Het stamcafé XVII
zondag 3 juli 2016 om 10:58
quote:Oudblond schreef op 03 juli 2016 @ 10:55:
Daar zou ik ook van balen Elfje want dat zie je altijd. Maar de binnekant van een kookpan die gewoon nog werkt zoals het bedoeld is... Beetje overdreven vind ik.Ik heb geen idee bij die pan en als hij dan gewoon nog werkt is het prima. Even jammer, maar verder niet. Als het de binnenkant echt zou beschadigen zou het wel terecht zijn. Maar zoals ik hoor is dat bij dat merk pan niet het geval. Vandaar dat ze zo duur zijn, goede pannen!
Daar zou ik ook van balen Elfje want dat zie je altijd. Maar de binnekant van een kookpan die gewoon nog werkt zoals het bedoeld is... Beetje overdreven vind ik.Ik heb geen idee bij die pan en als hij dan gewoon nog werkt is het prima. Even jammer, maar verder niet. Als het de binnenkant echt zou beschadigen zou het wel terecht zijn. Maar zoals ik hoor is dat bij dat merk pan niet het geval. Vandaar dat ze zo duur zijn, goede pannen!
zondag 3 juli 2016 om 11:05
zondag 3 juli 2016 om 11:56
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Over seks op festivals. In een tent.
Ooowh, Yette de festival-nyphomane Ik heb er welgeteld twee zinnen geschreven! En niet over tentjes, maar over het meenemen van een luchtbed als je comfortabele backstage seks wilt.
Hoe kan ik dat blad ooit nog serieus nemen als ze mij serieus nemen?!
[...]
Over seks op festivals. In een tent.
Ooowh, Yette de festival-nyphomane Ik heb er welgeteld twee zinnen geschreven! En niet over tentjes, maar over het meenemen van een luchtbed als je comfortabele backstage seks wilt.
Hoe kan ik dat blad ooit nog serieus nemen als ze mij serieus nemen?!
zondag 3 juli 2016 om 11:57
Mijn 'Mac'-man zit te vloeken op mijn pc-lappie. Hij vond het belachelijk dat ik een pc kocht... Ik vond een Macbook te duur voor wat ik met een lappie wil (forummen, receptjes zoeken...). Maar hij vindt het nu toch ook wel lekker om er mee op de bank te hangen maar hij kan blijkbaar niet zo goed met Windows dealen. Toen ik fijntjes opmerkte dat hij ook gewoon achter zijn monstermac kon gaan zitten, kreeg een schaapachtige grijns
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras