Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Ik vind whisky ieuwww, maar had laats een slok op van whisky met kaneel en dat was best lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben meer van de rokerige whisky. Islay dus.
Oh dear, how sad, never mind.
Kittens wat raar dat mensen zo doen op joiw opening! Weet je waarom ze vervelend deed?

Ik heb me weer eens fijn laten afbeulen door mn personal trainer. Ben slap geworden door al dat boksen en te weinig liften. :(

Heb wel vreselijk gelachen, farmerswalk (lopen met dumbells in je handen) dat ging te makkelijk met 2*20kg volgens hem, maar veel zwaarder dan 24kg kan ik gewoon niet vasthouden daar is mijn grip niet sterk genoeg voor. Kreeg ik een riem om met ijzeren schakels waar hij een 20kg schijf aan hing. Dus moest ik lopen met zo'n bungelende last tussen mn benen en 24kg in beide handen. Dat was een rare gewaarwording hahahaha.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik weet er echt heel weinig van hoor. Zou ook best nog eens een proeverij willen doen. Maar ik heb hier ook een Glenlivet en die smaakt echt anders, meer houtachtig ofzo. En wat vlakker. Maar of dat dan een rokerige is? Geen idee.

Hmmmm, zo'n proeverij is eigenlijk wel een goed idee. Hier in mijn stad zit een whiskywinkel, die hebben dat af en toe.
quote:hatsetats schreef op 30 juni 2016 @ 21:17:

Kittens wat raar dat mensen zo doen op joiw opening! Weet je waarom ze vervelend deed?

Ik heb me weer eens fijn laten afbeulen door mn personal trainer. Ben slap geworden door al dat boksen en te weinig liften. :(

Heb wel vreselijk gelachen, farmerswalk (lopen met dumbells in je handen) dat ging te makkelijk met 2*20kg volgens hem, maar veel zwaarder dan 24kg kan ik gewoon niet vasthouden daar is mijn grip niet sterk genoeg voor. Kreeg ik een riem om met ijzeren schakels waar hij een 20kg schijf aan hing. Dus moest ik lopen met zo'n bungelende last tussen mn benen en 24kg in beide handen. Dat was een rare gewaarwording hahahaha.Fijn dat je ervan genoten hebt
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 21:19:

Ik weet er echt heel weinig van hoor. Zou ook best nog eens een proeverij willen doen. Maar ik heb hier ook een Glenlivet en die smaakt echt anders, meer houtachtig ofzo. En wat vlakker. Maar of dat dan een rokerige is? Geen idee.

Hmmmm, zo'n proeverij is eigenlijk wel een goed idee. Hier in mijn stad zit een whiskywinkel, die hebben dat af en toe.

Voor Islay whisky wordt de mout op turf gedroogd. Geeft een rokerige smaak. Alleen bij Bowmore mis ik die smaak een beetje.

Maar je moet er maar net van houden....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 21:20:

[...]

Fijn dat je ervan genoten hebt
Whisky kan soms lekker zijn. Ik heb nu nasty in huis.
quote:Peacy schreef op 30 juni 2016 @ 21:27:

Whisky kan soms lekker zijn. Ik heb nu nasty in huis.

Wat is dat?

Ik ken wel dasty, maar dat vind ik niet te zuipen.
quote:Peacy schreef op 30 juni 2016 @ 21:27:

Whisky kan soms lekker zijn. Ik heb nu nasty in huis.Nasty als gemeen?
Ik weet het wel Hats. Ze wilde me rot laten voelen om iets van meer dan 2 jaar geleden. Ik ben toen inderdaad niet zo lief geweest, maar kom op, meer dan 2 jaar geleden.
En daar kiest ze zo'n moment voor uit? Charming
quote:hatsetats schreef op 30 juni 2016 @ 21:33:

En daar kiest ze zo'n moment voor uit? CharmingBewust denk ik.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 21:28:

[...]

Wat is dat?

Ik ken wel dasty, maar dat vind ik niet te zuipen.Nasty is vieze whisky. Haha, sorry. Zin was nog niet af
Wat flauw Kittens.

Maar goed dat je het van je af hebt laten glijden.
quote:Peacy schreef op 30 juni 2016 @ 21:37:

[...]

Nasty is vieze whisky. Haha, sorry. Zin was nog niet afIk dacht iets van aanmaaklimonade ofzo
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 16:56:

[...]

Ze speelt nu op Wimbledon. Heeft de derde ronde gehaald.

Met de blessure lijkt het goed te gaan.

En ze is echt leuk, niet dat pretentieuze dat je bij sommige topsporters ziet. Gewoon een leuke, normale meid.Vlaandrens trots in de tenniswereld (speelt al een paar jaar niet meer) was mijn oppaskind en is net als Kiki ook zo leuk gebleven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gefeliciteerd Kittens! Goedenavond iedereen! Veel plezier Moi (ik volg een beetje op tv). Ben net thuis van de laatste hele grote werkbijeenkomst voor de zomer. Heerlijk twee maanden geen avondactiviteiten! Morgen naar Maman en het huis in de verkoop zetten. Ik zie er tegenop, hoop dat ik niet te emotioneel word maar man heeft vrij geregeld en gaat mee. Zo fijn! Maar nu even wijn en zitten, mijn lijf voelt gebroken!
Lieve Blondie, sterkte morgen. Tis weer een grote stap in een mensenleven. Zorg je goed voor jezelf?
Dank je Wollie. Het is nog heel even bikkelen maar man is mijn 'neem-rust-waakhond' these days. Heel fijn. En heel voorzichtig beginnen we te hopen op toch even een weekje vakantie samen. We durfden steeds niets boeken omwille van de toestand in BE. Maar nu spreken we voorzichtig over de laatste week van juli af te reizen naar mijn beste vriend in Florence. We missen hem en alhoewel hij het dan topdruk heeft is het altijd fijn om even bij hen thuis te logeren (met uitzicht op de Domo) en er een paar dagen in het hotel midden in de olijfgaarden aan te plakken. Hij is daar GM dus we krijgen altijd een leuke deal. Daar is ook een hele luxe spa
quote:Oudblond schreef op 30 juni 2016 @ 21:51:

Gefeliciteerd Kittens! Goedenavond iedereen! Veel plezier Moi (ik volg een beetje op tv). Ben net thuis van de laatste hele grote werkbijeenkomst voor de zomer. Heerlijk twee maanden geen avondactiviteiten! Morgen naar Maman en het huis in de verkoop zetten. Ik zie er tegenop, hoop dat ik niet te emotioneel word maar man heeft vrij geregeld en gaat mee. Zo fijn! Maar nu even wijn en zitten, mijn lijf voelt gebroken!Sterkte Oudblond! Fijn dat man meegaat.
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 30 juni 2016 @ 21:58:

Dank je Wollie. Het is nog heel even bikkelen maar man is mijn 'neem-rust-waakhond' these days. Heel fijn. En heel voorzichtig beginnen we te hopen op toch even een weekje vakantie samen. We durfden steeds niets boeken omwille van de toestand in BE. Maar nu spreken we voorzichtig over de laatste week van juli af te reizen naar mijn beste vriend in Florence. We missen hem en alhoewel hij het dan topdruk heeft is het altijd fijn om even bij hen thuis te logeren (met uitzicht op de Domo) en er een paar dagen in het hotel midden in de olijfgaarden aan te plakken. Hij is daar GM dus we krijgen altijd een leuke deal. Daar is ook een hele luxe spa Ik zeg Doen!! Je hebt het verdiend en het zou ook goed voor je zijn om er even helemaal uit te zijn. Dan kun je beter opladen dan thuis.
Zeker doen! Niet uitstellen hoor, voor je t weet zit je jaren thuis vanwege crisissen die dreigen masr niet komen!
The owls are not what they seem
Doen Oudblond!
Ohh Blond, Florence, daar wil ik zo graag eens naar toe! Doen, je verdient het en hebt het nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven