Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 29 juni 2016 om 18:53
Die verliefd op buurman TO. Ik kan er wat analyses op loslaten: Van 'Jassendraaier', 'bukbuurvrouw' tot ' Ik ben een hele goede vriendin van zijn vriendin'. Oh boy, ik snap niet waarom ze een topic opent? Had ze verwacht om 100 reacties te krijgen in de zin van: ' Ja die man verdient beter dan zijn vriendin en ga hem ajb heel snel redden/neuken'?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 29 juni 2016 om 19:22
donderdag 30 juni 2016 om 10:01
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 juni 2016 @ 19:56:
Fuck ja, ik moet een nieuw spiraaltje deze zomer. Ook zo'n pretje. Was het alweer bijna vergeten.De assistente heeft die van mij net weggehaald. En dat deed ze heel snel en lief. Fijn dat zij het deed en niet de HA (al zou hij het ook prima doen). Maar leuk wordt het nooit...
Fuck ja, ik moet een nieuw spiraaltje deze zomer. Ook zo'n pretje. Was het alweer bijna vergeten.De assistente heeft die van mij net weggehaald. En dat deed ze heel snel en lief. Fijn dat zij het deed en niet de HA (al zou hij het ook prima doen). Maar leuk wordt het nooit...
donderdag 30 juni 2016 om 10:12
quote:Hunniebunnie schreef op 30 juni 2016 @ 10:01:
[...]
De assistente heeft die van mij net weggehaald. En dat deed ze heel snel en lief. Fijn dat zij het deed en niet de HA (al zou hij het ook prima doen). Maar leuk wordt het nooit...En geen nieuwe?
[...]
De assistente heeft die van mij net weggehaald. En dat deed ze heel snel en lief. Fijn dat zij het deed en niet de HA (al zou hij het ook prima doen). Maar leuk wordt het nooit...En geen nieuwe?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 30 juni 2016 om 10:48
quote:Hunniebunnie schreef op 30 juni 2016 @ 10:15:
[...]
Dat mensen serieus denken dat een assistente er alleen zit om de telefoon op te nemen en afspraken in te plannen. Ignorance!Volgens mij was dat vroeger ook zo toch?
[...]
Dat mensen serieus denken dat een assistente er alleen zit om de telefoon op te nemen en afspraken in te plannen. Ignorance!Volgens mij was dat vroeger ook zo toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 30 juni 2016 om 10:50