Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic



Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 30 juni 2016 @ 16:42:

[...]





Groot gelijk! Geniet ervan

Ik heb er nu al zin in!



(En nee, ik ben niet op dieet en vind delen vaak niet erg, maar mijn dushi snoept zelf sneller dan ik, dus dan ben ik wel eens te laat.)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 30 juni 2016 @ 16:44:

[...]



Ik heb er nu al zin in!



(En nee, ik ben niet op dieet en vind delen vaak niet erg, maar mijn dushi snoept zelf sneller dan ik, dus dan ben ik wel eens te laat.)Ik heb laatst ook 2 zakken chips gekocht toen ik alleen thuis was. De ene heb ik gewoon in de kast gelegd en de ander heb ik lekker alleen op zitten eten
Ik stond pas de boodschappen op te ruimen en had wat lekkers voor de kinderen gekocht voor in het weekend maar aangezien ze alles opvreten wat ze zien (pubers) had ik de zak met mini marsjes gauw in de oven gegooid. Helemaal vergeten natuurlijk dat ik ze daarin gedaan had. Gisteravond ga ik de oven voorverwarmen en kon bijna de brandweer komen omdat die zak aan het smelten was
quote:minnimouse schreef op 30 juni 2016 @ 16:50:

[...]





Ik heb laatst ook 2 zakken chips gekocht toen ik alleen thuis was. De ene heb ik gewoon in de kast gelegd en de ander heb ik lekker alleen op zitten eten En de lege zak onderin de prullenbak proppen
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 30 juni 2016 @ 16:55:

Ik stond pas de boodschappen op te ruimen en had wat lekkers voor de kinderen gekocht voor in het weekend maar aangezien ze alles opvreten wat ze zien (pubers) had ik de zak met mini marsjes gauw in de oven gegooid. Helemaal vergeten natuurlijk dat ik ze daarin gedaan had. Gisteravond ga ik de oven voorverwarmen en kon bijna de brandweer komen omdat die zak aan het smelten was Zowel: als (dag marsjes).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 30 juni 2016 @ 16:57:

[...]

En de lege zak onderin de prullenbak proppen Gelijk in de container is bij mij veiliger, aangezien ik altijd de prullenbakken leeg.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:dianaf schreef op 30 juni 2016 @ 16:57:

[...]



Zowel: als (dag marsjes).Zo jammer maar wel weer een hoop caloriën verbrand
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 30 juni 2016 @ 16:57:

[...]





En de lege zak onderin de prullenbak proppen Ja, gewikkeld in een krant
Alle reacties Link kopieren
In de categorie 'Geld teruggeven is best lastig' nog een pareltje van vanmiddag.

Was bij de Action. Vrouw voor me moest €17,05 afrekenen. Ze gaf een briefje van €20.

Ze vroeg aan het meisje of ze er €0,05 bij wilde. Het meisje zei: 'Ja'.

Ze zei toen dat ze er eventueel ook nog wel €2,00 bij had, dus €2,05 in totaal.

Of het meisje dat wilde. Het meisje zei: 'Ja'.



Vervolgens ging het meisje als een malle in alle bakjes van haar kassa-lade graaien, en gaf de vrouw een hele lading muntjes terug. De vrouw keek hoogst verbaasd, en vroeg: 'Eh, wat is dit?'



Het bleek €4,95 te zijn
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Gisteren bijna geplet door een afslaande automobilist op de parkeerplaats bij de super. Ff aangesproken over het gebrek aan spiegelen. Ze bleek me wel gezien te hebben, maar vond dat ik maar in haar plaats moest remmen omdat zij geen ruimte meer zag. Toen ik zei dat ik dat natuurlijk ook had gedaan omdat ik anders onder haar auto lag, was het antwoord: "Prima,"



Wat ik dacht: "Nee, da's helemaal niet prima want je rijdt zoals je eruit ziet, asociale zeug."

Wat ik deed: Weglopen voordat ik dat ook daadwerkelijk zei. Aso's gonna aso, en ik wil er niet aan meedoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 30 juni 2016 @ 16:55:

Ik stond pas de boodschappen op te ruimen en had wat lekkers voor de kinderen gekocht voor in het weekend maar aangezien ze alles opvreten wat ze zien (pubers) had ik de zak met mini marsjes gauw in de oven gegooid. Helemaal vergeten natuurlijk dat ik ze daarin gedaan had. Gisteravond ga ik de oven voorverwarmen en kon bijna de brandweer komen omdat die zak aan het smelten was

Ik verstop de verpakkingen ook altijd
Vandaag bij de supermarkt, vlees in de aanbieding, bordje erbij: Hamburgers 50% korting, voor 1,79. Kijk je vervolgens op de verpakkingen varieert de prijs daarop van 1.81 t/m 1.86.

Gaat maar om een paar centen, maar het irriteert me. De actie was 50% korting, maar zet dat dan gewoon op het bordje, en niet zo specifiek een prijs, die er vervolgens niet is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 30 juni 2016 @ 16:44:

[...]



Ik heb er nu al zin in!



(En nee, ik ben niet op dieet en vind delen vaak niet erg, maar mijn dushi snoept zelf sneller dan ik, dus dan ben ik wel eens te laat.)



Wij hebben het zelfde probleem dus ik heb een niet zo heel geheime voorraad waar hij in principe van af blijft. (tenzij de rest op is en hij het lief vraagt) Zowel vriend als ik zijn van mening dat het voor de sfeer in huis beter is als ik niet misgrijp bij het zoeken naar chocola.





Ik heb me vandaag trouwens kapot geërgerd aan kinderen op wheelies (schrijf je dat zo?) en een soort mini segways. Ik wilde alleen maar heel snel van de ene kant van het winkelcentrum naar de andere kant lopen en overal waren kinderen met die dingen. Ik dacht dat dat soort dingen verboden waren in winkels. Ze letten niet op, rijden tegen iedereen aan en hebben nog het lef om geërgerd te doen dat jij in hun weg loopt ook.
Alle reacties Link kopieren
Oef, die wheelies vind ik echt bloedirritant want je wordt voortdurend door dat tuig ondersteboven gedonderd.

Ze zouden die wheelies moeten verbieden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Die wheelies zijn inderdaad irritant. Afgelopen week werd ik bijna omver gereden door een kind dat in de AH weg wilde scheuren op dat ding. Moeder stond ernaast, zag het en zei... niets. Soms vind ik het dan best moeilijk om geen snerende opmerking te maken.
Levensgevaarlijk zijn die krengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 30 juni 2016 @ 16:37:

Het ergste was nog dat ik hem een paar minuten daarvoor gebeld had maar ik kreeg hem niet meer te pakken, hij was in de stad om iets op te halen (had hij 15 minuten daarvoor gesmst). Dus ik waande mij vrij veilig.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 30 juni 2016 @ 17:00:

[...]





Zo jammer maar wel weer een hoop caloriën verbrand
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Echt? Stiekem dingen voor jezelf in huis halen????? Wauw wat erg!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwartvlekje schreef op 02 juli 2016 @ 22:00:

[...]

Wij hebben het zelfde probleem dus ik heb een niet zo heel geheime voorraad waar hij in principe van af blijft. (tenzij de rest op is en hij het lief vraagt) Zowel vriend als ik zijn van mening dat het voor de sfeer in huis beter is als ik niet misgrijp bij het zoeken naar chocola. Hier hetzelfde hoor. Het is ook eigenlijk meer dat ik het een soort van uit het zich leg. Ik kan er prima van afblijven, maar hij veel minder goed. Maar het is soms ook gewoon lekker om te kunnen snoepen, hoe en wanneer ik zelf wil.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stokstaartjenl schreef op 02 juli 2016 @ 21:58:

Vandaag bij de supermarkt, vlees in de aanbieding, bordje erbij: Hamburgers 50% korting, voor 1,79. Kijk je vervolgens op de verpakkingen varieert de prijs daarop van 1.81 t/m 1.86.

Gaat maar om een paar centen, maar het irriteert me. De actie was 50% korting, maar zet dat dan gewoon op het bordje, en niet zo specifiek een prijs, die er vervolgens niet is.Misschien was dat de prijs per gewichtseenheid? Die hamburgers zijn nooit precies even zwaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 03 juli 2016 @ 13:12:

[...]



Hier hetzelfde hoor. Het is ook eigenlijk meer dat ik het een soort van uit het zich leg. Ik kan er prima van afblijven, maar hij veel minder goed. Maar het is soms ook gewoon lekker om te kunnen snoepen, hoe en wanneer ik zelf wil.



Ik heb het geluk gek te zijn op drop, terwijl man dat absoluut niet lust



Wij hebben wel een bak 'grotemensensnoep' waar de kinders afblijven.

De dure nougat van bij de bakker, waar ik kleine stukjes van eet, daar moeten de kinders echt vanaf blijven, want in de hoeveelheden dat zij het zouden eten kan de bakker binnen de week een nieuwe auto kopen



Ergernis van vandaag:

Ik heb een stuk of 15 dingetjes in mijn kar (dus geen enorme hoeveelheid), staat er een vent met 1 pakje gerookte zalm in mijn nek te hijgen en te kuchen en probeert me langs alle kanten voor te steken.

Toen ik m'n boodschappen uit m'n karretje haalde stond hij ongegeneerd in m'n decolleté te gapen

Ergernis aan mezelf: 60€ willen betalen met twee briefjes van 10 want ik vind ze qua kleur nogal goed op elkaar lijken
quote:nlies schreef op 03 juli 2016 @ 13:19:

[...]





Misschien was dat de prijs per gewichtseenheid? Die hamburgers zijn nooit precies even zwaarLijkt mij ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 03 juli 2016 @ 13:28:

Ergernis aan mezelf: 60€ willen betalen met twee briefjes van 10 want ik vind ze qua kleur nogal goed op elkaar lijken En dan zeggen: 'Laat de rest maar zitten'
You don't have to fit into the format
quote:hatsetats schreef op 03 juli 2016 @ 11:30:

Echt? Stiekem dingen voor jezelf in huis halen????? Wauw wat erg!Nou, het is verschrikkelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven