Kitlerulezzzz part 15

26-04-2016 18:42 1510 berichten
Alweer het 3e lustrum !

Om deze kat draait alles.

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën

'

Om het 3e lustrum te vieren, 15 bijzondere kattenspreuken (verzin zelf het plaatje er maar bij)

"I cannot brain today, I has the dumbs"

"I are serious cat, this are serious threat"

"All hail, fluffy Kitler"

"I like the sound you make.... when you shut up"

"You have cat to be kitten me right meow"

"I swearz i didnt touch him, he juss like esploded"

"Yarr, I waz pirate, but they kicked meowt"

"I can explains... Ok, I cant"

"I'm givin U "the face", now U give me sumthing"

"Ve muz cleanse ze world, of ze gypsie dogs"

"Your sole iz mine"

"I can haz Poland"

"Owner said Meow! He understandz my language"

"I regret nothing.... Nothing.."

"Haterz.... Gonna hate!"

En.. Ter ere van de "oude" Max

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie!

© Max[ /b]

Voor de echte die-hards (lees, mensen die echt geen ruk te doen hebben) hier nog even alle voorgaande Kitlers

DorothyParker in "Kitlers"

anoniem070820151651 in "Kitlers the sequel"

Anoniem01102015010101 in "Kitleren!"

Grobbekuiken in "Kitlers & friends part 4"

Enora in "Kitlers & Co. The greatest gift is the l..."

Anoniem01102015010102 in "To Kitler or not to Kitler, that's ..."

Lovestar in "Hier Kitleren we verder :D"

Anoniem120420160101010101 in "Kitler de achtste"

rosanna08 in "Kitlers X-ray of sunshine"

charlottew88 in "Kitlers de negende alweer and still goin..."

roan2013 in "Purrfect Kitler - deel 11"

OldWood in "Kitlers deel 12, gaan nog steeds deur."

anoniem170320161 in "Kitlers 13th; Supportgroup for catnip ad..."

anoniem250420162158 in "Kitler 14, home of the Kitlers"
Je ziet er trouwens prachtig uit Cor. Die bril doet het hem, en het pittige rode kapsel, of was je nou die andere?
Dank je. Die ben ik idd
Welke? Pittig rood kapsel?
PRK inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Oldwood!
Een vers fruitsalade gemaakt met: watermeloen, perziken,frambozen, blauwe bessen, aardbeien, witte en blauwe druiven. En aalbessen

anoniem_286479 wijzigde dit bericht op 02-07-2016 14:20
Reden: De aalbessen vergeten
% gewijzigd
Vanaf morgen weer opnieuw die zoveelste poging tot gezonder leven!

Kijken of ik nog enigszins bikiniproof op vakantie kan....
Mijn oude kater is aangereden gisteren

Straks naar de dierenarts, hij is daar al. Gisteren stond er een buuf voor de deur dat hij was opgehaald door de dierenambu. Met spoed de dierenarts gebeld, waarschijnlijk allebei zijn achterpoten gebroken.

Ik kan het hem niet aandoen om hem te laten lijden, maar wat zal ik hem gaan missen!

Ohhhh wat verdrietig! Heel veel sterkte!
Sterkte Punk
Damn Steamy.

Klotenzooi
Sterkte Punky
Vanmorgen inderdaad moeten laten inslapen. Net gezellig met de buuf een potje staan janken in de voortuin. Hij was daar net zo kind aan huis als bij mij.

Bah.

Ik heb er vrede mee hoor, daar niet van.

Ik heb hem ooit in huis gehaald omdat hij, in mijn ogen, de slechtste kans had om een huis te vinden.

Exzwerfkat. Langzitter in het dierenasiel. Oud. Extreem slechtgeschreven advertentie. Denk: kat, gaat nog hooguit twee jaar mee. Zet hem in de vensterbank en stof eens per week af. Niet teveel van verwachten.

Ik had hem zelfs nog niet in het echt gezien voor hij bij mij kwam. Meteen dikke maatjes, al was hij een huisgenoot, niet "van mij".

Hij was al stokoud toen ik hem kreeg. Ik heb hem beloofd dat hij een mooie oude dag zou hebben bij mij. Dat is gelukt. De beloofde 2 jaar werden er 6. Tot gisteren was het een blije ouwe knar. De hele buurt rond zijn poot gewikkeld.

Vanavond wordt hij onder de boom begraven. De buren komen ook een kaarsje opsteken.

Er komen steeds buren naar me toe, het was toch niet jouw kat? Die leuke? Dat beest kwam blijkbaar overal binnen. Iedereen trapte in zijn act van zielige, hongerige zwerver. Twee buren vertelden over de blikjes tonijn die hij met regelmaat van toeristen kreeg, die lagen dan bij hen in de kliko.

Hij was sowieso een toneelspeler. Ik heb hem een keer betrapt op het doen alsof van een zeer pootje, meneer kon springen en lopen met zijn mini-schaafplekje, tot zus en moeder binnenkwamen. Toen werd er gehinkt alsof zijn leven er vanaf hing. Hij sleepte zich voort op drie poten. Tot mam en zus hun koffie ophadden en de deur uitliepen. Ze waren de tuin nog niet uit of hij had nergens meer last van.

Oh, ik ga hem missen!
Ik kom je even een dikke knuffel geven steampunk!

Hij klinkt als een enorme lieve en bijzondere kat. En wat een fantastisch gouden mandje heeft hij bij jou gekregen.

Gecondoleerd lieverd.
quote:Steampunkcat88 schreef op 04 juli 2016 @ 15:53:

Hij was sowieso een toneelspeler. Ik heb hem een keer betrapt op het doen alsof van een zeer pootje, meneer kon springen en lopen met zijn mini-schaafplekje, tot zus en moeder binnenkwamen. Toen werd er gehinkt alsof zijn leven er vanaf hing. Hij sleepte zich voort op drie poten. Tot mam en zus hun koffie ophadden en de deur uitliepen. Ze waren de tuin nog niet uit of hij had nergens meer last van.

Oh, ik ga hem missen!

Dit is stiekem wel een erg grappige anekdote

En eigenlijk zou gewoon iedereen die een kat of hond wil, eerst langs het dierenasiel moeten gaan..
Ah, wat sneu Steampunk.

Maar wat fijn dat iedereen in de buurt zo gek met 'm was.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Speciaal voor Corona en evt stiekeme meelezers

21 Rules That Men Have. Number 7 Is So True.

Men's Rules:

1) Men are not mind readers.

2) Learn to work the toilet seat, you’re a big girl. If it’s up, put it down. You don’t hear us complaining when you leave it down.

3) Crying is blackmail.

4) Ask for what you want. Let us be clear on this one: Subtle hints do not work! Strong hints do not work! Obvious hints do not work! Just say it!

5) "Yes" and "No" are perfectly acceptable answers to almost every question.

6) Come to us with problem only if you want help solving it. That’s what we do. Sympathy is what your girlfriends are for.

7) Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 days.

8) If you think you’re fat, you probably are. Don’t ask us.

9) If something we said can be interpreted two ways and one of the ways makes you sad or angry, we meant the other one.

10) You can either ask us to do something or tell us how you want it done. Not both. If you already know best how to do it, just do it yourself.

11) Whenever possible, please say whatever you have to during commercials.

12) Christopher Columbus did not need directions and neither do we…

13) All men see in only 16 colours. Peach, for example, is a fruit not a colour. Pumpkin is also a fruit. We have no idea what mauve is.

14) If ask what is wrong and you say ‘Nothing’, we act like nothing’s wrong. We know you are lying, but it is just not worth the hassle.

15) If you ask a question you don’t want an answer to, expect an answer you don’t want to hear...

16) When we have to go somewhere, absolutely anything you wear is fine... really.

17) Don’t ask us what we’re thinking about unless you are prepared to discuss such topics as football or motor sports.

18) You have enough clothes.

19) You have too many shoes.

20) I am in shape, round is a shape!

Thank you for reading this, yes I know, I’m sleeping on the couch tonight… but did you know men don’t really mind that? It’s like camping
Hij is leuk kaitlyn!

Thanks voor de condoleances allemaal
Hoe gaat het nu Steamy?
Hoe wakker kan je zijn, zie nu pas dat ik mezelf ook kan staffen. Nooit eerder gezie of opgevallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven