Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 juli 2016 om 20:52
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 20:45:
[...]
Jullie weten niet half wat voor berichtjes ze me gestuurd heeft. En dat zal ik jullie ook besparen.
Moest het van me afzetten en jullie waren het slachtoffer.
Sorry
Lieve Maya, negeer het.
Klinkt heel oneerlijk, aangezien zij wel kan zuigen. Maar ze is het niet waard.
[...]
Jullie weten niet half wat voor berichtjes ze me gestuurd heeft. En dat zal ik jullie ook besparen.
Moest het van me afzetten en jullie waren het slachtoffer.
Sorry
Lieve Maya, negeer het.
Klinkt heel oneerlijk, aangezien zij wel kan zuigen. Maar ze is het niet waard.
vrijdag 1 juli 2016 om 20:53
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 20:21:
Nou excuses hoor.
Dat ik het hele forum tegen Sap heb opgezet. Niemand hier kan ook natuurlijk voor zichzelf denken. Had nog bijna een aangifte aan mijn broek.
Ik ben hier de manipuleerder. Zij niet.Huh? Volgens mij is er maar één die het voor Sap verpest heeft en dat was Sap zelf. Staat los van jouw problemen.
Nou excuses hoor.
Dat ik het hele forum tegen Sap heb opgezet. Niemand hier kan ook natuurlijk voor zichzelf denken. Had nog bijna een aangifte aan mijn broek.
Ik ben hier de manipuleerder. Zij niet.Huh? Volgens mij is er maar één die het voor Sap verpest heeft en dat was Sap zelf. Staat los van jouw problemen.
vrijdag 1 juli 2016 om 21:02
Magoe May, ik heb hier ook zo'n idioot rondlopen. Heeft me bedreigd via FB en alles, en ze loopt hier nog steeds vrolijk rond, al krijgt ze ze af en toe een maandban.
Kan ik twee dingen doen: heel hard gaan huilen en verongelijkt doen en zo, of gewoon verder gaan met mijn leven, lekker door forummen en het mens negeren. Ik heb voor de laatste optie gekozen en eerlijk gezegd bevalt het me prima. Ik heb haar trouwens wel geblokt op FB, en alle mensen die vriendjes met haar zijn erbij.
Kan ik twee dingen doen: heel hard gaan huilen en verongelijkt doen en zo, of gewoon verder gaan met mijn leven, lekker door forummen en het mens negeren. Ik heb voor de laatste optie gekozen en eerlijk gezegd bevalt het me prima. Ik heb haar trouwens wel geblokt op FB, en alle mensen die vriendjes met haar zijn erbij.
vrijdag 1 juli 2016 om 21:08
quote:madamemay schreef op 01 juli 2016 @ 21:06:
Oh wow.
Maar eens. Ik wil ook gewoon lekker door forummen. Het is ook gewoon leuk om mee te lullen in bepaalde topics. Zodra ik over mijn eigen issues op dit forum begin gaat het gewoon fout. Precies. Niet meer doen dan. Leg dat bij de hulpverlening en neem hier een nieuwe nick waar je leuk mee gaat forummen.
Oh wow.
Maar eens. Ik wil ook gewoon lekker door forummen. Het is ook gewoon leuk om mee te lullen in bepaalde topics. Zodra ik over mijn eigen issues op dit forum begin gaat het gewoon fout. Precies. Niet meer doen dan. Leg dat bij de hulpverlening en neem hier een nieuwe nick waar je leuk mee gaat forummen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 1 juli 2016 om 21:13
Oh wow.
Maar eens. Ik wil ook gewoon lekker door forummen. Het is ook gewoon leuk om mee te lullen in bepaalde topics. Zodra ik over mijn eigen issues op dit forum begin en ga PB'en met gekkies gaat het gewoon fout. Doe dan fijn die PB functie uit als je al weet dat dat een valkuil voor je is
Oh wow.
Maar eens. Ik wil ook gewoon lekker door forummen. Het is ook gewoon leuk om mee te lullen in bepaalde topics. Zodra ik over mijn eigen issues op dit forum begin en ga PB'en met gekkies gaat het gewoon fout. Doe dan fijn die PB functie uit als je al weet dat dat een valkuil voor je is
vrijdag 1 juli 2016 om 21:14
Oh wow.
Maar eens. Ik wil ook gewoon lekker door forummen. Het is ook gewoon leuk om mee te lullen in bepaalde topics. Zodra ik over mijn eigen issues op dit forum begin en ga PB'en met gekkies gaat het gewoon fout. Raeghel heeft je een pb gestuurd, meende ik gelezen te hebben?
Oh wow.
Maar eens. Ik wil ook gewoon lekker door forummen. Het is ook gewoon leuk om mee te lullen in bepaalde topics. Zodra ik over mijn eigen issues op dit forum begin en ga PB'en met gekkies gaat het gewoon fout. Raeghel heeft je een pb gestuurd, meende ik gelezen te hebben?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 1 juli 2016 om 21:16
quote:Pumps_italiaans schreef op 01 juli 2016 @ 21:15:
Ik heb ook een raadsel.
Wat zijn de twee koninkrijken die hun strijders aangaan totdat er een van de twee verslagen is?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _van_Wales
Maar ik heb geen tijd. en Charles en Filip kijken ook?
Ik wel. De kleintjes zijn niet te stoppen. Samen met IJsland maken het weer kijkwaardig.
eÉÉÉÉÉÉ'N
Ik heb ook een raadsel.
Wat zijn de twee koninkrijken die hun strijders aangaan totdat er een van de twee verslagen is?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _van_Wales
Maar ik heb geen tijd. en Charles en Filip kijken ook?
Ik wel. De kleintjes zijn niet te stoppen. Samen met IJsland maken het weer kijkwaardig.
eÉÉÉÉÉÉ'N
vrijdag 1 juli 2016 om 21:16
vrijdag 1 juli 2016 om 21:17