Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 30 juni 2016 om 11:49
quote:Pumps_italiaans schreef op 30 juni 2016 @ 11:42:
Is er al iemand uitgerekend? Olijven zijn ook lekker.
NU jullie het zeggen. De jasjes zijn uit die tijd. De jassen zijn van alle tijden.
Ik heb er ooit een gehad en die werd na een paar weken vervangen door een versleten geval van een maat kleiner.
Maar daar kwam ik niet voor.
Hier weten ze allemaal heeel veeel.
Ik heb aan iemand een PB gestuurd, maar de naam staat er niet bij. Het lijkt alsof het aan mezelf is verzonden.
Er was al eerder iemand die daarover klaagde hier.
Weet een van jullie of daar iets mis gaat? Ik kan ook een verzoek doen aan moderators, maar hoe die werken is me niet duidelijk.
Ik wil alleen even controleren of de PB is aangekomen.
Bekend verschijnsel. PB komt wel over hoor.
Ik probeer er aan te denken om een pb te beginnen met bijv. Hallo Pumps. dus duidelijk de naam van degene waarin je 'm stuurt er in zetten.
Is er al iemand uitgerekend? Olijven zijn ook lekker.
NU jullie het zeggen. De jasjes zijn uit die tijd. De jassen zijn van alle tijden.
Ik heb er ooit een gehad en die werd na een paar weken vervangen door een versleten geval van een maat kleiner.
Maar daar kwam ik niet voor.
Hier weten ze allemaal heeel veeel.
Ik heb aan iemand een PB gestuurd, maar de naam staat er niet bij. Het lijkt alsof het aan mezelf is verzonden.
Er was al eerder iemand die daarover klaagde hier.
Weet een van jullie of daar iets mis gaat? Ik kan ook een verzoek doen aan moderators, maar hoe die werken is me niet duidelijk.
Ik wil alleen even controleren of de PB is aangekomen.
Ik probeer er aan te denken om een pb te beginnen met bijv. Hallo Pumps. dus duidelijk de naam van degene waarin je 'm stuurt er in zetten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 30 juni 2016 om 11:59
quote:simbalabimba schreef op 30 juni 2016 @ 11:49:
[...]
Ja, de PB is wel goed verzonden. Dat weet ik zeker, maar ik denk dat het een scholier was.
Maar eerder verzonden PB's stonden al eerder WEL met eigen naam, terwijl ik gewoon een normaal antwoord had gehad.
Er zal wel iets aangepast zijn. Dat is ook al gebeurd en dan stonden er verkeerde avators bij. Later was dat weer wel goed.
Het zal wel met instellingen te maken hebben.
Ik ga een scan doen op virus en malware.
[...]
Ja, de PB is wel goed verzonden. Dat weet ik zeker, maar ik denk dat het een scholier was.
Maar eerder verzonden PB's stonden al eerder WEL met eigen naam, terwijl ik gewoon een normaal antwoord had gehad.
Er zal wel iets aangepast zijn. Dat is ook al gebeurd en dan stonden er verkeerde avators bij. Later was dat weer wel goed.
Ik ga een scan doen op virus en malware.
donderdag 30 juni 2016 om 12:13
quote:Pumps_italiaans schreef op 30 juni 2016 @ 11:59:
[...]
Ik ga een scan doen op virus en malware.Als de ander antwoordt, staat de naam van de andere forummer in je inbox. Zolang de ander nog niet heeft gereageerd, zie je alleen je eigen naam.
[...]
Ik ga een scan doen op virus en malware.Als de ander antwoordt, staat de naam van de andere forummer in je inbox. Zolang de ander nog niet heeft gereageerd, zie je alleen je eigen naam.