Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 30 juni 2016 om 19:58
quote:Lumos schreef op 30 juni 2016 @ 19:55:
Er is een nieuwe gebruiker met dezelfde forumnaam als ik, maar dan met een streepje. Ik snap wel dat iedereen vrij is in het kiezen van een naam, maar als de naam zonder streepje al bezet is dan ga je toch even wat creatiever te werk?. Onhandig dit Dat lijkt me vervelend! Misschien toch even bij diegene aangeven?
Er is een nieuwe gebruiker met dezelfde forumnaam als ik, maar dan met een streepje. Ik snap wel dat iedereen vrij is in het kiezen van een naam, maar als de naam zonder streepje al bezet is dan ga je toch even wat creatiever te werk?. Onhandig dit Dat lijkt me vervelend! Misschien toch even bij diegene aangeven?
donderdag 30 juni 2016 om 20:01
donderdag 30 juni 2016 om 20:02
quote:Lumos schreef op 30 juni 2016 @ 19:55:
Er is een nieuwe gebruiker met dezelfde forumnaam als ik, maar dan met een streepje. Ik snap wel dat iedereen vrij is in het kiezen van een naam, maar als de naam zonder streepje al bezet is dan ga je toch even wat creatiever te werk?. Onhandig dit
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad.
Gaat vanzelf weer weg. Al dan niet met een beetje hulp. En zolang ze niet dezelfde Ava heeft, valt het wel op dat zij niet jij is.
Er is een nieuwe gebruiker met dezelfde forumnaam als ik, maar dan met een streepje. Ik snap wel dat iedereen vrij is in het kiezen van een naam, maar als de naam zonder streepje al bezet is dan ga je toch even wat creatiever te werk?. Onhandig dit
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad.
Gaat vanzelf weer weg. Al dan niet met een beetje hulp. En zolang ze niet dezelfde Ava heeft, valt het wel op dat zij niet jij is.
donderdag 30 juni 2016 om 20:18