Mode & Beauty alle pijlers

Parfum outlet?

11-07-2016 13:54 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben opzoek naar een soort van parfum outlet. Ik vind parfum vaak vrij duur bij Ici Paris of Douglas bijvoorbeeld en zoek een soort altetnatief eigenlijk
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... m%20outlet
Moet je informeren naar adresjes waar ze van de vrachtwagen zijn afgevallen
quote:divadevil schreef op 11 juli 2016 @ 14:06:

Moet je informeren naar adresjes waar ze van de vrachtwagen zijn afgevallenTjee, wat een grappige opmerking. Petje af.
Ja ik kan zelf ook op google zoeken maar ik vraag het juist hier omdat niet alles betrouwbaar is.
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
bij Ici Paris zijn vaak aanbiedingen.. soms tot 70% korting. Vaak staan er topgeurtjes bij voor weinig geld! Dit geldt trouwens voor alle parfumzaken, drogisterijen etc.. succes
say what?
Parfum is één van de weinige dingen waar ik veel geld aan uitgeef. Zo´n van-de-vrachtwagen-parfums worden vaak uit magazijns gestolen, wat de heren Dief niet lijken te weten is dat daar ook de over-datum dingen worden bewaard en die ruiken bepaald niet lekker. Hetzelfde geldt voor alle namaakspullen. Beter een origineel goedkoop parfum (bijvoorbeeld van Otto Kern, Naomi Campbell, S.Oliver) dan de outlet van de dure.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik heb zo'n 2 jaar geleden verschillende parfums gekocht bij superwinkel.nl

Ik wilde bepaalde parfums hebben en het scheelde toen behoorlijk veel met de (aanbiedings)prijzen van de douglas, ici paris, etc.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Je hebt marjo.nl voor 'oudere' luchtjes die niet zo makkelijk te verkrijgen zijn.

Op limango hebben ze ook weleens luchtjes met korting.

Verder zijn er stocksales van grote merken, aanpappen met mensen die voor zo'n merk werken dus
quote:JillandKateRFedererfan schreef op 11 juli 2016 @ 14:22:

Ja ik kan zelf ook op google zoeken maar ik vraag het juist hier omdat niet alles betrouwbaar is.Dat stond niet in je OP, vandaar
Zwarte markt in Beverwijk
www.parfumsuper.nl is goedkoop en betrouwbaar.
Bedankt! Parfumsuper scheelt enorm met ici paris en douglas!
quote:Wilhelmina82 schreef op 11 juli 2016 @ 14:50:

www.parfumsuper.nl is goedkoop en betrouwbaar.Die bedoelde ik ook. Toen ik er bestelde heette deze inderdaad nog parfumsuper.nl, maar tegenwoordig dus superwinkel.nl
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Ik heb ook wel eens wat gekocht bij superwinkel.nl, heel voordelig en je krijgt het echte, originele parfum en geen namaak. Ik moest alleen wat langer wachten tot het bezorgd werd.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 juli 2016 @ 14:08:

[...]

Tjee, wat een grappige opmerking. Petje af.Was eigenlijk best serieus bedoelt. Haal daar zelf ook mijn parfum vaak scheelt de helft of nog minder van de prijs
Ik heb goede ervaringen met fragrancex.com.

Nu tijdelijk free shipping met code FSW
HEMA verkoopt heerlijke luchtjes voor slechts € 15,- per fles!
quote:plumplum schreef op 11 juli 2016 @ 15:32:

[...]

Die bedoelde ik ook. Toen ik er bestelde heette deze inderdaad nog parfumsuper.nl, maar tegenwoordig dus superwinkel.nl Ik zag het pas in de link, maar is idd dezelfde :-)
quote:divadevil schreef op 12 juli 2016 @ 06:42:

[...]

Was eigenlijk best serieus bedoelt. Haal daar zelf ook mijn parfum vaak scheelt de helft of nog minder van de prijsRaad jij TO nou echt aan om te informeren waar ze gestolen parfum kan kopen?
Kijk eens bij Ebay
Genoeg keus indd. Ik bestel vaker bij http://www.laparfumia.nl/. ook heel goedkoop en meestal wel kortingscodes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven