GET HIM.....
dinsdag 25 november 2008 om 11:06
Gisteravond reed ik op de snelweg, en ik zag op een verkeersbord de letter G gespoten.
Paar km verder zag ik de letter E op een verkeersbord staan. Op dezelfde manier gespoten, met een graffiti-spuitbus zeg maar..
Weer een paar km verder zag ik de letter T, en verder nog de letters H, I, en M, en toen kwam de afslag waar ik eraf moest.
GET HIM....
Waarom staat dit er?
Mijn fantasie sloeg natuurlijk meteen op hol! Ik zag al hele triller-scenario's voor me, dat aan het eind van de verkeersbordenboodschap een man met een zeis staat die je moet grijpen anders wordt je in mootjes gehakt met diezelfde zeis enzo!!
Of zou het een of andere (Arabische ofzo) taal zijn? GETHIM...
Maar misschien heb ik ook wel een paar letters gemist die er tussen zouden moeten onderweg...of ging de boodschap verder na de afslag waar ik eraf moest...?
Wie weet meer over dit mysterie?
Paar km verder zag ik de letter E op een verkeersbord staan. Op dezelfde manier gespoten, met een graffiti-spuitbus zeg maar..
Weer een paar km verder zag ik de letter T, en verder nog de letters H, I, en M, en toen kwam de afslag waar ik eraf moest.
GET HIM....
Waarom staat dit er?
Mijn fantasie sloeg natuurlijk meteen op hol! Ik zag al hele triller-scenario's voor me, dat aan het eind van de verkeersbordenboodschap een man met een zeis staat die je moet grijpen anders wordt je in mootjes gehakt met diezelfde zeis enzo!!
Of zou het een of andere (Arabische ofzo) taal zijn? GETHIM...
Maar misschien heb ik ook wel een paar letters gemist die er tussen zouden moeten onderweg...of ging de boodschap verder na de afslag waar ik eraf moest...?
Wie weet meer over dit mysterie?
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
dinsdag 25 november 2008 om 14:37

dinsdag 25 november 2008 om 14:45
dinsdag 25 november 2008 om 14:51
dinsdag 25 november 2008 om 20:31
woensdag 26 november 2008 om 16:34
Niet dat ik weet!! ik hoopte dat er ondertussen iemand was geweest die wat verder gereden is dan ik, of iemand die een stuk voor mij de snelweg opgekomen is...
Maar tot nu toe nog niet dus....
Of zou niemand de borden zien behalve ik? dan is het helemaal een horrorfilmscene, met een verborgen boodschap speciaal voor mij bedoeld!
Vraag me alleen dan af wie die HIM zou moeten zijn....
Maar tot nu toe nog niet dus....
Of zou niemand de borden zien behalve ik? dan is het helemaal een horrorfilmscene, met een verborgen boodschap speciaal voor mij bedoeld!
Vraag me alleen dan af wie die HIM zou moeten zijn....
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
vrijdag 28 november 2008 om 16:01
Nef! Misschien is het ook wel voor jou bedoeld, en staat er in totaal wel GET HIM, NEF!! je weet maar nooit!!
Ik hoopte ook nog steeds op mensen die toevallig wat verder zijn gereden dan de afslag Zoetermeer/Pijnacker...
Ja, ik zou ook zelf ff in de auto kunnen stappen en kunnen kijken....Maar er staan dagelijks file's op die weg....Er zal toch ook weleens iemand langsrijden die ook op dit forum komt?
Ik hoopte ook nog steeds op mensen die toevallig wat verder zijn gereden dan de afslag Zoetermeer/Pijnacker...
Ja, ik zou ook zelf ff in de auto kunnen stappen en kunnen kijken....Maar er staan dagelijks file's op die weg....Er zal toch ook weleens iemand langsrijden die ook op dit forum komt?
donderdag 4 december 2008 om 09:18
Ik vergeet steeds te kijken onderweg, maar gisteren toch wat extra letters gezien op de route:
Op de N211 richting oprit A4 staat ook nog een R. Vervolgens op het bord dat de snelweg begint staat een E. Daarna staat er vlakbij de afslag Rijswijk een N en bij de splitsing A13/A4 staat een T. Misschien heb ik nog letters tussendoor gemist... want dit klopt dan weer helemaal niet met GET HIM..
Op de N211 richting oprit A4 staat ook nog een R. Vervolgens op het bord dat de snelweg begint staat een E. Daarna staat er vlakbij de afslag Rijswijk een N en bij de splitsing A13/A4 staat een T. Misschien heb ik nog letters tussendoor gemist... want dit klopt dan weer helemaal niet met GET HIM..
vrijdag 5 december 2008 om 09:30
Ow!!
Ja, of ik heb de letters R en N gemist...de E en T had ik dus ook gezien.
Het was donker dat ik er reed, en laat...
Maar die R zou kunnen duiden op: (fo) RGET HIM...?
Alleen die N...
Ik weet t niet
Ja, of ik heb de letters R en N gemist...de E en T had ik dus ook gezien.
Het was donker dat ik er reed, en laat...
Maar die R zou kunnen duiden op: (fo) RGET HIM...?
Alleen die N...
Ik weet t niet