Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo een enorme partytent opzetten. Zou fijn zijn als het dan droog is, maar de buienradar voorspelt nattigheid.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 02 juli 2016 @ 12:58:

Vorig jaar hadden we op de eerste zaterdag in juli de Napraat-meet. Toen was het 37 graden.

Toen was ik afgehaakt, véél te warm

Vorig jaar Werchter was het ook bloedheet. Dikke rode kop van het bier drinken in de zon.
Ik ben inmiddels bij de Aldi inderdaad. Zo fijn, straat oversteken en bij de Aldi zijn.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 juli 2016 @ 13:26:

[...]

Vorig jaar Werchter was het ook bloedheet. Dikke rode kop van het bier drinken in de zon.Daar ben ik nog altijd niet overheen, dat snap je.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 02 juli 2016 @ 13:24:

[...]

Tussen nu en 13u40, na 15u, maar voor 15u50 ongeveer. Dan zou het droog moeten zijn. Haha, dan ben ik telkens te laat als ik bij jou aankom.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 juli 2016 @ 13:26:

[...]

Ja, de groep werd wel gelijk gesplitst in watjes en die-hards.
Watje
quote:Inkie12345 schreef op 02 juli 2016 @ 13:38:

Watje Yep.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 02 juli 2016 @ 13:39:

[...]

Yep.Eens
quote:Inkie12345 schreef op 02 juli 2016 @ 13:38:

Watje

Niks meer aan te doen.

Gelukkig ben ik dol op watjes.
Hier regent het.

Ik moet gelijk aan Flipper denken. Flipper de dolfijn en dan het liedje: "Daar heb je twitter, twitter".
quote:Solomio schreef op 02 juli 2016 @ 13:50:

[...]

Niks meer aan te doen.

Gelukkig ben ik dol op watjes.Oh dat is een opluchting
Hoi allemaal, Inkie je hebt een pb
Hoi Phoolan!

Zo, ik ben weer thuis. Noodzakelijke dingen gehaald.
Zo weekend!

Dadelijk nog even een uurtje of wat netflixen en dan naar het feestje.
quote:Phoolan schreef op 02 juli 2016 @ 14:13:

Hoi allemaal, Inkie je hebt een pbEn terug
Watjes zijn lief en leuk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 juli 2016 @ 14:28:

[afbeelding]Mijn kinderen worden nogal 'zacht' opgevoed en daar heb ik toch al vaak commentaar op gekregen. Maar ik zeg standaard dat de wereld meer watjes nodig heeft.
quote:Solomio schreef op 02 juli 2016 @ 15:51:

[...]

Mijn kinderen worden nogal 'zacht' opgevoed en daar heb ik toch al vaak commentaar op gekregen. Maar ik zeg standaard dat de wereld meer watjes nodig heeft.

Mijn broertje is ook 'redelijk zacht' opgevoed. Maar de dingen waar hij nu doorheen moet, maken hem harder dan ik zou willen.

Zou willen dat hij nog een watje was.
quote:Peacy schreef op 02 juli 2016 @ 16:08:

[...]

Mijn broertje is ook 'redelijk zacht' opgevoed. Maar de dingen waar hij nu doorheen moet, maken hem harder dan ik zou willen.

Zou willen dat hij nog een watje was.Dat vind ik ook het moeilijkste van opvoeden. Dat je kinderen voor dingen komen te staan, waar ze nog niet helemaal aan toe zijn of waar ze nooit aan toe zullen zijn. Waar ze wel hun weg in moeten vinden, al dan niet met steun van hun ouders. Helaas laat zoiets altijd redelijk definitieve sporen na.
quote:Solomio schreef op 02 juli 2016 @ 15:51:

[...]

Mijn kinderen worden nogal 'zacht' opgevoed en daar heb ik toch al vaak commentaar op gekregen. Maar ik zeg standaard dat de wereld meer watjes nodig heeft.

Mijn kind wordt ook zacht opgevoed.

Kan ook niet anders want ze vertoont nooit gedrag wat om een harde/ferme hand/houding vraagt.

Ze ís zachtaardig en zachtmoedig, ik probeer haar zelfstandig te maken maar niet hard of zo. Dat zit er ook niet in, karakterwise.
quote:fietsie schreef op 02 juli 2016 @ 16:16:

[...]

Dat vind ik ook het moeilijkste van opvoeden. Dat je kinderen voor dingen komen te staan, waar ze nog niet helemaal aan toe zijn of waar ze nooit aan toe zullen zijn. Waar ze wel hun weg in moeten vinden, al dan niet met steun van hun ouders. Helaas laat zoiets altijd redelijk definitieve sporen na.

Dat is het ook. Ik begeleid hem (moeder overleden, vader een nietsnut), zonder problemen door een eerste puberliefde door.

Maar waar we, als gezin, nu doorheen gaan, ik vind het al moeilijk om mezelf erin te begeleiden.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 juli 2016 @ 16:22:

[...]

Mijn kind wordt ook zacht opgevoed.

Kan ook niet anders want ze vertoont nooit gedrag wat om een harde/ferme hand/houding vraagt.

Ze ís zachtaardig en zachtmoedig, ik probeer haar zelfstandig te maken maar niet hard of zo. Dat zit er ook niet in, karakterwise.Ik gebruikte wel eens een ferme duw in de gewenste richting. Als ik vond dat dochter iets zelf moest kunnen en kind wilde liever dat ik het bleef doen, was het best wel eens 'hard' om het niet te doen maar daar groeide dochter best wel van. Met de jongens veel minder van dit soort situaties want die zagen wat hun zus al mocht en kon en wilden dat als vanzelf ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven