Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
70 min in de wacht gestaan....nu opgehangen!

Klachtenformulier ingevuld en als ik terug word gebeld ga ik eens even flink uit mijn panty!!!!!

Nu bij ouderslief eten.... en boodschapjes doen........
Zo mijn pc is weer gemaakt!
70 minuten?! Belachelijk!!!!!!

Fijn Bad, misschien kun jij het vraagstuk over het mannelijk denken voor ons oplossen: Denken mannen vooral op het moment zelf? (en beloven ze dan van alles wat ze vervolgens gewoon weer vergeten als het moment voorbij is?)
Mozzie, ik zal alles eens lezen en dan alles oplossen ok? Eerst weer eens even sporten echter!
Ja, los jij het eens eventjes op voor ons

Sportze!
Leuk, badmeester gaat alles voor ons oplossen!
WM: knap dat je het 70 minuten vol hebt gehouden; ik gooi na 10 min al de hoorn erop. Hadden ze wel een leuk wachtmuziekje?

Moz; nou, wat een geluk dattie soa-vrij is. En wat goed om te horen dat jullie allemaal zo trouw aan soa-testen doen.

Is het (algemeen genomen) dan soa-testen omdat je onveilige seks hebt gehad, of omdat je beide er zeker van wilt zijn dat het zonder condoom kan? Of een combi?

Ja, laatste dag. Heb er op zich wel zin in, er wordt al twee weken de hele tijd naar morgen gerefereerd, dat het ook tijd is dat het er van komt. Wel jammer op zich dat ik stop; het werk ik echt leuk. Maar voornamelijk onder mijn niveau en een gekloot met je uren bij elkaar te krijgen, vandaar,

Maandag begin ik bij mn nieuwe job.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:winkelmandje schreef op 26 november 2008 @ 16:17:

Nee nog steeds niet!! Ik sta al 50 min in de wacht nu!

Over het algemeen denken mannen niet zoveel na (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) Die denken gewoon alleen met het moment heb ik het idee! Hoe ze zich dan voelen...kunnen ze vanalles zeggen en beloven.

.Nou ik ben ook een man (soort van) en ik denk best wel haske veul na hoor. Ik moet wel, anders raak ik zó verstrikt in het web van een aardige dame
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hey Donkey leuk dat je er ff bent
DS! Jij ook weer eens hier! Enne... een specifieke aardige dame?

Ingel, soa-test doe ik zelf vooral om echt zeker te weten dat we niks kunnen overdragen aan elkaar. Eigenlijk niet eens onveilige sex gehad tot nu toe (moest zelfs moeite doen om die test te krijgen, omdat men het bij de ggd en de huisarts eigenlijk niet nodig vond).

Ik zit nou niet aan de pil (vanwege migraine die daar erger door werd), dus zonder condoom wordt het voorlopig toch niet... (hoewel ik misschien wel die Nuvaring wil gaan proberen)
Een heel leuke, lieve en ook erg lekkere dame die besloten heeft om halsoverkop als een blok voor me te vallen.

Maar hoe leuk ze ook is: Donkey is niet zo heel snel verliefd.

Dus ik heb er even de rem op gezet. Contact wordt voortgezet hoor maar niet in het tempo dat deze dame voor ogen had.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ooo, wat leuk Donkey! Vertelvertel!

Waar ken je haar van, en hoe lang speelt dit al?

Hoe komt het dat je niet zo snel verliefd bent... is dat altijd zo bij jou? Of ligt het meer aan de dame in kwestie?
Hey allemaal!

Im still alive! Had het alleen beredruk en ff geen puf meer om te reageren.

Jammer dat ik Erykah geen goeie reis heb kunnen wensen! Mocht je nog even binnen komen vallen, VEEL PLEZIER IN MEXICOOOOO!

WM; wat een lastige week voor je, gelukkig dat je zoveel steun krijgt van VM. Ik weet ook niet meer precies wat voor soort uitslag je krijgt, maar fingers crossed dat t goed uitpakt voor je!

Miran: heeft ie het gesprek nog afgemaakt?

Mozz: leuk dat t zo goed gaat met jou en PD, maar een soatest impliceert toch wel dat jullie serieus willen gaan worden, zeg maar, tenminste dat is mijn idee. Als hij al toekomstplannen met je maakt, kun je dan niet beter zeggen dat je nog niet zover bent?

Pop: helemaal opgeknapt? za. is de date toch?

Leuk dat er weer wat mannen meeposten!

Oh ja, een groot welkom voor alle nieuwe singles!

Ik verder geen nieuws, alles gaat zn gangetje hier, heb vanaf 19 december 2 weken vrij, joepieeeeeeeee. hebben mn collega's ongevraagd geregeld met bazen, omdat ik meeste dagen over heb van iedereen, maar toch echt lief.
Jeetje, lees nu ff terug en besef dus dat ik heel veel gemist heb.

Sorry, Miran, je hebt dus afgebeld. Heel verstandig! Hij creeert wel een heel ongezonde situatie...maar ja daar heb ik al genoeg over gezegd.

WM± ik heb ook een tijdje van die nachtmerries gehad, zeer vermoeiend en je staat ook zo raar op ´s ochtends. Gaat t nu weer een beetje?
nou ja mannen luisteren inderdaad niet

wat mijn ex altijd deed: mij alles letterlijk laten herhalen als ze iets belangrijk vond, vond ik niet erg haha
Mannen kunnen heel goed luisteren dames! Het probleem is het moet wel interessant zijn voordat we het ook echt tot ons laten doordringen..........

Mijn ex kon ook 100x zeggen dat we dit of dat moesten kopen in de supermarkt maar als we dan in de supermarkt waren dan wist ik van niks hoor!
nu doet mijn pc t wel maar mijn geluid nog niet helaas...
quote:badmeester schreef op 26 november 2008 @ 19:55:

nu doet mijn pc t wel maar mijn geluid nog niet helaas...Dan doe je toch zelf zingen?
grrr nee man ik wil weten hoe ik dat fix
Geluidskaart drivers installeren, kijken of het geluid niet gedempt staat.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 26 november 2008 @ 17:23:

WM: knap dat je het 70 minuten vol hebt gehouden; ik gooi na 10 min al de hoorn erop. Hadden ze wel een leuk wachtmuziekje?

Is het (algemeen genomen) dan soa-testen omdat je onveilige seks hebt gehad, of omdat je beide er zeker van wilt zijn dat het zonder condoom kan? Of een combi?

Nee heel stom wachtmuziekje...maar ik wilde ze perse spreken ivm mijn jaarafrekening! Nou maar hopen dat ze mij terugbellen

Ik wil er zeker voor zijn dat het zonder condoom kan....wordt ook mijn eerste SOA test hoor. Dus mag wel eens
quote:Xenia66 schreef op 26 november 2008 @ 18:22:

WM± ik heb ook een tijdje van die nachtmerries gehad, zeer vermoeiend en je staat ook zo raar op ´s ochtends. Gaat t nu weer een beetje?

Xenia.....your back

Nou het gaat wel weer aardig...maar de nachten zijn zo onrustig en de nachtmerries zo realistisch..... Dus weinig echt kwalitatief goede slaap gehad
ja en waar kent ik die drivers dan vinden?

geluidskaart is overigens een soundmax digital audio
quote:Donkeyshot schreef op 26 november 2008 @ 17:43:

Een heel leuke, lieve en ook erg lekkere dame die besloten heeft om halsoverkop als een blok voor me te vallen.

Maar hoe leuk ze ook is: Donkey is niet zo heel snel verliefd.

Dus ik heb er even de rem op gezet. Contact wordt voortgezet hoor maar niet in het tempo dat deze dame voor ogen had.

Donkey, wat leuk dat je weer eventjes hier post!!

Hoe reageerde dame in kwestie over dat je de rem er even hebt opgezet?

Wel leuk zeg...... Wat moet er voor jouw gebeuren dan dat je echt verliefd wordt? Of heeft dat puur en te maken met alleen maar tijd?
Ben ook weer terug van het sporten, was weer heerlijk!

Wm: vaak hebben nachtmerries iets te maken met (onbewuste) angst..in jouw geval niet zo raar natuurlijk. Ga je nog steeds zo laat naar bed?

Donkey: als bij mij iemand te snel wil, haak ik meestal af...je laat haar dus niet zomaar gaan, zegt ook wel weer iets natuurlijk.

Vanavond belde R. nog even, was wel heel lief, maar hij klaagt dan weer 10 minuten over feit dat t zo koud is....brrrr (niet van kou, maar van lichtelijke ergernis). Vrijdagavond had ie t ook zo koud, zowel binnen als buiten (behalve bij mij thuis), maar had alleen zomeroverhemdje aan (met korte mouwen dus) ja tssss dan vraag je er toch ook om? heb ik m ook gezegd hoor, zo ben ik dan ook wel weer

Ik mis Vleer toch wel hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven