Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 26 november 2008 om 22:07
woensdag 26 november 2008 om 22:26
Hallo allemaal,
Wat is hier veel gepost vandaag!
Ik kom net pas thuis van mijn werk (ouders moesten surprises maken voor de kinderen) en ook bij mij zijn de rommelpieten op bezoek geweest..
Voel me een beetje down vandaag..heb ook wel behoefte aan mannelijke aandacht..
Ik ga lekker douchen en naar bed, morgen weer een lange dag voor de boeg!
Wat is hier veel gepost vandaag!
Ik kom net pas thuis van mijn werk (ouders moesten surprises maken voor de kinderen) en ook bij mij zijn de rommelpieten op bezoek geweest..
Voel me een beetje down vandaag..heb ook wel behoefte aan mannelijke aandacht..
Ik ga lekker douchen en naar bed, morgen weer een lange dag voor de boeg!
woensdag 26 november 2008 om 22:26
woensdag 26 november 2008 om 22:32
woensdag 26 november 2008 om 23:09
donderdag 27 november 2008 om 11:12
Jij was weer vroeg aan de koffie Pop, maar ik neem er nog maar eentje
Xen, je hebt wel gelijk dat ik het toch een keer wat duidelijker moet zeggen denk ik, dat ik nog ff niet zo hard wil gaan. Nu hou ik dat soort plannen telkens een beetje in het midden. Vooral die vakantie... hij wil heel graag na kerst nog ff weg, naar iets warms. En eigenlijk wil ik ook dolgraag even eruit!
Ik kwijl bij het zien van al die warme plaatjes... Maar vind het toch gek om dat vast te leggen, alsof het dan meteen een soort belofte is, die ik nog niet wil doen ofzo.
Wat een muts ben ik soms. zucht.
Leuk dat je met R leuke dingen doet, maar het is wel een zeurpietje he... hihi. Ach ja, geniet maar van zijn leuke dingen he.
WM, heb je vannacht weer nachtmerries gehad? Zo uitputtend als je nachten achter elkaar slecht slaapt.
Na morgen zal het vast wel weer beter gaan met slapen. Ik duim voor je dat de uitslagen 'niets aan de hand' zullen zijn.
En Miran dus wel lekker naar de sauna met TM? Ik wil ook weer! (ben pas nog geweest, maar was zo lekkerrrr)
En indi, ik heb PD ook via paiq 'geregeld'. Vond het zelf ff wennen, dat internetdaten, maar moet zeggen... het levert een boel avontuur en leuke contacten op
Xen, je hebt wel gelijk dat ik het toch een keer wat duidelijker moet zeggen denk ik, dat ik nog ff niet zo hard wil gaan. Nu hou ik dat soort plannen telkens een beetje in het midden. Vooral die vakantie... hij wil heel graag na kerst nog ff weg, naar iets warms. En eigenlijk wil ik ook dolgraag even eruit!
Ik kwijl bij het zien van al die warme plaatjes... Maar vind het toch gek om dat vast te leggen, alsof het dan meteen een soort belofte is, die ik nog niet wil doen ofzo.
Wat een muts ben ik soms. zucht.
Leuk dat je met R leuke dingen doet, maar het is wel een zeurpietje he... hihi. Ach ja, geniet maar van zijn leuke dingen he.
WM, heb je vannacht weer nachtmerries gehad? Zo uitputtend als je nachten achter elkaar slecht slaapt.
Na morgen zal het vast wel weer beter gaan met slapen. Ik duim voor je dat de uitslagen 'niets aan de hand' zullen zijn.
En Miran dus wel lekker naar de sauna met TM? Ik wil ook weer! (ben pas nog geweest, maar was zo lekkerrrr)
En indi, ik heb PD ook via paiq 'geregeld'. Vond het zelf ff wennen, dat internetdaten, maar moet zeggen... het levert een boel avontuur en leuke contacten op