Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 25 november 2008 om 00:05
Dank jullie wel voor het welkom
Vandaag ff een baaldag en chagrijnig, omdat ik nog niet zo lang single ben en nog geen eigen huis heb en vanaf morgen mijn urgentieaanvraag in behandeling wordt genomen. Beetje zenuwachtig denk ik
Ik heb heeeel veel zin in een eigen plekje voor mij en mijn zoontje!
Maar na een lekker rood wijntje ben ik al meer relaxed en wacht maar af, meer kan ik nou toch niet doen....
Vandaag ff een baaldag en chagrijnig, omdat ik nog niet zo lang single ben en nog geen eigen huis heb en vanaf morgen mijn urgentieaanvraag in behandeling wordt genomen. Beetje zenuwachtig denk ik
Ik heb heeeel veel zin in een eigen plekje voor mij en mijn zoontje!
Maar na een lekker rood wijntje ben ik al meer relaxed en wacht maar af, meer kan ik nou toch niet doen....
dinsdag 25 november 2008 om 13:40
dinsdag 25 november 2008 om 13:48
Hela !
Over naar dromen gesproken; ik droomde vanacht dat ik een van de ' Gooische vrouwén ' was en naar de begrafenis van mn oma ging.... Beetje vreemd niet?
Anyway
Virgo: waar woon je nu dan? Bij je ouders? Vervelend indd.
Vnvd sinterklaas met de collega's... benieuwd wat voor fijn gedichtje er voor mij is geschreven
Over naar dromen gesproken; ik droomde vanacht dat ik een van de ' Gooische vrouwén ' was en naar de begrafenis van mn oma ging.... Beetje vreemd niet?
Anyway
Virgo: waar woon je nu dan? Bij je ouders? Vervelend indd.
Vnvd sinterklaas met de collega's... benieuwd wat voor fijn gedichtje er voor mij is geschreven
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 25 november 2008 om 18:15
Pffff ik ben al helemaal opgebrand en ga zo nog wel bij een vriendin eten!
Weer onwijs veel nachtmerries gehad...ene nachtmerrie ging zelfs door toen ik onder de douche stond. (Had gedroomd dat al mijn haar was uitgevallen)
Vandaag kids ook helemaal hyper.,......schoen zetten en nog veel meer.........
Hoe is ie hier?
Weer onwijs veel nachtmerries gehad...ene nachtmerrie ging zelfs door toen ik onder de douche stond. (Had gedroomd dat al mijn haar was uitgevallen)
Vandaag kids ook helemaal hyper.,......schoen zetten en nog veel meer.........
Hoe is ie hier?
dinsdag 25 november 2008 om 19:43
Hi allemaal,
Welkom voor alle nieuwe singles!
Ik kom even snel binnenwaaien......
Ik ben net thuis van het werk. Morgen ga ik naar Mejicooooo...ik moet mijn koffer nog inpakken en alles bij elkaar zoeken. Eerst even eten en dan alles in de koffer gooien.
Ik kom later nog wel even gedag zeggen! En als ik tijd heb even teruglezen en reageren....
X
Welkom voor alle nieuwe singles!
Ik kom even snel binnenwaaien......
Ik ben net thuis van het werk. Morgen ga ik naar Mejicooooo...ik moet mijn koffer nog inpakken en alles bij elkaar zoeken. Eerst even eten en dan alles in de koffer gooien.
Ik kom later nog wel even gedag zeggen! En als ik tijd heb even teruglezen en reageren....
X
dinsdag 25 november 2008 om 20:36
Oh Erykah, wat heeeeeeeeeeerlijk!!!
WM, doe je wel een beetje rustig aan?
Ik heb dus vandaag weer gewerkt, ging prima, toen ik thuis kwam lekker gegeten, daarna op de bnak lekker gelegen en ik werd net weer wakker.. Pfff.. voel me echt een potje duf!
Hihi, heb net alle kattenspeeltjes opgeruimd, omdat Poppoes en Popkater er niet meer mee speelden. Heb ze keurig in een mandje in de kast gedaan. Haalt Poppoes nu halsbrekende toeren uit om de speeltjes uit het mandje te halen!
WM, doe je wel een beetje rustig aan?
Ik heb dus vandaag weer gewerkt, ging prima, toen ik thuis kwam lekker gegeten, daarna op de bnak lekker gelegen en ik werd net weer wakker.. Pfff.. voel me echt een potje duf!
Hihi, heb net alle kattenspeeltjes opgeruimd, omdat Poppoes en Popkater er niet meer mee speelden. Heb ze keurig in een mandje in de kast gedaan. Haalt Poppoes nu halsbrekende toeren uit om de speeltjes uit het mandje te halen!
dinsdag 25 november 2008 om 22:05
WM, wat een nare nachtmerrie! Hoe kom je aan al die onrustige dromen? Door de onrust in je hoofd?
En Erykah, ik ben jaloerrrrrss! Wat gaaf zeg. HEeeeeeeel veel plezier daar! Hoe lang ging je ook alweer?
En Pop, nog steeds duf? En die katten van je... hier gaat dat ook zo, haha. Als ik alles het opgeborgen ligt het binnen de kortste keren weer door het huis verspreid en kijken ze er daarna niet meer naar. Katten....
En Erykah, ik ben jaloerrrrrss! Wat gaaf zeg. HEeeeeeeel veel plezier daar! Hoe lang ging je ook alweer?
En Pop, nog steeds duf? En die katten van je... hier gaat dat ook zo, haha. Als ik alles het opgeborgen ligt het binnen de kortste keren weer door het huis verspreid en kijken ze er daarna niet meer naar. Katten....
dinsdag 25 november 2008 om 22:09
Wat ik trouwens daarnet had toen ik naar buikdansen fietste... fietste op een jongen af en die zei heel vriendelijk: 'hoi!', echt op zo'n manier alsof 'ie me kende zeg maar... maar volgens mij ken ik hem helemaal niet... zit ik me af te vragen... ken ik die persoon... of herkende ik hem gewoon niet? Nutteloze info voor jullie, maar ik vond het wel grappig.
dinsdag 25 november 2008 om 22:28
Zo koffer is gepakt en weer te veel bij me. Zo lekker en douchen en op tijd naar mijn bed.
Mozza ik ga 12 dagen. Het is er 28 graden om jullie nog jaloerser te maken
Ik heb geen puf meer om terug te lezen.....tot over 12 dagen lieve meiden (en jongens)!
Ik hoop weer leuke, positieve, gezellige en fijne verhalen te lezen van jullie als ik terug ben.
Daaaaaaaaaaaaaaaaag.........x
Mozza ik ga 12 dagen. Het is er 28 graden om jullie nog jaloerser te maken
Ik heb geen puf meer om terug te lezen.....tot over 12 dagen lieve meiden (en jongens)!
Ik hoop weer leuke, positieve, gezellige en fijne verhalen te lezen van jullie als ik terug ben.
Daaaaaaaaaaaaaaaaag.........x
dinsdag 25 november 2008 om 23:04
dinsdag 25 november 2008 om 23:39
woensdag 26 november 2008 om 01:09
quote:winkelmandje schreef op 25 november 2008 @ 23:04:
Ja meiden (en soms een enkele man)
Ik ben gewoon denk ik een beetje (erg) zenuwachtig voor vrijdag...kan er alleen niets aan veranderen!
VM is vandaag ook nog eens naar een concert met ex.....heel fijn! Nog vanwege der verjaardag....zucht....
Ohww ja, vreselijk.....
Maar........nog even en hij is weer lekker bij jou !!!!!!!!
Sterkte en vooral ook voor vrijdag. Ik weet alleen niet meer precies wat voor uitslag je krijgt. Of klopt het dat je dat niet hebt verteld?
Ja meiden (en soms een enkele man)
Ik ben gewoon denk ik een beetje (erg) zenuwachtig voor vrijdag...kan er alleen niets aan veranderen!
VM is vandaag ook nog eens naar een concert met ex.....heel fijn! Nog vanwege der verjaardag....zucht....
Ohww ja, vreselijk.....
Sterkte en vooral ook voor vrijdag. Ik weet alleen niet meer precies wat voor uitslag je krijgt. Of klopt het dat je dat niet hebt verteld?
woensdag 26 november 2008 om 01:13
Ja, ik hoop ook dat ik snel een plekje gevonden heb ben ik ondertussen wel aan toe (we wonen nu bij m'n moeder, niks te klagen overigens, maar begint na een paar maanden wel te kriebelen) Vandaag weer gereageerd op 2 woningen en ik ben benieuwd wanneer ik post ontvang i.v.m. m'n urgentieaanvraag. Ik hoop deze week nog!
woensdag 26 november 2008 om 07:28
quote:Miranda01 schreef op 26 november 2008 @ 01:09:
[...]
Ohww ja, vreselijk.....
Ja morgenavond is VM lekker bij mij Ik had nog even een mail gestuurd en hij heeft daar heel lief de moeite genomen om op te reageren Dat ik me geen zorgen hoef te maken
Ja Miran....heb een tijdje (ergens begin okt) verteld waar ik "last" van had! Heel verhaal toen getikt...miss heb je het gemist
Alles goed verder met jouw?
[...]
Ohww ja, vreselijk.....
Ja morgenavond is VM lekker bij mij Ik had nog even een mail gestuurd en hij heeft daar heel lief de moeite genomen om op te reageren Dat ik me geen zorgen hoef te maken
Ja Miran....heb een tijdje (ergens begin okt) verteld waar ik "last" van had! Heel verhaal toen getikt...miss heb je het gemist
Alles goed verder met jouw?
woensdag 26 november 2008 om 07:29
quote:Virgo72 schreef op 26 november 2008 @ 01:13:
Ja, ik hoop ook dat ik snel een plekje gevonden heb ben ik ondertussen wel aan toe (we wonen nu bij m'n moeder, niks te klagen overigens, maar begint na een paar maanden wel te kriebelen) Vandaag weer gereageerd op 2 woningen en ik ben benieuwd wanneer ik post ontvang i.v.m. m'n urgentieaanvraag. Ik hoop deze week nog!Veel succes ivm de woningzoektocht! Fijn dat je zo bent opgevangen door je ouders!!
Ja, ik hoop ook dat ik snel een plekje gevonden heb ben ik ondertussen wel aan toe (we wonen nu bij m'n moeder, niks te klagen overigens, maar begint na een paar maanden wel te kriebelen) Vandaag weer gereageerd op 2 woningen en ik ben benieuwd wanneer ik post ontvang i.v.m. m'n urgentieaanvraag. Ik hoop deze week nog!Veel succes ivm de woningzoektocht! Fijn dat je zo bent opgevangen door je ouders!!