help kind heeft afstandsbediening kwijt gemaakt

25-11-2008 17:59 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn bijna 5-jarige heeft de AB kwijt gemaakt! En ja ik weet dat er knoppen op de TV zitten maar het is gewoon reuze onhandig. De plekken waar ik zelf al gezocht heb zijn: Tussen de kussen van de bank (ligt ie meestal) bij Zijn speelgoed, onder de bank, onder de kasten, in de wc/koelkast/badkamer/zijn eigen kamer. Hijzelf heeft nu straf en zit op zijn kamer. Mijn slaapkamer is hij niet geweest. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken, heeft er iemand nog suggesties waar ik kan zoeken want voor zover ik weet heb ik alles waar hij vandaag geweest is, al gehad (incl. het cd-rek en het laadje van de TV-kast). Oh ja en ik weet zeker dat hij als laatste hem heeft gehad omdat ik de TV vanmorgen uit heb gezet omdat hij straf had (voor iets anders) en toen TV zat te kijken...
quote:ambrosia9 schreef op 25 november 2008 @ 18:30:

Heb je al kruipend gezocht? Zeg maar op zijn hoogte Come to his level
Misschien op de meest logische plek: onder, naast, boven of op de tv?? en inderdaad de vuilnisbak checken. Mijn dochter gooit daar ook van alles in ( die is alleen wel 3,5 jaar jonger). Veel succes, ik weet uit ervaring hoe irritant dit kan zijn.
Zolang je hier zit is het wel lastig zoeken he.
Achter/op/in de televisiekast?

In de groentela van de koelkast (daar lag de mijne.. ~bloos~)

In de wasmand, tussen de vuile was?

In de bak met Lego?

Onder het vloerkleed geschoven?

Waar heeft hij mee gespeeld vanmorgen? Heeft hij gepuzzeld of gekleurd en kan het dus in de puzzeldos of bij zijn kleurpotloden liggen?

Simpel op de vensterbank, maar dan áchter een plant?

Of achter een fotolijstje?

In jouw eigen jaszak?

Naast het koffiezetapparaat?

In de koektrommel?

Wat een gedoe hé....

Mopsey heeft een keer mijn autosleutels verstopt. Met een stralende glimlach keek ze ons aan toen we al witheter werden, want we moesten écht weg.

Wat bleek; ze had ze in de boekenkast gelegd, daar hadden we gekeken, maar ze waren toen ook nog eens tússen een ordner gevallen...

Nou, eer je daar achter bent.

Succes, dus.
Wat wilde ik nou toch typen?
In dit geval "zoek de ab"

http://nl.youtube.com/watch?v=xXW05XP2VMw
Om het zoeken wat op te vrolijken, hahaaaaaa
ik moet er wel een beetje om gniffelen, alhoewel als het mij zou gebeuren ik niet zou rusten voordat het ding gevonden is.

Heb je ook al gekeken in de hondenmand/konijnenhok/kattenbak als je die hebt? Ehm en verder in zijn kledingkast of zo? Dressoirs? Kasten?
@ambrosia, ik weet eigenlijk 100% zeker dat hij hem had omdat hij TV zat te kijken toen ik hem uitzette, en voor de anderen op ooghoogte had ik ook al gekeken, ben inmiddels in mijn kamer geweest en niets, dus ik vrees dat er toch iets waar moet zijn van het wc-doortrek-verhaal... hij zegt zelf van niet maar 'jokt'de laatste tijd wel vaker, nu bv zegt hij dat hij de AB niet in de wc heeft meegenomen...
In de vaatwasser / magnetron , oven ?

Heb je het ding niet uit zijn hand gepakt toen je hem naar zijn kamer stuurde ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, zo'n AB trek je niet door , hoor . ( pedaalprullie op je pleetje ? )
Mmm nou als hij hem wel door de wc heeft getrokken dan krijg je waarschijnlijk wel last van verstopping ofzo. Balen joh! En als je nou eens heeeeeeel lief met hem praat en uitlegt dat je niet boos bent als hij eerlijk zegt wat hij er mee heeft gedaan, maar dat je het wel wil weten? En dan dus ook echt niet boos worden Misschien dat hij het dan wel durft te vertellen?
Al in de badkamer geweest ?

In zijn bed , onder zijn kussen , per ongeluk verward met zijn eigen AB op zijn kamer - als hij die heeft - , ijskast , schoenenkast ....
Nou ik heb net even naar mijn ab gekeken, en 2 van de drie passen sowieso niet door de wc, maar die derde zou nog best wel eens kunnen hoor.
@poohtjes, ja check, alles wat jij noemt inmiddels gekeken, zelfs in de kattenbak en hondenmand... daarom trek ik mijn twijfels bij het wc verhaal, het zal toch niet...
*Nou wil ik het ook weten hoor!*
Of omkopen met een nintendo ds
Heb je al in spoelbak van de wc gekeken??
@2italy, die heeft ie al... en ambrosia ik ga nu kijken maar denk niet dat hij die los kan krijgen ...gekeken en niets....
Pffff, nou ik weet wel een toekomstig beroep voor dat jongetje, hij kan zo in de leer bij hans kazan
wij gaan nu even eten en ik reageer zo weer verder (als monster op bed ligt)
Dan dreig je gewoon met het doospoelen van zijn ds
huh doorspoelen DS? Hij is van het na video tijdperk dus kent het hele idee van doorspoelen niet
* Breek even in *

Ik was laatst speelgoed kwijt, blokken en poppetjes. Kon ze ook nergens meer vinden. Later bleek dat het gat van de sub-woofer (de geluidsbox) zo groot is dat daar heel veel in kan....

Misschien.....

* Sluip weer weg *
Nee doorspoelen als in: door de wc spoelen! Jij spoelt mijn ab door, ik jouw ds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven