tokkiekind is, nu gaat zitten ranten wanneer een ander de namen van Anouk kids als Tokkie betiteld?Ik hou je niet tegen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven