Lang stijl haar, tips?
woensdag 6 juli 2016 om 21:49
Op internet kun je veel vinden, met stijle haren kun je echt zoveel moois maken! Ik vind mijn krullen leuk, maar ben vaak jaloers op die mooie kapsels die met eigenwijze krullen eigenlijk niet echt lukken/staan.
Bijvoorbeeld zo'n vlecht en dan de haren wat los trekken zodat je een slordige vlecht hebt, of mooi opgestoken met vanalles en nogwat in je haren. Of je haren half vastdoen met een clipje (wat je nu denk ik ook hebt) en dan dat stuk wat bol maken etc.
Bijvoorbeeld zo'n vlecht en dan de haren wat los trekken zodat je een slordige vlecht hebt, of mooi opgestoken met vanalles en nogwat in je haren. Of je haren half vastdoen met een clipje (wat je nu denk ik ook hebt) en dan dat stuk wat bol maken etc.
woensdag 6 juli 2016 om 21:55
woensdag 6 juli 2016 om 21:56
Leuk dit plaatjes! Maar elke langharige heeft een ander haartype, bij mijn haar blijft dit echt niet zitten. Of alles gaat tegen mijn hoofd aanstaan en ik krijg een heel smal koppie. Wat voor haartype heb je, TO? Een zijvlecht kan leuk zijn. Heb je ook al een knipe met je voorste plukken naar achter geprobeerd? Tegenwoordig is dat helemaal hip als je dat in een knotje doet, maar een knip kan ook en staat minder "hipster". Je krijgt er wel meer volume mee achterin.
Vreemd is niet labiel.
woensdag 6 juli 2016 om 22:04
quote:pommiaan schreef op 06 juli 2016 @ 21:49:
Bijvoorbeeld zo'n vlecht en dan de haren wat los trekken zodat je een slordige vlecht hebt, of mooi opgestoken met vanalles en nogwat in je haren. Of je haren half vastdoen met een clipje (wat je nu denk ik ook hebt) en dan dat stuk wat bol maken etc.Sorry, ik had je comment helemaal niet gezien door de plaatjes. Maar dit bedoel ik indedaad. Ik lees even mee, ook langharige hier met de eeuwige knot en paardenstaart. Het moet ook niet teveel tijd kosten 's ochtends..
Bijvoorbeeld zo'n vlecht en dan de haren wat los trekken zodat je een slordige vlecht hebt, of mooi opgestoken met vanalles en nogwat in je haren. Of je haren half vastdoen met een clipje (wat je nu denk ik ook hebt) en dan dat stuk wat bol maken etc.Sorry, ik had je comment helemaal niet gezien door de plaatjes. Maar dit bedoel ik indedaad. Ik lees even mee, ook langharige hier met de eeuwige knot en paardenstaart. Het moet ook niet teveel tijd kosten 's ochtends..
Vreemd is niet labiel.
woensdag 6 juli 2016 om 22:27
quote:nephthys schreef op 06 juli 2016 @ 22:23:
Als je haar iets te dun/stijl is, dan kan het helpen om het eerst even licht te krullen, met wat mousse erin, en dan voor je het invlecht/opsteekt wat haarlak erin.Helaas, ik heb het aziatische haar van mijn vader
krul blijft er alleen in zitten als ik daarna niet meer beweeg :') Heeft ook weinig volume. Maar TVP idd!
Als je haar iets te dun/stijl is, dan kan het helpen om het eerst even licht te krullen, met wat mousse erin, en dan voor je het invlecht/opsteekt wat haarlak erin.Helaas, ik heb het aziatische haar van mijn vader
Vreemd is niet labiel.
woensdag 6 juli 2016 om 22:29
quote:Marana_ schreef op 06 juli 2016 @ 22:26:
Als ik het opsteek (voor een feestje of zo) doe ik dat inderdaad, maar zo dagelijks liever niet, wil het een beetje gezond houden en dus gebruik ik zo min mogelijk fohn en stijltang. Mousse alleen helpt wel iets.
Je kan het ook nat invlechten of indraaien voor je gaat slapen. Krullen/slag zonder hitte.
Google maar eens op 'overnight curls'.
Als ik het opsteek (voor een feestje of zo) doe ik dat inderdaad, maar zo dagelijks liever niet, wil het een beetje gezond houden en dus gebruik ik zo min mogelijk fohn en stijltang. Mousse alleen helpt wel iets.
Je kan het ook nat invlechten of indraaien voor je gaat slapen. Krullen/slag zonder hitte.
Google maar eens op 'overnight curls'.
woensdag 6 juli 2016 om 22:58
quote:gekgezichtje schreef op 06 juli 2016 @ 22:04:
[...]
Sorry, ik had je comment helemaal niet gezien door de plaatjes. Maar dit bedoel ik indedaad. Ik lees even mee, ook langharige hier met de eeuwige knot en paardenstaart. Het moet ook niet teveel tijd kosten 's ochtends..Ja die plaatjes van Nephthys bedoelde ik idd, dat zijn echt leuke creaties. Ik forum nu op mobiel dus kan helaas geen plaatjes plakken, maar google eens op "snelle leuke kapsels stijl haar" bijvoorbeeld. Die strik-knot is trouwens heel makkelijk volgensmij!
[...]
Sorry, ik had je comment helemaal niet gezien door de plaatjes. Maar dit bedoel ik indedaad. Ik lees even mee, ook langharige hier met de eeuwige knot en paardenstaart. Het moet ook niet teveel tijd kosten 's ochtends..Ja die plaatjes van Nephthys bedoelde ik idd, dat zijn echt leuke creaties. Ik forum nu op mobiel dus kan helaas geen plaatjes plakken, maar google eens op "snelle leuke kapsels stijl haar" bijvoorbeeld. Die strik-knot is trouwens heel makkelijk volgensmij!
woensdag 6 juli 2016 om 23:24
Leuke ideeen hier. Ik zie wel vaker leuke kapsels voorbij komen voor lang haar, maar bijna altijd is het iets met een vlecht of invlechten oid. Een gewone vlecht kan ik wel maar omdat ik laagjes in mijn haar heb komen er overal pieken uit, invlechten probeer ik af en toe maar het lukt me niet om het netjes te doen, helaas. Een ingevlochten vlechtje als haarband vind ik ook leuk (als je het kan dus )