Mode & Beauty alle pijlers

Streepjes bikini

07-07-2016 11:08 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onderstaande bikini vind ik erg leuk, ik hou van streepjes. Maar nu vraag ik me af of je, optisch gezien, niet een erg grote kont krijgt in zo'n broekje. Wat vinden jullie?

Als je een grote kont hebt wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je al een grote kont hebt is het geen illusie.

Ik denk dat het best meevalt.
quote:Nouschi schreef op 07 juli 2016 @ 11:16:

Als je een grote kont hebt wel.
quote:Nouschi schreef op 07 juli 2016 @ 11:16:

Als je een grote kont hebt wel.Je kont blijft toch even groot? Met of zonder broekje
Volgens mij lijk je dikker in verticale streepjes, omdat de strepen dan van breedte kunnen verschillen al naar gelang het vet eronder. In deze valt dat wel mee.
Je krijgt een grote kont van te veel eten, dus zolang jij je bikini niet serveert met spekjes, majo, en gebakken ui, zal het wel mee vallen......
jouw leven is een keuze
quote:2east schreef op 07 juli 2016 @ 11:42:

Je krijgt een grote kont van te veel eten, dus zolang jij je bikini niet serveert met spekjes, majo, en gebakken ui, zal het wel mee vallen......Daarom staat er ook bij 'optisch'.
quote:Chocopinda schreef op 07 juli 2016 @ 11:45:

[...]

Daarom staat er ook bij 'optisch'. Had ik wel gezien, maar ik kon het toch niet laten........ sorry!
jouw leven is een keuze
In horizontale strepen lijk je juist slanker!
Ik heb precies deze ! Nu ben ik niet de slankste maar ik vind 'm prima staan. Mooi hoog broekje ook.

Had al eerder een bikini van de Hema met hetzelfde model, en die beviel ook goed.
Ik heb deze ook, maar dan met felgele accenten. Maakt niet dikker, erg leuk juist!
Grote konten zijn toch hip?
Je lijkt dikker als je kleding te klein is. Dus bikini in de juiste maat en gaan met die kont.
Shake that ass! Gewoon doen!
En hele leuke bikini trouwens!
leuke bikini!
ik vind trouwens dat die brede, zwarte band vn het broekje aan de bovenkant, juist maakt dat optisch gezien de kontpartij kleiner oogt. de bovenste helft is als het ware afgevallen door dat zwart vn die band.

en de band trekt de aandacht ook meer naar boven toe, richting taille.
Gewaagd, maar ik zeg doen! De meeste mannen hebben toch niets tegen dikke billen?
quote:boylichtenstein schreef op 07 juli 2016 @ 20:22:

Gewaagd, maar ik zeg doen! De meeste mannen hebben toch niets tegen dikke billen?

Inderdaad gewaagd. Op vief is de regel dat alle mannen of geen een man dan van dikke billen houdt.

Hetzelfde geldt voor vrouwen.

De meesten of sommigen. Dat bestaat niet. Echt niet
quote:Corona67 schreef op 07 juli 2016 @ 20:25:

[...]

Inderdaad gewaagd. Op vief is de regel dat alle mannen of geen een man dan van dikke billen houdt.

Hetzelfde geldt voor vrouwen.

De meesten of sommigen. Dat bestaat niet. Echt nietMeen je dat nou? Wat jammer dat ik zo'n slecht advies heb gegeven. Ik wist niet dat dikke billen uit waren. In ieder geval heb je wel succes als je aan de Gaasperplas gaat liggen zonnen met deze bikini aan!
Leuke bikini, denk niet dat je hier optisch een dikke kont van krijgt.
quote:boylichtenstein schreef op 07 juli 2016 @ 20:39:

[...]

Meen je dat nou? Wat jammer dat ik zo'n slecht advies heb gegeven. Ik wist niet dat dikke billen uit waren. In ieder geval heb je wel succes als je aan de Gaasperplas gaat liggen zonnen met deze bikini aan!Hoezo?
Bedankt voor de reacties!
quote:Chocopinda schreef op 07 juli 2016 @ 22:13:

[...]

Hoezo?Daar woont boy gok ik. Dan komt hij naar je billen gluren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven