Forumlid Pink11 overleden

05-07-2016 10:48 123 berichten
Ik moet jullie slecht nieuws brengen. Een vast forumlid is overleden: Pink 11.

Pink had altijd veel gezondheidsklachten, maar we wisten niet dat ze hartklachten had. Daar is ze uiteindelijk vrij onverwacht aan overleden. Ze heeft niet geleden.

Ze was 47 jaar. We hadden 7 jaar een relatie.

Ik mis haar heel erg. Ze was mooi, bijzonder, intelligent, creatief, lief, grappig.

Het Viva forum was voor Pink een soort familie- en vriendengroep in een. Door haar ziekte kon ze niet zoveel sociale dingen ondernemen als ze wilde, het Viva forum vulde dat op. Ze was erg begaan met veel forumleden, en heeft zelf ook altijd veel steun en tips van het Vivaforum gekregen. Bedankt daarvoor, en heel veel sterkte voor iedereen die haar ook moet missen.

Hieronder het avatar dat ze gebruikte.

Gecondoleerd... Ik wens jou en alle andere nabestaanden heel veel kracht in deze moeilijke tijd.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Gecondoleerd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Bedankt. Ik heb gelukkig goede vrienden en familie die er voor me zijn, en veel mooie herinneringen.

Even van me afschrijven. Eergisteren was ik met vrienden op stap. Ik had best wat gedronken en was gisteren licht katerig. Maar het ergste: ik ben gelijk een paar weken terug in mijn rouwverwerking. Ik mis haar weer zo erg dat het fysiek pijn doet.

Pft.

Mental note: voorlopig zeer matig met drank.
Tjezus, wat vals
Gecondoleerd
Sterkte
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Veel sterkte Vinsent.
Sterkte TO
quote:vinsent schreef op 10 juli 2016 @ 10:38:

Bedankt. Ik heb gelukkig goede vrienden en familie die er voor me zijn, en veel mooie herinneringen.

Even van me afschrijven. Eergisteren was ik met vrienden op stap. Ik had best wat gedronken en was gisteren licht katerig. Maar het ergste: ik ben gelijk een paar weken terug in mijn rouwverwerking. Ik mis haar weer zo erg dat het fysiek pijn doet.

Pft.

Mental note: voorlopig zeer matig met drank.

Ik heb ook na het overlijden van mijn man heel lang geen alcohol kunnen drinken. Dat versterkte bij mij al mijn negatieve gevoelens en gemis. En het is naar dat jij dat ook zo ervaart maar dat weet je nu dan ook.

Hoe lang geleden is ze overleden eigenlijk? Kort voordat je je OP schreef want dat is nog maar zo kort geleden.

Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wat een schrik Vinsent. Gecondoleerd en sterkte.
Gecondoleerd Vinsent, wat heftig. Veel sterkte voor jou en voor de naasten van Pink.

quote:IBIopviva schreef op 10 juli 2016 @ 17:06:

[...]Ik heb ook na het overlijden van mijn man heel lang geen alcohol kunnen drinken. Dat versterkte bij mij al mijn negatieve gevoelens en gemis. En het is naar dat jij dat ook zo ervaart maar dat weet je nu dan ook.

Hoe lang geleden is ze overleden eigenlijk? Kort voordat je je OP schreef want dat is nog maar zo kort geleden.

Ik had gehoopt dat als de alcohol uit mijn lichaam was dat de dingen dan weer gewoon werden, maar nee, ik zit nu nog steeds met een knoop in mijn buik, slecht slapen enz.

Het is ook erg kort geleden hoor, anderhalve maand, af en toe een terugval zal er wel bij horen.
quote:vinsent schreef op 11 juli 2016 @ 10:15:

[...]

Ik had gehoopt dat als de alcohol uit mijn lichaam was dat de dingen dan weer gewoon werden, maar nee, ik zit nu nog steeds met een knoop in mijn buik, slecht slapen enz.

Het is ook erg kort geleden hoor, anderhalve maand, af en toe een terugval zal er wel bij horen.

Ik vind dat geen terugval hoor, het hoort bij het rouwproces. Het is nog maar nét geleden. Rustig aan hoor!

Sterkte!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rouwen laat zich niet haasten.

Jeetje Vinsent, wat erg. Ik wist helemaal niet dat jullie een relatie hadden. Ontzettend gecondoleerd met je verlies, ik vond Pink11 ook grappig en leuk om te lezen. Heel erg veel sterkte gewenst om dit grote verlies te dragen. Wat naar allemaal.
Am Yisrael Chai!
Jezus zeg ik lees dit nu pas toevallig, ik schrik me rot. Ik heb het afgelopen jaar een aantal keer met haar gemaild, nog een maand of wat voor haar overlijden. Ze was echt een bijzonder mens! Met inderdaad zo'n rits aan gezondheidsmankementjes maar dit komt echt uit de hemel vallen... Toevallig dacht ik gisteren nog aan haar..

Ontzettend veel sterkte Vinsent als je dit nog leest! Ik weet uit eerdere topics hoe lief je voor haar was en hoe ongelofelijk ze het vond toen je in haar leven kwam.

Vinsent, er is hier ergens een topic van mensen die hun partner hebben verloren. Misschien vind je het fijn om daar mee te schrijven. Of wie weet heb je dat al gevonden. Nogmaals sterkte!
Sterkte en gecondoleerd.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:MarindaH schreef op 11 september 2016 @ 21:17:

Vinsent, er is hier ergens een topic van mensen die hun partner hebben verloren. Misschien vind je het fijn om daar mee te schrijven. Of wie weet heb je dat al gevonden. Nogmaals sterkte!Toevallig dacht ik er gisteren aan dat ik ms. zo'n topic kunnen openen, ik heb er wel behoefte aan. Maar hij bestaat dus al, ik heb hem gevonden, bedankt.
quote:*bloem schreef op 11 september 2016 @ 19:57:

Jezus zeg ik lees dit nu pas toevallig, ik schrik me rot. Ik heb het afgelopen jaar een aantal keer met haar gemaild, nog een maand of wat voor haar overlijden. Ze was echt een bijzonder mens! Met inderdaad zo'n rits aan gezondheidsmankementjes maar dit komt echt uit de hemel vallen... Toevallig dacht ik gisteren nog aan haar..

Ontzettend veel sterkte Vinsent als je dit nog leest! Ik weet uit eerdere topics hoe lief je voor haar was en hoe ongelofelijk ze het vond toen je in haar leven kwam.

Dank je wel Bloem! Mooi om te lezen. Ze was zeker heel bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven