Het stamcafé XVII
zondag 3 juli 2016 om 12:16
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Over seks op festivals. In een tent.
Gemiste kans van viva.
(Ik zag een luid applaudisserend festivalpubliek rond een piepklein tentje voor me, als voorpagina)
[...]
Over seks op festivals. In een tent.
Gemiste kans van viva.
(Ik zag een luid applaudisserend festivalpubliek rond een piepklein tentje voor me, als voorpagina)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 3 juli 2016 om 12:32
O jongens, ik lig zoooo lekker op de bank. Maag gevuld, bakkie koffie erbij, The Tudors op de beeldbuis, joggingbroek, dikke sokken en een lekker vest aan.
Straks nog ff wat bakken, beetje wasjes draaien, heerlijk lui. Enige nadeel van al dat geluier is dat ik iedere zere spier en elke blauwe plek in en op mijn lijf voel. Auw.
Straks nog ff wat bakken, beetje wasjes draaien, heerlijk lui. Enige nadeel van al dat geluier is dat ik iedere zere spier en elke blauwe plek in en op mijn lijf voel. Auw.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 3 juli 2016 om 12:41
zondag 3 juli 2016 om 12:43
Hier is het prachtig weer. Gelukkig. Buurvriendin geeft een tuinfeest vandaag. En ondanks dat er een knoeperT van een partytent in de tuin staat zou het toch leuk zijn als het een beetje zonnig is. En het ziet ernaar uit dat dat gaat lukken.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 3 juli 2016 om 13:18
Geen ontbijt hier en ook geen lunch want vannacht, na een superstom feest, om 02.00 uur 's nachts met Kees naar McDonalds geweest en daarna allebei misselijk.
Ik ben nu gewoon leeg en niks meer aan de hand, Kees wekte me vanmorgen door zijn braakgeluiden. Ik ben fijn naar beneden gegaan.
Nu weet ik weer waarom ik nooit McDonalds eet.
Happy sunday!
Ik ben nu gewoon leeg en niks meer aan de hand, Kees wekte me vanmorgen door zijn braakgeluiden. Ik ben fijn naar beneden gegaan.
Nu weet ik weer waarom ik nooit McDonalds eet.
Happy sunday!
zondag 3 juli 2016 om 13:54
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 13:39:
superstom feest?
Súperstom.
Bij een van de liefste mensen die ik ken maar sinds ze hertrouwd is met een meneer die eh.....nou ja, laat ik niet te vals doen maar laten we zeggen dat ik hem nogal onvolwassen vind met een hoop vrienden die nooit een meisje hebben kunnen krijgen en er humor op nahouden ik de trant van 'je ken hier van de grond eten hoor, er ligt genoeg!' en 'trek eens aan mijn vinger....' is er nogal veel veranderd.
Ik zat ineens tussen de bierslempende, middelbaren, meestal zonder vrouw, die meezongen met André Hazes en dan met een 'lollige' twist.
Dus:
Hielp ik je daarom uit de goot (en dan met z'n allen keihard schreeuwen) 'ÚIT DE GOOT, KUT!'
Het hele nummer door.
Dat bij ieder nummer van Hazes en daarna natuurlijk het onvermijdelijke Paradise by the dashboard light waarop de aanwezige dames (familie en vriendinnen van de echtgenoot van mijn vriendin) los gingen met veel gekrijs en vooral goed oplettend of iedereen wel zag hoe ontzettend grappig en lekker gek ze wel niet deden.
Daarna nog meer bier en druk heen en weer lopen tussen partytent in de tuin (voor drank) en de huiskamer (voor voetbal op tv)
Ik verafschuw dat soort vermaak.
Daar heb ik echt te veel kapsones voor.
superstom feest?
Súperstom.
Bij een van de liefste mensen die ik ken maar sinds ze hertrouwd is met een meneer die eh.....nou ja, laat ik niet te vals doen maar laten we zeggen dat ik hem nogal onvolwassen vind met een hoop vrienden die nooit een meisje hebben kunnen krijgen en er humor op nahouden ik de trant van 'je ken hier van de grond eten hoor, er ligt genoeg!' en 'trek eens aan mijn vinger....' is er nogal veel veranderd.
Ik zat ineens tussen de bierslempende, middelbaren, meestal zonder vrouw, die meezongen met André Hazes en dan met een 'lollige' twist.
Dus:
Hielp ik je daarom uit de goot (en dan met z'n allen keihard schreeuwen) 'ÚIT DE GOOT, KUT!'
Het hele nummer door.
Dat bij ieder nummer van Hazes en daarna natuurlijk het onvermijdelijke Paradise by the dashboard light waarop de aanwezige dames (familie en vriendinnen van de echtgenoot van mijn vriendin) los gingen met veel gekrijs en vooral goed oplettend of iedereen wel zag hoe ontzettend grappig en lekker gek ze wel niet deden.
Daarna nog meer bier en druk heen en weer lopen tussen partytent in de tuin (voor drank) en de huiskamer (voor voetbal op tv)
Daar heb ik echt te veel kapsones voor.
zondag 3 juli 2016 om 13:58
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 13:54:
[...]
Súperstom.
Dus:
Het hele nummer door.
Daar heb ik echt te veel kapsones voor.Oh gruwel
[...]
Súperstom.
Dus:
Het hele nummer door.
Daar heb ik echt te veel kapsones voor.Oh gruwel
When they go low, we go high. (M.Obama)