Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2016 @ 11:40:

[...]

Over seks op festivals. In een tent.

Gemiste kans van viva.

(Ik zag een luid applaudisserend festivalpubliek rond een piepklein tentje voor me, als voorpagina)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 12:09:

gefrituurde straatkat met een glas motorolie.Lekkerrrrrrr
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SaveAngie schreef op 03 juli 2016 @ 12:11:

[...]

Het is vast wel ergens 5 uur.ja in colombia is het 5:17. wel in de ochtend dus, maar ach.
very metal
quote:feow schreef op 03 juli 2016 @ 12:16:

[...]

Gemiste kans van viva.

(Ik zag een luid applaudisserend festivalpubliek rond een piepklein tentje voor me)Ja hou maar op
Hi! Save en foei KING! *katten en frituur *
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 03 juli 2016 @ 12:17:

[...]

Ja hou maar op
very metal
quote:Oudblond schreef op 03 juli 2016 @ 12:18:

Hi! Save en foei KING! *katten en frituur *ach, lekker krokant toch?
very metal
quote:hatsetats schreef op 03 juli 2016 @ 12:17:

[...]

Ja hou maar op Ik heb het aangepast hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Oudblond schreef op 03 juli 2016 @ 12:18:

Hi! Save en foei KING! *katten en frituur *Hi lieve Blond
When they go low, we go high. (M.Obama)
Balen Save, die drukte op het werk en niet weten of je met vakantie kan!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 03 juli 2016 @ 12:29:

Balen Save, die drukte op het werk en niet weten of je met vakantie kan!Ja, het is ff shit maar het is niet de eerste keer en het komt wel weer in orde.
O jongens, ik lig zoooo lekker op de bank. Maag gevuld, bakkie koffie erbij, The Tudors op de beeldbuis, joggingbroek, dikke sokken en een lekker vest aan.

Straks nog ff wat bakken, beetje wasjes draaien, heerlijk lui. Enige nadeel van al dat geluier is dat ik iedere zere spier en elke blauwe plek in en op mijn lijf voel. Auw.
quote:feow schreef op 03 juli 2016 @ 12:19:

[...]

Ik heb het aangepast hoor.
Hier ontbeten met een gebakken eitje met spek en kaas, gebakken door meneer L. Het betere ontbijt dus

Straks een flinke wandeling door de stad doen met een vriendin, en misschien nog even naar het strand. T is droog, maar een beetje zon erbij zou leuk zijn
The owls are not what they seem
Hier is het prachtig weer. Gelukkig. Buurvriendin geeft een tuinfeest vandaag. En ondanks dat er een knoeperT van een partytent in de tuin staat zou het toch leuk zijn als het een beetje zonnig is. En het ziet ernaar uit dat dat gaat lukken.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Geen ontbijt hier en ook geen lunch want vannacht, na een superstom feest, om 02.00 uur 's nachts met Kees naar McDonalds geweest en daarna allebei misselijk.

Ik ben nu gewoon leeg en niks meer aan de hand, Kees wekte me vanmorgen door zijn braakgeluiden. Ik ben fijn naar beneden gegaan.

Nu weet ik weer waarom ik nooit McDonalds eet.

Happy sunday!
superstom feest?
very metal
Balen Leo!

Wij hebben net even boodschappen gedaan en toen was het zonnig en warm en nu een stortbui hier.

Ik lig op de bank Gilmore Girls te kijken en ik eet soep en ik denk dat dat het wel zo'n beetje blijft voor vandaag
MacDonalds is ook ranzig. Dat is geen eten.

Ik ben alvast rijst aan het koken, ga nasi maken. Een hele speciale (hoop ik). Ik doe er van alles in.
Yeah right, de Mac ...

Desalniettemin sterkte Leo

Ai, Beterschap Leo

Ik maak een lekker Bietenslaatje
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 13:39:

superstom feest?

Súperstom.

Bij een van de liefste mensen die ik ken maar sinds ze hertrouwd is met een meneer die eh.....nou ja, laat ik niet te vals doen maar laten we zeggen dat ik hem nogal onvolwassen vind met een hoop vrienden die nooit een meisje hebben kunnen krijgen en er humor op nahouden ik de trant van 'je ken hier van de grond eten hoor, er ligt genoeg!' en 'trek eens aan mijn vinger....' is er nogal veel veranderd.

Ik zat ineens tussen de bierslempende, middelbaren, meestal zonder vrouw, die meezongen met André Hazes en dan met een 'lollige' twist.

Dus:

Hielp ik je daarom uit de goot (en dan met z'n allen keihard schreeuwen) 'ÚIT DE GOOT, KUT!'

Het hele nummer door.

Dat bij ieder nummer van Hazes en daarna natuurlijk het onvermijdelijke Paradise by the dashboard light waarop de aanwezige dames (familie en vriendinnen van de echtgenoot van mijn vriendin) los gingen met veel gekrijs en vooral goed oplettend of iedereen wel zag hoe ontzettend grappig en lekker gek ze wel niet deden.

Daarna nog meer bier en druk heen en weer lopen tussen partytent in de tuin (voor drank) en de huiskamer (voor voetbal op tv)

Ik verafschuw dat soort vermaak.

Daar heb ik echt te veel kapsones voor.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 13:54:

[...]

Súperstom.

Bij een van de liefste mensen die ik ken maar sinds ze hertrouwd is met een meneer die eh.....nou ja, laat ik niet te vals doen maar laten we zeggen dat ik hem nogal onvolwassen vind met een hoop vrienden die nooit een meisje hebben kunnen krijgen en er humor op nahouden ik de trant van 'je ken hier van de grond eten hoor, er ligt genoeg!' en 'trek eens aan mijn vinger....' is er nogal veel veranderd.

Ik zat ineens tussen de bierslempende, middelbaren, meestal zonder vrouw, die meezongen met André Hazes en dan met een 'lollige' twist.

Dus:

Hielp ik je daarom uit de goot (en dan met z'n allen keihard schreeuwen) 'ÚIT DE GOOT, KUT!'

Het hele nummer door.

Dat bij ieder nummer van Hazes en daarna natuurlijk het onvermijdelijke Paradise by the dashboard light waarop de aanwezige dames (familie en vriendinnen van de echtgenoot van mijn vriendin) los gingen met veel gekrijs en vooral goed oplettend of iedereen wel zag hoe ontzettend grappig en lekker gek ze wel niet deden.

Daarna nog meer bier en druk heen en weer lopen tussen partytent in de tuin (voor drank) en de huiskamer (voor voetbal op tv)

Ik verafschuw dat soort vermaak.

Daar heb ik echt te veel kapsones voor.Oh gruwel
Horror.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven