Durf te vragen deel 3!
zondag 3 juli 2016 om 15:18
tips om niet meer boos en verdrietig te zijn?
schijnt het zonnetje inmiddels in jullie contreien?
bij mij wel en ik zit aan een glas wijn met mijn haar in de verf.
word ik altijd vrolijk van... zonneschijn en geen grijze haren.
maar serieus... die vraag van Blauwbaard. Het maakt mij niet uit welke kleur hij die baard had... maar waarom trouwen met een enge kerel met een vreemde baard? Wat is de moraal daarachter? Dat vrouwen golddiggers zijn/waren? Dat het niet uitmaakte hoe een man er uit zag als hij maar geld had?
Ik weet, beetje filosofische gedachten van mij, maar dat heb ik altijd als ik in de zon zit te mijmeren met een dosis L' Oreal op mijn hoofd.
schijnt het zonnetje inmiddels in jullie contreien?
bij mij wel en ik zit aan een glas wijn met mijn haar in de verf.
word ik altijd vrolijk van... zonneschijn en geen grijze haren.
maar serieus... die vraag van Blauwbaard. Het maakt mij niet uit welke kleur hij die baard had... maar waarom trouwen met een enge kerel met een vreemde baard? Wat is de moraal daarachter? Dat vrouwen golddiggers zijn/waren? Dat het niet uitmaakte hoe een man er uit zag als hij maar geld had?
Ik weet, beetje filosofische gedachten van mij, maar dat heb ik altijd als ik in de zon zit te mijmeren met een dosis L' Oreal op mijn hoofd.
zondag 3 juli 2016 om 15:25
Hier schijnt de zon tussen de buien door.
Ik denk dat Blauwbaard een bad boy avant la lettre was en daarom aantrekkelijk voor sommige vrouwen. En ja, sommige vrouwen zijn golddiggers. Vroeger misschien nog meer dan nu omdat er toen nog minder economische kansen waren voor vrouwen.
Wie is de eerste minister-president die jij bewust hebt meegemaakt?
Ik denk dat Blauwbaard een bad boy avant la lettre was en daarom aantrekkelijk voor sommige vrouwen. En ja, sommige vrouwen zijn golddiggers. Vroeger misschien nog meer dan nu omdat er toen nog minder economische kansen waren voor vrouwen.
Wie is de eerste minister-president die jij bewust hebt meegemaakt?
zondag 3 juli 2016 om 15:47
zondag 3 juli 2016 om 15:59
Van Agt was mijn eerste, nee ik zou niet meer dezelfde opleiding doen en ik zou van niemand de tampon willen zijn. Ik heb claustrofobie.
wat is de lekkerste sambal?
ik ben momenteel helemaal gek van sambal manis en ik zit er hard aan te denken om het hele gebeuren maar eens een keer zelf te maken... in bulk
wat is de lekkerste sambal?
ik ben momenteel helemaal gek van sambal manis en ik zit er hard aan te denken om het hele gebeuren maar eens een keer zelf te maken... in bulk