Goede loungeset?

05-07-2016 20:33 10 berichten
We zijn opzoek naar een loungeset voor in de tuin. Het liefst een set waar je met 3 of 4 personen op kan zitten, geschikt is om lekker op te hangen, een redelijke prijs heeft en geen zwarte kussens heeft.

Wie heeft / weet er zo'n set? Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Hmmm... wie hebben vorige maand een set in Almelo besteld, geweldige kwaliteit, 4 stoelen, een tafel en een parasol, 1200 euro ofzo... volgende mij heette die firma De Boer...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Dat heet Kees Smit in Almelo. Zit ook in Amersfoort.
quote:hedima schreef op 05 juli 2016 @ 21:02:

Dat heet Kees Smit in Almelo. Zit ook in Amersfoort.Ja, dat is hem! Wist dat het een gewone Nederlandse naam was. Maar goed. Daar hebben we de boel besteld, is keurig thuisbezorgd en ziet er prima uit.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Pas geleden bij iemand op deze gezeten. Eerste keer dat een loungeset echt fijn zat:

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mijn advies is om ergens heen te gaan waar je de stoelen zelf uit kunt proberen. Ik had een prachtige set gezien met heel comfortabele dikke kussens, maar toen ik er eenmaal op zat, zat het voor mij voor geen meter. Wij hebben uiteindelijk dus wat anders uitgezocht. Maar een paar weken later was ik bij familie en die hadden de set die wij dus helemaal niet fijn vinden net gekocht en zij waren er juist heel enthousiast over, omdat ze hem zo lekker vonden zitten. Het is dus echt heel persoonlijk wat "lekker lounget".
Gewoon gaan proberen inderdaad. Is zo persoonlijk.

Wij hebben er eentje die een beetje weg heeft van de foto van Gatti. Is iets hoger, zit lekker en je kunt er ook fatsoenlijk aan eten (dat vond ik wel belangrijk). Maar die is weer niet zo geschikt als je hem echt koopt om op te 'hangen'.
quote:Duufje schreef op 06 juli 2016 @ 11:19:

Gewoon gaan proberen inderdaad. Is zo persoonlijk.

Wij hebben er eentje die een beetje weg heeft van de foto van Gatti. Is iets hoger, zit lekker en je kunt er ook fatsoenlijk aan eten (dat vond ik wel belangrijk). Maar die is weer niet zo geschikt als je hem echt koopt om op te 'hangen'.

Nog hoger, de rugleuning?

Waar heb jij 'm gekocht?

Ik vond deze zo lekker zitten dat ik 'm waarschijnlijk ook wil kopen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Het is moeilijk te zien op de foto, maar ik denk dat de zit iets hoger is.

We hebben hem al een aantal jaar, maar zijn destijds naar Van der Garde geweest, daar hadden ze toen veel keus in die wat hogere lounge sets http://www.vdgarde.nl/
Kees Smith helemaal niet aan gedacht maar daar gaan we zeker kijken! We wonen in Almelo dus dat is goed te doen. Bedankt voor de tip!

We willen ze eerst ook testen want net wat gezegd wordt, iedereen vind weer wat anders fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven