help kind heeft afstandsbediening kwijt gemaakt

25-11-2008 17:59 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn bijna 5-jarige heeft de AB kwijt gemaakt! En ja ik weet dat er knoppen op de TV zitten maar het is gewoon reuze onhandig. De plekken waar ik zelf al gezocht heb zijn: Tussen de kussen van de bank (ligt ie meestal) bij Zijn speelgoed, onder de bank, onder de kasten, in de wc/koelkast/badkamer/zijn eigen kamer. Hijzelf heeft nu straf en zit op zijn kamer. Mijn slaapkamer is hij niet geweest. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken, heeft er iemand nog suggesties waar ik kan zoeken want voor zover ik weet heb ik alles waar hij vandaag geweest is, al gehad (incl. het cd-rek en het laadje van de TV-kast). Oh ja en ik weet zeker dat hij als laatste hem heeft gehad omdat ik de TV vanmorgen uit heb gezet omdat hij straf had (voor iets anders) en toen TV zat te kijken...
Ja, in, onder of achter de bank
In het kastje linksachter het toilet. Geef het op dames, het vorige topic was drie pagina's lang en uiteindelijk vond TO haar sleutels op een plek die niemand ooit had kunnen verzinnen!
Geef je adres even, komen we met zn allen zoeken
De meeste plekken die jullie noemen heb ik al gezocht, behalve mijn kamer, toch maar even doen. Ik kreeg net een vaag verhaal over de wc en doorspoelen van hem maar ik kan me niet voorstellen dat dat kan, hij had het namelijk ook over water dat de kamer inspuit en het is hier toch echt droog. En hij zegt net tegen mij (kind van deze tijd) "dan zoek je toch even op internet" ghe ghe ghe.

Ik vrees hete ergste en een nieuwe kopen (is weer 1 sintkado minder) en hem dan na vier weken vinden (als je dus de nieuwe niet meer kunt ruilen)
Waar dan?
achter de kast,onder het kleed,kattebak,maar ja hij weet toch wel dat er geen sinterklaasjournaal op tv kan komen zonder ab??

(komt er al stoom uit je oren?)
quote:charley schreef op 25 november 2008 @ 18:17:

.... Quint, je was me een minuut voor ....... En dan ook nog dezelfde plekken.... 'Eng' hoor....
0owww, onze telefoon zat in een vol koffiekopje....
Nee nou niet opgeven hoor. En vriend hier zegt dat het wel heel lastig is om een afstandbediening door de wc te spoelen, afhankelijk van de grootte ervan.
In z'n schoolrugzak?
nope nog helemaal niets! grrrrr
Ik zou zeggen, OVERNIEUW! In de hoek van de kamer beginnen met zoeken en zo systematisch de hele kamer door en dan de keuken en de wc en de hal etc.
Is hij vandaag naar school geweest?

Misschien meegenomen en daar laten liggen??
Nou jaaaaaaa.....
ik denk dat ik maar voor de makkelijke versie ga en een nieuwe koop....
@farmacarla, nee juist niet want er was studiedag en hij was dsu vrij
In de prullenbak ?
Neem d'r 1 die kan reageren op een fluitsignaal
Vaatwasser, wasmachine...i.v.m. dat waterverhaal?
@ambrosia, ik denk dat ik dat vanavond neit meer ga doen maar ik moet en zal dat ding vinden! Ik zei net dat ik dan wel een nieuwe zou kopen maar het houdt me wel bezig, ben in staat om om vier uur vannacht wakker te worden en verder te zoeken ;o)
Ok, nog eentje dan, heeft ie dvd's, misschien ligt ie daar bij.
Ik zou idd ook nog 1x helemaal van voor af aan (SAMEN met zoonlief) de hele kamer doorzoeken.
Heb je al kruipend gezocht? Zeg maar op zijn hoogte
Hij zou toch ergens moeten liggen ? kan toch niet onverklaarbaar weg zijn ?
Weet je wat ook nog kan......

Mijn moeder was een keer heel erg boos omdat ik en mijn zusje zogenaamd de borstel hadden kwijt gemaakt, was ze van overtuigd. Wij moesten perse zoeken en zoeken en zoeken, huilend op gegeven moment. Weet je waar ie lag: in HAAR kast!!

Boos dat we waren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven