Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Avond dames!
quote:Peacy schreef op 30 juni 2016 @ 20:01:

Avond dames!Ja dat weet ik ook wel!
Avond Perzikje.

Alles goed Kittens?
Was een grapje he perzikje.

Alles goed hoor Wollie.

Drukbezochte opening van de expositie gehad. Was gezellig.

Zat 1 vervelende bezoeker tussen, maar daar kom ik wel overheen.
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 20:12:

[...]

Ja dat weet ik ook wel!Denk, zeg het nog even.
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 20:18:

Alles goed hoor Wollie.

Zat 1 vervelende bezoeker tussen, maar daar kom ik wel overheen.Wat leuk! Heb je ook veel positieve reacties gehad?

Alles goed hoor Wollie.

Zat 1 vervelende bezoeker tussen, maar daar kom ik wel overheen.

Wat fijn dat het druk was Kittens!

Die vervelende heb je er toch wel uitgeschopt hè?
Alle reacties Link kopieren

Alles goed hoor Wollie.

Zat 1 vervelende bezoeker tussen, maar daar kom ik wel overheen.Leuk Kittens! En die ene vervelende gewoon inlijsten en ergens achteraf ophangen waar hij de boel niet kan verzieken.
The owls are not what they seem
Die vervelende heb ik even netjes te woord gestaan en toen ben ik weer verder gegaan met mijn leven. Ik hoop dat zij dat ook doet.

Ja ik heb positieve reacties gehad. Mijn voormalige fotografiedocent vond het iets te netjes/mooi wat ik liet zien. Hij miste het scherpe randje en ik weet precies wat hij bedoelt. Hij wil graag dat ik mijn foto's aan hem blijf laten zien. Want ik heb talent. Hij zegt dat het niet uit maakt dat het er nu misschien net niet is uitgekomen omdat ik weet wat ik kan en hij weet het ook. En dat hij zelden tegen een leerling zegt dat hij graag op de hoogte wil blijven en wil helpen als dat nodig is.
Mijn weekend is begonnen en ik ben duf en baldadig tegelijk. Vreemde combi...

Vroeg naar bed of een wijntje, wat denken jullie?
quote:LadyL0101 schreef op 30 juni 2016 @ 20:50:

Vroeg naar bed of een wijntje, wat denken jullie?Wijntje, daarna naar bed
quote:Kittens schreef op 30 juni 2016 @ 20:50:

Die vervelende heb ik even netjes te woord gestaan en toen ben ik weer verder gegaan met mijn leven. Ik hoop dat zij dat ook doet.

Ja ik heb positieve reacties gehad. Mijn voormalige fotografiedocent vond het iets te netjes/mooi wat ik liet zien. Hij miste het scherpe randje en ik weet precies wat hij bedoelt. Hij wil graag dat ik mijn foto's aan hem blijf laten zien. Want ik heb talent. Hij zegt dat het niet uit maakt dat het er nu misschien net niet is uitgekomen omdat ik weet wat ik kan en hij weet het ook. En dat hij zelden tegen een leerling zegt dat hij graag op de hoogte wil blijven en wil helpen als dat nodig is.Dat klinkt goed Kittens, feedback van een docent blijven krijgen is waardevol! En natuurlijk heel fijn om te horen hoe hij over jouw talent denkt.
Ik doe mee met een wijntje. Bij de opening werd er flink wijn geschonken, maar ik moest nog rijden.
quote:LadyL0101 schreef op 30 juni 2016 @ 20:50:

Vroeg naar bed of een wijntje, wat denken jullie?Bij mij zometeen: laptop dicht, klein whiskeytje en dan ook naar bed.
Oeh, een whiskey... Maar ik heb nu al wijn ingeschonken. En een witbiertje voor meneer L.

Op je foto's Kittens!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 20:53:

[...]

Bij mij zometeen: laptop dicht, klein whiskeytje en dan ook naar bed.

Bij mij: computer aan, dingen op de computer doen, waarschijnlijk een klein alcoholisch drankje en dan slapen.

Ben er aan toe.
quote:LadyL0101 schreef op 30 juni 2016 @ 21:01:

Oeh, een whiskey... Maar ik heb nu al wijn ingeschonken. En een witbiertje voor meneer L.

Op je foto's Kittens!
Ik was zo moe dat ik vandaag 2 x een dutje op de bank heb gedaan. 1 x een uur en 1 x 45 minuten

En ik denk dat ik vannacht ook weer flink ga slapen. Kan soms zo fijn zijn.
Klinkt goed Kittens

Ga alvast offline, dan lijkt het sneller weekend..
quote:LadyL0101 schreef op 30 juni 2016 @ 21:01:

Op je foto's Kittens!Ik ben meer van de whisky....
Oh dear, how sad, never mind.
Theepauze-artikel van vandaag. Vrouwen kunnen zoveel en zoweinig slapen als ze willen, mannen niet

http://www.nu.nl/gezondhe ... n-meer-kans-diabetes.html
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 21:08:

[...]

Ik ben meer van de whisky....Ik ook! Damn, ik schrijf het zo vaak met E, terwijl ik toch echt Schotse drink.
quote:Watervrouw2 schreef op 30 juni 2016 @ 21:10:

Theepauze-artikel van vandaag. Vrouwen kunnen zoveel en zoweinig slapen als ze willen, mannen niet

http://www.nu.nl/gezondhe ... n-meer-kans-diabetes.htmlKlopt, mijn vrouw slaapt gemiddeld denk ik een uurtje of twee meer dan ik.....
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 21:11:

[...]

Ik ook! Damn, ik schrijf het zo vaak met E, terwijl ik toch echt Schotse drink.Single malt, hoop ik toch....
Natuurlijk, zonder water of ijs of andere vervuiling. Vandaag deze:

Ik hou wel van whisky met een beetje een volle smaak, beetje zoetig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven