help kind heeft afstandsbediening kwijt gemaakt
dinsdag 25 november 2008 om 17:59
Mijn bijna 5-jarige heeft de AB kwijt gemaakt! En ja ik weet dat er knoppen op de TV zitten maar het is gewoon reuze onhandig. De plekken waar ik zelf al gezocht heb zijn: Tussen de kussen van de bank (ligt ie meestal) bij Zijn speelgoed, onder de bank, onder de kasten, in de wc/koelkast/badkamer/zijn eigen kamer. Hijzelf heeft nu straf en zit op zijn kamer. Mijn slaapkamer is hij niet geweest. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken, heeft er iemand nog suggesties waar ik kan zoeken want voor zover ik weet heb ik alles waar hij vandaag geweest is, al gehad (incl. het cd-rek en het laadje van de TV-kast). Oh ja en ik weet zeker dat hij als laatste hem heeft gehad omdat ik de TV vanmorgen uit heb gezet omdat hij straf had (voor iets anders) en toen TV zat te kijken...

dinsdag 25 november 2008 om 18:53
quote:Teigetje29 schreef op 25 november 2008 @ 18:22:
Ik vrees hete ergste en een nieuwe kopen (is weer 1 sintkado minder) en hem dan na vier weken vinden (als je dus de nieuwe niet meer kunt ruilen)
Hoezo een kadootje minder? Je geeft hem gewoon een universele AB in plaats van een ander heeeeeel mooi kado dat je in gedachten had
Kan ie ook nog achter de tv liggen? Of in de krantenbak (ouderwets...), hebben jullie eetkamerstoelen ook kussens? (de onze wel, zou ie ook tussen kunnen), tussen de verwarming, in de fruitschaal, garage, tuinschuurtje, tussen de tvgids gevouwen, in de stapel post, in een donker hoekje op de vensterbank, tussen de boeken op de boekenplank, ver onder zn bed waar je het net niet kan zien, in de koelkast.... pffff, echt moeilijk!
Misschien moet je hem morgen wakker maken en eerst vragen: "waar is de ab???" misschien weet ie het dan ineens weer...
Ik vrees hete ergste en een nieuwe kopen (is weer 1 sintkado minder) en hem dan na vier weken vinden (als je dus de nieuwe niet meer kunt ruilen)
Hoezo een kadootje minder? Je geeft hem gewoon een universele AB in plaats van een ander heeeeeel mooi kado dat je in gedachten had
Kan ie ook nog achter de tv liggen? Of in de krantenbak (ouderwets...), hebben jullie eetkamerstoelen ook kussens? (de onze wel, zou ie ook tussen kunnen), tussen de verwarming, in de fruitschaal, garage, tuinschuurtje, tussen de tvgids gevouwen, in de stapel post, in een donker hoekje op de vensterbank, tussen de boeken op de boekenplank, ver onder zn bed waar je het net niet kan zien, in de koelkast.... pffff, echt moeilijk!
Misschien moet je hem morgen wakker maken en eerst vragen: "waar is de ab???" misschien weet ie het dan ineens weer...
dinsdag 25 november 2008 om 19:11
Zou hij het gewoon echt niet meer weten? Stiefpiepjes hier hebben de ene seconde iets in hun handen en de volgende seconde is het weg en echt niemand weet meer waar het is...
Alle plekken zijn wel zo ongeveer genoemd, het wordt de hele boekenkast omkeren en alle andere kasten in huis ben ik bang.
Alle plekken zijn wel zo ongeveer genoemd, het wordt de hele boekenkast omkeren en alle andere kasten in huis ben ik bang.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.

dinsdag 25 november 2008 om 19:23
dinsdag 25 november 2008 om 19:41

woensdag 26 november 2008 om 14:30
woensdag 26 november 2008 om 16:25
geweldig!!!
Mijn zoon van 2 had een tijdje geleden ook de ab gepakt en ergens neergelegd. Hij deed zn middagslaapje en ik zocht me wezenloos.
Hele huis op zn kop gelegd, had meneer m netjes naast de tv in de tv kast opgeborgen. Keurig kind he.
(de plek waar ik m altijd leg als de tv uit gaat)
Mijn zoon van 2 had een tijdje geleden ook de ab gepakt en ergens neergelegd. Hij deed zn middagslaapje en ik zocht me wezenloos.
Hele huis op zn kop gelegd, had meneer m netjes naast de tv in de tv kast opgeborgen. Keurig kind he.
(de plek waar ik m altijd leg als de tv uit gaat)
koffie, zwart graag...

woensdag 26 november 2008 om 16:28
Ik ben mijn digipass kwijtgeraakt met dank aan zoon. Heb alles ondersteboven gekeerd en ben toen maar naar de bank gegaan voor een nieuwe. Een paar weken later vond ik mijn oude digipass. In de verwarming. Wij hebben van die bakken met een rooster erop. En daar had zoonlief 'em dus ingegooid. En daar had ik nog niet gekeken.