Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 28 juni 2016 om 17:23
Echt zo super stom dat ze die 18 plus content niet uit plista halen en constant je vragen hierover als offtopic weggummen.
Terwijl destijds de CM letterlijk heeft gezegd toen het van 8 naar 4 advertenties terugging, dat 18 plus weg ging.
Langzaam maar zeker kwam er toen weer hier en daar platvloerse content over tieten en kutten. Toen ik het navroeg werd er gezegd 'Jaaa dat valt onder lijf en niet onder seks' ok soit. Maar nu gaan die stomme advertenties dus weer 9 van de 10 keer over seks (wat ze steevast als 'sex' blijven schrijven ook zoiets).
Beloof het dan niet denk ik dan.
Terwijl destijds de CM letterlijk heeft gezegd toen het van 8 naar 4 advertenties terugging, dat 18 plus weg ging.
Langzaam maar zeker kwam er toen weer hier en daar platvloerse content over tieten en kutten. Toen ik het navroeg werd er gezegd 'Jaaa dat valt onder lijf en niet onder seks' ok soit. Maar nu gaan die stomme advertenties dus weer 9 van de 10 keer over seks (wat ze steevast als 'sex' blijven schrijven ook zoiets).
Beloof het dan niet denk ik dan.
dinsdag 28 juni 2016 om 17:31
quote:Very__Cherry schreef op 28 juni 2016 @ 11:09:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
- Forummen over mezelf
- Over mezelf forummen
- Mezelf ophemelen op het forum
- Mezelf upgraden op het forum
- Mezelf mooier voordoen op het forum
- Mezelf intelligenter voordoen op het forum
- Mezelf geiler voordoen op het forum
- Mezelf genegeerd voelen, privé..
Keuzes keuzes keuzes. Tja.. Ik weet het : leid jij het gesprek ( als het kan het hele forum ) en vul van alles voor en over iedereen in..
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
- Forummen over mezelf
- Over mezelf forummen
- Mezelf ophemelen op het forum
- Mezelf upgraden op het forum
- Mezelf mooier voordoen op het forum
- Mezelf intelligenter voordoen op het forum
- Mezelf geiler voordoen op het forum
- Mezelf genegeerd voelen, privé..
Keuzes keuzes keuzes. Tja.. Ik weet het : leid jij het gesprek ( als het kan het hele forum ) en vul van alles voor en over iedereen in..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 29 juni 2016 om 12:03
quote:Deadpool schreef op 28 juni 2016 @ 17:23:
Echt zo super stom dat ze die 18 plus content niet uit plista halen en constant je vragen hierover als offtopic weggummen.
Beloof het dan niet denk ik dan.En dat terwijl je je vanaf 16 jaar mag aanmelden op het forum.
Beloof het dan niet denk ik dan.En dat terwijl je je vanaf 16 jaar mag aanmelden op het forum.
woensdag 29 juni 2016 om 12:53
quote:mariposita schreef op 29 juni 2016 @ 12:16:
[...]
Als jij het zegt.
Nou. Het ligt er aan van welk jaar het is.
De kijkwijzer en / of de films zijn niet meer zoals het nu is.
Als het goed is dan geeft de actuele kijkwijzer het antwoord.
Ooit mocht jeugd van 16 ook roken en alcohol drinken.
Dat was en is niet meer zo. (***)
Zo heb je ook erotiek en soft en hard en geweld.
Als je het geweld in bepaalde films ziet dan is het een stelregel om ouders er op te attenderen hoe grof en zwaar het is.
Ouders zijn volgens de wet verantwoordelijk en zodoende is het alleen maar positief, vind ik.
Het ene kind is het andere niet. Zeker in die leeftijd is het vooraf doorspreken prima.
EDIT: (***)
O, wat ik vergeten was. De hersenen zijn nog in ontwikkeling en kunnen blijvende schade oplopen als dit door drugs (= tijdelijk stopt met groeien ==> heee, ze missen een paar celletjes in dat grijze brein!!!) wordt aangetast. Lees DELERIUM en bedenk wat dat is op lange termijn. Groei is korte termijn, maar wel van lange duur.
Maar is discussie mogelijk of dit ook het denken over en bevattingsvermogen en empatisch vermogen aangetast wordt. Is een erg moeilijke discussie en daar waag ik me niet aan. Het bespreekbaar maken. Is prima. Ja, ik heb internetstalkers opgepast van Peter R. de Vries gekeken.
Dat is nu in herhaling. Is zeker wel interessant om te kijken. Vond ik wel.
[...]
Als jij het zegt.
Nou. Het ligt er aan van welk jaar het is.
De kijkwijzer en / of de films zijn niet meer zoals het nu is.
Als het goed is dan geeft de actuele kijkwijzer het antwoord.
Ooit mocht jeugd van 16 ook roken en alcohol drinken.
Dat was en is niet meer zo. (***)
Zo heb je ook erotiek en soft en hard en geweld.
Als je het geweld in bepaalde films ziet dan is het een stelregel om ouders er op te attenderen hoe grof en zwaar het is.
Ouders zijn volgens de wet verantwoordelijk en zodoende is het alleen maar positief, vind ik.
Het ene kind is het andere niet. Zeker in die leeftijd is het vooraf doorspreken prima.
EDIT: (***)
O, wat ik vergeten was. De hersenen zijn nog in ontwikkeling en kunnen blijvende schade oplopen als dit door drugs (= tijdelijk stopt met groeien ==> heee, ze missen een paar celletjes in dat grijze brein!!!) wordt aangetast. Lees DELERIUM en bedenk wat dat is op lange termijn. Groei is korte termijn, maar wel van lange duur.
Maar is discussie mogelijk of dit ook het denken over en bevattingsvermogen en empatisch vermogen aangetast wordt. Is een erg moeilijke discussie en daar waag ik me niet aan. Het bespreekbaar maken. Is prima. Ja, ik heb internetstalkers opgepast van Peter R. de Vries gekeken.
Dat is nu in herhaling. Is zeker wel interessant om te kijken. Vond ik wel.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 29-06-2016 14:00
Reden: Ik miste nog enkele lettertjes.
Reden: Ik miste nog enkele lettertjes.
% gewijzigd
woensdag 29 juni 2016 om 13:29
quote:Gatti schreef op 28 juni 2016 @ 23:25:
[...]
Gewoon vaker zeggen dat mensen je positief opvallen.Nee, dat gebeurt met beleid. Er zijn altijd nog wel een paar stervelingen over, die me niet uitkotsen, en die misschien nog wel in een charme-offensief trappen, en daar heb ik een neus voor. Zoals ik eigenlijk voor alles een neus heb. Tja.
[...]
Gewoon vaker zeggen dat mensen je positief opvallen.Nee, dat gebeurt met beleid. Er zijn altijd nog wel een paar stervelingen over, die me niet uitkotsen, en die misschien nog wel in een charme-offensief trappen, en daar heb ik een neus voor. Zoals ik eigenlijk voor alles een neus heb. Tja.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 29 juni 2016 om 13:34
quote:Very__Cherry schreef op 29 juni 2016 @ 13:29:
[...]
Nee, dat gebeurt met beleid. Er zijn altijd nog wel een paar stervelingen over, die me niet uitkotsen, en die misschien nog wel in een charme-offensief trappen, en daar heb ik een neus voor. Zoals ik eigenlijk voor alles een neus heb. Tja.
[...]
Nee, dat gebeurt met beleid. Er zijn altijd nog wel een paar stervelingen over, die me niet uitkotsen, en die misschien nog wel in een charme-offensief trappen, en daar heb ik een neus voor. Zoals ik eigenlijk voor alles een neus heb. Tja.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 29 juni 2016 om 15:43
woensdag 29 juni 2016 om 16:05
woensdag 29 juni 2016 om 16:12
[...]
Nee, dat gebeurt met beleid. Er zijn altijd nog wel een paar stervelingen over, die me niet uitkotsen, en die misschien nog wel in een charme-offensief trappen, en daar heb ik een neus voor. Zoals ik eigenlijk voor alles een neus heb. Tja.wat een nare manier van communiceren heb je weer
[...]
Nee, dat gebeurt met beleid. Er zijn altijd nog wel een paar stervelingen over, die me niet uitkotsen, en die misschien nog wel in een charme-offensief trappen, en daar heb ik een neus voor. Zoals ik eigenlijk voor alles een neus heb. Tja.wat een nare manier van communiceren heb je weer
woensdag 29 juni 2016 om 16:44
[...]
Nee, dat gebeurt met beleid. Er zijn altijd nog wel een paar stervelingen over, die me niet uitkotsen, en die misschien nog wel in een charme-offensief trappen, en daar heb ik een neus voor. Zoals ik eigenlijk voor alles een neus heb. Tja.Dat je die neus hebt, oké. Dat je m overal insteekt, dáár vind ik wat van.
[...]
Nee, dat gebeurt met beleid. Er zijn altijd nog wel een paar stervelingen over, die me niet uitkotsen, en die misschien nog wel in een charme-offensief trappen, en daar heb ik een neus voor. Zoals ik eigenlijk voor alles een neus heb. Tja.Dat je die neus hebt, oké. Dat je m overal insteekt, dáár vind ik wat van.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET