Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

IK ben een beetje dubbel (maar niet als in dubbelsnokken), wan wil niet baanloos zijn, maar geniet wel erg nu.
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn dat je het voor me opneemt bij de Mod, Inad!
Loretta is De Mol. Punt.
Eow is een moraalridder En Inad ook En vooruit, ik promoveer mezelf even, ik ook

Kess, werkloos zijn roels Van financien ruilen?

Vandaag verkiezingen voor Mals goeie doel, ik doe even duimen
Ik hebt het alweer aangepast, strax krijg ik nog een ban

Ziek zijn snokt ook Inad, en baan die het nét niet is snokt ook. Snokken snokt ook

Juna is trouwens knáp! Opeens viel 2 weken geleden het kwartje en van helemaal nooit op het potje was ze opeens over naar overdag alles op het potje doen. Maar KDV wilde ze nog niet zonder luier, tot gister. En dus hele dag zonder luier op KDV geweest én niet in broek geplast!
Woooow, go Juuuuna Snelle meid. Super knap!

Ik ga even iets anders doen dan forummer, maar even een taaltechnische vraag: is leep hetzelfde als leip?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Als je het hebt over leep als in een bepaalde forummer dan is dat hetzelfde ja Inad
En Go Juna
En Go Moraalridders want ik vind dat we nu zo`n beetje iedere uit(vlucht)weg wel dichtgetimmerd hebben
Ik heb duidelijk weer iets gemist?...?!

Maar wát? Ziejwel.. .ik had thuis moeten blijven. Dan had ik nu alle sappige roddels gesnapt....

Oh, en:

Peas on earth!

Psyche, Moeder/dochter met schulden. Succes met bijlezen

Effe iets minder moraalridderigs: WTF moeten we vanavond eten?
Ik heb zojuist telefonisch doorgekregen dat wij gewokte mie ofzoiets ete

Ik heb zo Het Gesprek...
Peas on earth!
Succes Erwt

Ook met de gewokte mie

Ik ga straks maar inspiratie opdoen in de super. Nu even nog heel hard arbeiten
Hoe was het Erwtje?

Wij eten leftovers. Altijd handig.

Morgen huis overdragen. Gek. Alles is klaar en overdraagbaar. Ier haalt vanavond nog laatste twee dozen op en dan is t klaar. Hij heeft nog boomfotos gemaakt, dus ik zal wel iets in NS mikken of hier. *huilt zachtjes om de boom..*

Chica en ier komen er aan zie ik. Hij heeft haar nu al twee dagen naar kdv gebracht en haalt en dat gaat goehoedddd

Zo fijn

Oh, tis RoerbakMie

(en de kok staat het nu te bereiden!)

Gesprek staat in NS, inclusief beetje info voor Star.

Sinterklaas heeft vandaag een kookboek met lekkere pastarecepten in mijn schoen gedaan terwijl ik aan't werken was!
Peas on earth!
Ik baal want: gezeur om geboorte-akte in Griekenland en moeilijk ende kut enzo (komt goed hoor) plus kado wat ik voor Sjaf had hadden we teruggestuurd en krijg nu bericht dat retour niet geaccepeerd is. Rukkers

Even snel naar NS, dan Frogers kijken en vroeg naar bed
Wat was t kado ook alweer? Electrisch gescheer gedoe?

Waarom heb je geboorteakte nodig? Van Wup of Grex? Hoe gaat t met de scheiding? (ik ben in een vragenbui )

Oja, ik heb vandaag van advocate bericht gehad dat scheiding nu ook ingeschreven is bij gemeente enzo dus klaar en af nu, die handel. Joechee
Kado was electrisch scheerdinggedoe inderdaad. Godverrrrr :mad:(sorry Eow)

Gebroorte akte van Wup, maar komt goed. Vertel morgen wel verder, heb even in NS gereageerd en ga nu tv kijken. Ciao!
Hooooi. Ik kijk naar Antonio. Lekkere afleiding
Wat doet ie Star? Heeft ie een relatie met Tom Hanks, bespioneert ie de boel of draagt ie een masker? Offissie Mariachi?

*gaat toch die kabel dr maar insteken *

en ook bankhangen want ben moe door stomme snokkende buikgriep.

Ben benieuwd Pep
Welke Antonio?

Ik kijk Frogers en google ondertussen op AH om een lekker hoofdgerecht te vinden voor morgen. Dan komt een stukje XanFamilie eten . Ik besloten morgen maar eens voor VIERgangen te gaan . Amuse, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht.

Probleem1: ik heb geen amuselepels (waar koop ik die?)

Probleem2: ik weet geen hoofdgerecht (iets met oven, liefst met kip)

Pep, balen

Was kadootje niet goed dan?

Inad:
Peas on earth!
Ik wil niet weten waar je die kabel insteekt

Hij draagt een masker dit keer.

Amuselepels gewoon bij Hema volgens mij
www.cookandco.nl Ook in Kessstad en dus in de buurt bij jou naar mijn weten. Erg leuke winkel en heeft ze zeker.
Gewoon kipfilet (met rozemarijn ) in de oven en aardappels uit de oven met zure room, geraspte kaas en rode ui?
En als groente heel kneuterig haricoverts pakketjes (gewikkeld in serrano ham bijvoorbeeld)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven