Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:Kittens schreef op 02 juli 2016 @ 20:12:

[...]

Echt niet, gewoon als jezelf komen.

Dansen op de bar en tafels mag ook.Ooh god, als mezelf, daar wordt niemand vrolijk van
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsie schreef op 02 juli 2016 @ 20:10:

[...]

Tuurlijk, jij op je sneakers, ik op mijn Birkenstocks. De Chic de La Chic.Tutut Oudblond wil ook mee verhuizen hoor, ik maak gymschoentjes en jezussandalen meer dan goed met mijn oogverblindende hakken Waar we ook heen gaan: zon graag zodat ik eindelijk ook weer eens aan de witte wijn kan!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Kittens schreef op 02 juli 2016 @ 20:12:

[afbeelding]

Hier voel ik me wel thuis.Oh!!!! Warm en stylish.... Maar we hebben nogal wat allergie-gevoelige vrienden in de kroeg.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juli 2016 @ 20:18:

[...]

Ik draag niet altijd sneakers hoor.

[afbeelding]Ik heb wel eens een soortgelijk stijltje (met veel minder make-up). Man noemt me dan Miss Monaco
quote:Kittens schreef op 02 juli 2016 @ 20:18:

[...]

Mag jij wel met mij praten dan?

Ik mag alles, natuurlijk. Maar ik zal dan niet gezellig naast hem in bed kruipen zonder te douchen.

Berken en katten.
Maar wie opent de nieuwe kroeg? Ik zie de organisatoren nu niet? Staan we zometeen met alle verhuisdozen voor de oude kroeg en waar oh waarheen?

quote:Oudblond schreef op 02 juli 2016 @ 20:27:

[...]

Ik heb wel eens een soortgelijk stijltje (met veel minder make-up). Man noemt me dan Miss Monaco Ik hou van chique stijlvolle vrouwen. Vroeger droeg ik ook veel meer van dat soort kleren (en in de jaren 80 heel vaak hoeden)
quote:Oudblond schreef op 02 juli 2016 @ 20:31:

Maar wie opent de nieuwe kroeg? Ik zie de organisatoren nu niet? Staan we zometeen met alle verhuisdozen voor de oude kroeg en waar oh waarheen?

[afbeelding]Ja, is even afwachten of er nog iemand opduikt vandaag.
Florence!!! Ja, indrinken op de eigenlijke groepsreis!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juli 2016 @ 20:31:

[...]

Ik hou van chique stijlvolle vrouwen. Vroeger droeg ik ook veel meer van dat soort kleren (en in de jaren 80 heel vaak hoeden)Ik ben vanaf de jaren 80 hoeden blijven dragen, ze staan me gewoon goed. En al zet ik een afwasteil op mijn hoofd, dan lijkt het nog wat te doen voor mijn gezichtsvorm
Leuk!

Ik heb het laten gaan toen ik steeds dikker werd. Dan is er niet veel lol meer aan vind ik. Maar....ik ga morgen een mascara kopen heb ik besloten en vrijdag mijn nagels laten doen.
Ik pak vast een deel van de glazen in, dus bijschenken ajb, geen nieuw glas nemen

Ik blijf nog even hangen hoor. De eigenaren moeten me er maar uitvegen straks.

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juli 2016 @ 20:36:

Leuk!

Ik heb het laten gaan toen ik steeds dikker werd. Dan is er niet veel lol meer aan vind ik. Maar....ik ga morgen een mascara kopen heb ik besloten en vrijdag mijn nagels laten doen.Als je je beter in je velletje begint te voelen krijg je een extra zetje van zulke acties. Goed om lezen Wollie! Afgelopen twee jaar was het bij mij ook 'minder'. Wel altijd goed gekleed en verzorgd, maar dat extra lakje en extra aandacht voor make-up waren er niet altijd. Ik probeer mezelf nu een schop onder mijn kont te geven om 's avonds bijvoorbeeld nog even (zonder boehoe het moet-gevoel) te vijlen en te lakken of wenkbrauwen te doen of zo. Ik zie er tegenwoordig zooo tegen op (ben nooit een tut geweest, maar vond het altijd noodzakelijk en dus geen probleem) terwijl het klusjes van niks zijn waar ik gewoon een hele week blij van word, energie uit put en er bijgevolg ook steviger sta waardoor....
quote:Kittens schreef op 02 juli 2016 @ 19:09:

[...]

Het is toch niet zo erg om het dan als ouder niet te doen zodat ze het echt moet en zo leert?

Wel pas als je weet dat ze het wel kan/ze er een positieve leerervaring aan over houdt.Het is toch niet zo erg om even iets voor een ander te doen als die ander het vervelend vindt? Of houdt al het iets voor een ander doen op zodra een kind 18 is?
Zo werkt dat bij mij ook, als ik beter in mijn vel zit dan heb ik ook meer zin om er iets aan te doen. Maar elke dag make up heb ik nooit gedaan, is in mijn werk ook niet nodig.

Maar toch, ik heb wel zin wat meer aandacht aan mijn uiterlijk te besteden.
Ik wil naar het Burj Al Arab en dan naar die bar waar haaien zwemmen.
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 20:46:

[...]

Het is toch niet zo erg om even iets voor een ander te doen als die ander het vervelend vindt? Of houdt al het iets voor een ander doen op zodra een kind 18 is?Even niet. Maar ik bleef niet veters strikken bv. Mocht ze zelf leren en doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 20:46:

[...]

Het is toch niet zo erg om even iets voor een ander te doen als die ander het vervelend vindt? Of houdt al het iets voor een ander doen op zodra een kind 18 is?

Star

Mooi op tijd om een nieuwe kroeg te openen!
quote:Star schreef op 02 juli 2016 @ 20:47:

Ik wil naar het Burj Al Arab en dan naar die bar waar haaien zwemmen.Ik haaien.
quote:Oudblond schreef op 02 juli 2016 @ 20:27:

[...]

Ik heb wel eens een soortgelijk stijltje (met veel minder make-up). Man noemt me dan Miss Monaco Ik hou van Monaco. Laten we naar Monaco gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ha, een van de oprichters gespot! Snel dit topic volpraten!
quote:Nouschi schreef op 02 juli 2016 @ 20:48:

[...]

Even niet. Maar ik bleef niet veters strikken bv. Mocht ze zelf leren en doen.O dat leerden ze allemaal op school. Heb ik niks aan hoeven doen. Ik heb nooit echt ferme duwen moeten geven als ik erover nadenk.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 juli 2016 @ 20:49:

[...]

Ik haaien.Ik ook. Wil ooit nog eens in zo'n kooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven