Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik vind het ook een sterk staaltje hoor. Dat zomaar, met kijkers, de spiegels rammen en wegrijden.

Ik zou overigens mijn eigen spiegels belangrijker vinden dan die van die andere partij.
quote:Troeteltje schreef op 29 juni 2016 @ 17:23:

Ik vind het ook een sterk staaltje hoor. Dat zomaar, met kijkers, de spiegels rammen en wegrijden.

Ik zou overigens mijn eigen spiegels belangrijker vinden dan die van die andere partij.En als ik het me goed herinner stonden de omstanders ook nog te klappen?
quote:Lotte35 schreef op 29 juni 2016 @ 17:20:

[...]

Ik ben misschien een muts, maar ik zou dat dus wel gedaan hebben.

Ik zou nooit die auto vernield hebben.

Ik denk ook echt dat 'ze' (ik weet niet meer wie het was, die het verhaal hier schreef) geluk heeft gehad dat die man de politie niet heeft ingeschakeld. Ik denk namelijk dat ze dan toch echt de schade had kunnen betalen, aangezien duidelijk te zien moet zijn geweest dat zij de schade had veroorzaakt.

Maar goed.

Misschien zie ik het verkeerd.En zou je hem dan bij terugkomst bedanken dat je weer vrijgelaten werd?
quote:Starshine-2 schreef op 29 juni 2016 @ 17:42:

En zou je hem dan bij terugkomst bedanken dat je weer vrijgelaten werd?

Ik zou in mijn auto met mijn telefoon gaan zitten spelen en hem volledig negeren.

Dat zou ik doen.

En dan met onbeschadigde spiegels lekker naar huis toe rijden.
quote:Lotte35 schreef op 29 juni 2016 @ 17:22:

[...]

Ik ben het met je eens.

Overigens vond ik het verhaal ook best een beetje ongeloofwaardig, maar dat zal aan mij liggen.Ligt niet aan jou.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lotte35 schreef op 29 juni 2016 @ 17:22:

[...]

Ik ben het met je eens.

Overigens vond ik het verhaal ook best een beetje ongeloofwaardig, maar dat zal aan mij liggen.In haar hoofd zal het gerust echt gebeurd zijn. Ik bedenk ook altijd van die gewelddadige scenario's als ik een eikel tegenkom. Zo fantaseer ik al jaren over een hele lange stok die ik overal mee naartoe neem en dan tussen de spaken steek van de voorste eikel van het zoveelste groepje mislukte wielrenners die toer de fransje aan het spelen zijn op een lullig fietspad waar ook kinderen rijden, en bejaarden en zo .
quote:Nouschi schreef op 29 juni 2016 @ 18:24:

Ligt niet aan jou.Oké.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juni 2016 @ 18:42:

In haar hoofd zal het gerust echt gebeurd zijn. Ik bedenk ook altijd van die gewelddadige scenario's als ik een eikel tegenkom. Zo fantaseer ik al jaren over een hele lange stok die ik overal mee naartoe neem en dan tussen de spaken steek van de voorste eikel van het zoveelste groepje mislukte wielrenners die toer de fransje aan het spelen zijn op een lullig fietspad waar ook kinderen rijden, en bejaarden en zo .Kijk, van jou zou ik het dan weer wél meteen geloven
Als het dan toch niet echt waar is, waar maken jullie je dan druk om?
Tja.

Een mens mot wat.
Ergernis nummer 1: mensen die hun karretje niet terug zetten, maar gewoon op een willekeurige plek op het parkeerterrein laten staan. Echt, hoeveel moeite kan het zijn.

Toevallig woon ik naast een parkeerterrein en vind ik dus regelmatis rondslingerende karretjes in de buurt van mijn auto (die op een vergunning parkeerplek staat naast het grote parkeerterrein) dus dit is vast iets waar ik me 100x meer aan erger dan de gemiddelde supermarkt-bezoeker... Mn geluk is nog dat ze van die rode strepen hebben die het karretje blokkeren, anders zou ik ze nog gerust voor mn huis vinden, gok ik.
quote:winterqueen schreef op 29 juni 2016 @ 12:58:

[...]

Was die kledingwinkel ook in Duitsland? Dan is het helemaal opvallend, want juist in Duitsland spreken ze ontzettend slecht Engels...

Nee dat was gewoon in Nederland!

Nog een ergernis vanaf de andere kant: Ik werkte een tijd in een winkel waar ze ook van die slagroomtaarten verkopen met foto's erop. Een klant bestelde zo'n fototaart voor de verjaardag van haar dochter, zo'n twee weken van tevoren. In die twee weken kwam ze nog drie keer terug omdat er toch een andere foto/tekst op moest komen, hij moest groter/kleiner, etc etc. Ook werd er steeds bij vermeld dat we absoluut niets tegen haar dochter mochten zeggen (die ook klant was) want het was zo' verrassing en ze zou het zi leuk vinden om haar foto op de taart te zien, bladiebladiebla. Uiteindelijk brak de langverwachte dag aan en kwam ze de taart ophalen. We lieten de taart nog even zien, zodat de klant ook kon zien dat de taart onbeschadigd was, goede foto, tekst, enz. Nog geen half uur later kwam de klant terug, er zat een scheur midden door de foto op de taart. En wat een drama, want ze wist zeker dat haar dochter heel erg teleurgesteld zou zijn, drama drama drama (dochter werd 19 ofzo). Helaas voor deze mevrouw had de winkel grote ramen. En als je daar dan je fiets voor parkeert, kunnen wij allemaal zien dat je je slagroomtaart gewoon je fietstas in flikkert! En ja, daar kan zo'n taart dus niet zo goed tegen...
Een slagroomtaart in een fietstas vervoeren?
quote:nelster schreef op 30 juni 2016 @ 09:20:

[...]

Nog een ergernis vanaf de andere kant: Ik werkte een tijd in een winkel waar ze ook van die slagroomtaarten verkopen met foto's erop. Een klant bestelde zo'n fototaart voor de verjaardag van haar dochter, zo'n twee weken van tevoren. In die twee weken kwam ze nog drie keer terug omdat er toch een andere foto/tekst op moest komen, hij moest groter/kleiner, etc etc. Ook werd er steeds bij vermeld dat we absoluut niets tegen haar dochter mochten zeggen (die ook klant was) want het was zo' verrassing en ze zou het zi leuk vinden om haar foto op de taart te zien, bladiebladiebla. Uiteindelijk brak de langverwachte dag aan en kwam ze de taart ophalen. We lieten de taart nog even zien, zodat de klant ook kon zien dat de taart onbeschadigd was, goede foto, tekst, enz. Nog geen half uur later kwam de klant terug, er zat een scheur midden door de foto op de taart. En wat een drama, want ze wist zeker dat haar dochter heel erg teleurgesteld zou zijn, drama drama drama (dochter werd 19 ofzo). Helaas voor deze mevrouw had de winkel grote ramen. En als je daar dan je fiets voor parkeert, kunnen wij allemaal zien dat je je slagroomtaart gewoon je fietstas in flikkert! En ja, daar kan zo'n taart dus niet zo goed tegen...
geneet van 't laeve
quote:Troeteltje schreef op 29 juni 2016 @ 17:15:

Heb een keer meegemaakt dat iemand moedwillig zijn naastparkeerder van voor tot achter met een sleutel bekraste. Reden: te dicht op zijn auto geparkeerd waardoor vrouwlief moeite had met instappen aan de bestuurderskant.

Jemig wat belachelijk!

Ik mag hopen dat je die met kenteken en al bij de politie hebt gemeld?
quote:nelster schreef op 30 juni 2016 @ 09:20:

[...]

Nee dat was gewoon in Nederland!

Jij maakt wel hele gekke dingen mee.

Ik stoor mij eraan dat de supermarkt van die grote ramen heeft. Ben ik verdorie gisteren door mijn vriend gesignaleerd terwijl ik stiekem koekjes stond af te rekenen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:dianaf schreef op 30 juni 2016 @ 15:58:

[...]

Jij maakt wel hele gekke dingen mee.

Ik stoor mij eraan dat de supermarkt van die grote ramen heeft. Ben ik verdorie gisteren door mijn vriend gesignaleerd terwijl ik stiekem koekjes stond af te rekenen.
quote:minnimouse schreef op 30 juni 2016 @ 16:01:

[...]

Helaas vond ik het niet zo grappig, want nu moet ik delen. Het zijn ook nog eens chocoladekoekjes.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:dianaf schreef op 30 juni 2016 @ 16:03:

[...]

Helaas vond ik het niet zo grappig, want nu moet ik delen. Het zijn ook nog eens chocoladekoekjes. Is de supermarkt nog open?
quote:Courage- schreef op 30 juni 2016 @ 16:27:

Is de supermarkt nog open? En, ook niet onbelangrijk; waar is je vriend op dit moment?

[...]

Helaas vond ik het niet zo grappig, want nu moet ik delen. Het zijn ook nog eens chocoladekoekjes.

Ik zou er een eigen topic over openen.

Dit is iets wat je niet moet onderschatten
Het ergste was nog dat ik hem een paar minuten daarvoor gebeld had maar ik kreeg hem niet meer te pakken, hij was in de stad om iets op te halen (had hij 15 minuten daarvoor gesmst). Dus ik waande mij vrij veilig.

[...]

Morgen maar weer een nieuwe poging om stiekem koekjes te scoren?
quote:minnimouse schreef op 30 juni 2016 @ 16:38:

[...]

Morgen maar weer een nieuwe poging om stiekem koekjes te scoren?Morgen heb ik een vrije dag en hij niet, dus misschien ga ik dan lekker voor een zak chippies of zo. Ik hoef ze dan niet naar binnen te smokkelen.
quote:dianaf schreef op 30 juni 2016 @ 16:39:

[...]

Morgen heb ik een vrije dag en hij niet, dus misschien ga ik dan lekker voor een zak chippies of zo. Ik hoef ze dan niet naar binnen te smokkelen.

Groot gelijk! Geniet ervan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven