Hoe hier mee om te gaan?

11-07-2016 15:31 27 berichten
Ik heb een tijdje geleden een blog geschreven over dat ik nooit durf/ niet kan dansen op feestjes of gewoon in de kroeg.

Dat heeft zich van het weekend weer voorgedaan. Het liefst zou ik dan gelijk opstappen en naar huis gaan maar dat durf

ik dan ook weer niet, ik voel me dan zo afdruipen......

Herkennen mensen dit?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar!

ik vind mezelf altijd voor lul staan.

ik heb me erbij neergelegd dat ik gewoon niet dans, klaar.
Ik kan/wil ook niet dansen. Ik kan me daar niet in laten gaan.. Mensen trekken me mee, zeuren me de kop gek, maar ik doe het niet!

Op zich heb ik er geen moeite mee, maar af en toe zou ik willen dat ik in dat opzicht wat "normaler" was en ook wat losser kon zijn.

Laatst heb ik me over laten halen om mee te gaan naar een personeelsfeest, waarvan ik van tevoren wist dat ik dat niks zou vinden.. Er werd uiteindelijk alleen maar gedanst en dat soort ongein.

Ik heb gezworen dat ik me nooit meer laat overhalen voor zulk soort dingen. Uiteindelijk hou ik alleen jezelf voor de gek en heb ik mezelf er mee.
@ Ducktape

Ik heb dus bijna altijd het gevoel dat ik me zou willen veranderen op zo'n avond en de dagen erna. Ik voel me dan zo saai en niet

gezellig omdat ik niet mee doen en zou ook willen dat ik net zo was als de rest, want er zijn er maar heel weinig die niet mee doen.

Ik weet niet goed hoe ik me erbij neer moet leggen dat ik niet zo ben......

Soms zit ik wel eens te denken dat ik ergens in een discotheek zou willen "oefenen" waar niemand me kent.....
Anderhalve maand geleden werd als advies gegeven. Ga op dansles.

Heb je daar nog iets mee gedaan? Lijkt me een heel goed advies
@ Corona

Ik heb jaren terug wel eens op dansles gezeten maar dat heeft niks aan m'n probleem veranderd....

Dat was stijldansen trouwens dus dat is natuurlijk wel heel wat anders.
Je hebt hier al eerder een topic over gemaakt. Heb je niet voldoende erkenning en advies gekregen?
@ Gele suikerspin

Nee eerlijk gezegd niet.....
Kan je wel dansen? Heb je ritmegevoel?
@Bblientje,

nou ik verstijf zowiezo al gelijk dus dan kan ik echt niet dansen...
Ja dat snap ik maar kan je wel dansen als je thuis bv voor de spiegel aan het oefenen bent? Als ik ergens niet goed in ben doe ik het ook liever niet zo bedoel ik het meer
Wordt er dan nog zoveel gedanst op feestjes en in kroegen? Ik zie nooit mensen dansen op feestjes of in de kroeg. Drankje doen, bar hangen, bijkletsen wel. Maar dansen zie ik eigenlijk alleen op bruiloften en in discotheken. Niet op een gewoon feestje of op een avondje in de kroeg.

En nee, ik dans ook niet. Maar het aantal bruiloften wat ik per jaar heb is zo weinig dat ik dan wel een avondje het dansen kan ontlopen zonder dat het ongemakkelijk wordt. En een avondje in de kroeg vind ik hartstikke gezellig, maar gedanst wordt hier echt niet in de kroeg.
Mn moeder heeft buikdansen lessen gevolgd. Hier leerde ze uiteraard buikdansen maar ook heel erg om zelfverzekerd en vrouwelijk te zijn. Het gaat er ook niet om dat je je stapjes leert, want eerlijk wie gaat er nou zn tango routine uitvoeren op de dansvloer, maar wel dat je durft en doet.
Forget the past remember the lesson
@ Stripverhaal

Hier word er dus wel bijna altijd gedanst op een feestje of in de kroeg, dus ik maak dat best vaak mee dat het opvalt dat ik weer

eens niet mee doe.....
Ik wilde ook nooit dansen. Soms liet ik me wel 's meesleuren.

Nu als ik echt niet wil zeggen ik gewoon nee punt!
@ Petra,

Bij ons is het niet altijd alleen op de dansvloer, dan staat iedereen om je heen te dansen en dan sta ik daar maar een beetje tussen, voor lul dus....
Paar drankjes erin helpt bij mij altijd wel. Maar dit is niet het beste advies van de wereld, sorry...
Winter is coming...
Je kan niet dansen? Wie zegt dat? Of ben je gewoon veel te veel met jezelf bezig en denk je dat de hele natie let op hoe jij danst?

Newsflash: het boeit niemand hoe jij danst.

Ga een beetje lol hebben.
quote:Dragisa schreef op 11 juli 2016 @ 17:30:

Je kan niet dansen? Wie zegt dat? Of ben je gewoon veel te veel met jezelf bezig en denk je dat de hele natie let op hoe jij danst?

Newsflash: het boeit niemand hoe jij danst.

Ga een beetje lol hebben.Dat. Mensen zijn meer gefocussed op hoeveel plezier jij uitstraalt dan of jij een tweede Michael Jackson bent
quote:Ik heb een tijdje geleden een blog geschreven over dat ik nooit durf/ niet kan dansen op feestjes of gewoon in de kroeg.

Dat heeft zich van het weekend weer voorgedaan.Je hebt weer een blog geschreven?
Waar ben je bang voor?

Heb gewoon lol wat anderen van je denken doet er niet toe
quote:S-Groot schreef op 11 juli 2016 @ 17:34:

[...]

Je hebt weer een blog geschreven?

Dat is volgens mij het kenmerk van een blog: alsmaar door blijven schrijven over een onderwerp

Edit: zouden wij er nu ook in voorkomen?
quote:Dymphnatam schreef op 11 juli 2016 @ 17:37:

[...]

Dat is volgens mij het kenmerk van een blog: alsmaar door blijven schrijven over een onderwerp

Edit: zouden wij er nu ook in voorkomen?Nou het ging mij erom dat TO zei dat ze een tijdje geleden een blog geschreven heeft en dat 'dat' zich van het weekend weer voorgedaan heeft. Ik vond het een vreemde stituatie. Een blog schrijven is niet iets wat je overkomt toch? Of 'een situatie' die zich voordoet... of wel?
quote:S-Groot schreef op 11 juli 2016 @ 17:50:

[...]

Nou het ging mij erom dat TO zei dat ze een tijdje geleden een blog geschreven heeft en dat 'dat' zich van het weekend weer voorgedaan heeft. Ik vond het een vreemde stituatie. Een blog schrijven is niet iets wat je overkomt toch? Of 'een situatie' die zich voordoet... of wel?

Hmmm...

Misschien wel? Dat je plotseling ineens een blog zit te schrijven?

Ik heb het zelf nooit gehad hoor... (afkloppen)
quote:Dymphnatam schreef op 11 juli 2016 @ 17:54:

[...]

Hmmm...

Misschien wel? Dat je plotseling ineens een blog zit te schrijven?

Ik heb het zelf nooit gehad hoor... (afkloppen)

Ja wie weet. Misschien heeft TO last van een soort slaapwandelen, maar dan op het gebied van bloggen?

Nee, ik heb het gelukkig ook nooit gehad. Pffff, stel je voor wat ik allemaal onbewust/ongewenst zou schrijven ?! Of ja, wie weet heb ik het toch, maar weet mijn bewuste ik de website niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven