Wat te doen in hellendoorn?
zondag 10 juli 2016 om 21:53
Goedenavond!
Over 2 weken ga ik 8 dagen samen met man en 3 jongens (8, 6 en 6) op vakantie in de omgeving van Hellendoorn. Nu ben ik benieuwd of er misschien tips zijn om te ondernemen.
Ken de omgeving niet goed dus sta voor alle ideeën open!
We hebben een auto tot onze beschikking. Eventueel kunnen we ook wel fietsen huren.
Roept u maar
Over 2 weken ga ik 8 dagen samen met man en 3 jongens (8, 6 en 6) op vakantie in de omgeving van Hellendoorn. Nu ben ik benieuwd of er misschien tips zijn om te ondernemen.
Ken de omgeving niet goed dus sta voor alle ideeën open!
We hebben een auto tot onze beschikking. Eventueel kunnen we ook wel fietsen huren.
Roept u maar
zondag 10 juli 2016 om 21:54
zondag 10 juli 2016 om 21:55
https://www.uitzinnig.nl/ ... 8/tips-van-bezoekers.aspx
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 10 juli 2016 om 21:56
https://www.tripadvisor.n ... _Overijssel_Province.html
zondag 10 juli 2016 om 21:56
https://www.gemeentewijze ... n/doen/?categorie=overige
zondag 10 juli 2016 om 21:58
Is je Google stuk?
Vvv.hellendoorn.nl
In ieder geval het Avonturenpark natuurlijk.
Holterberg. Er is in Nijverdal ook het bezoekerscentrum leuk voor kinderen. Beste pizza bij Bacco in Marle. Dagje Ommen ook leuk. Kanoën op de weg bij de Wilgenwaerd
En ohja, de klepperdagen en het openluchttheater.
Misschien is er ook wel parijse markt in Nijverdal
Vvv.hellendoorn.nl
In ieder geval het Avonturenpark natuurlijk.
Holterberg. Er is in Nijverdal ook het bezoekerscentrum leuk voor kinderen. Beste pizza bij Bacco in Marle. Dagje Ommen ook leuk. Kanoën op de weg bij de Wilgenwaerd
En ohja, de klepperdagen en het openluchttheater.
Misschien is er ook wel parijse markt in Nijverdal
zondag 10 juli 2016 om 22:00
Het attractiepark natuurlijk.
Wandelen/fietsen op de Sallandse heuvelrug en dan picknicken bij de schaapskooi in Nijverdal.
Boswachterij Ommen is ook erg mooi trouwens.
Voor je kinderen leuk: met treintje Bello van Nijverdal naar Holten, via de toeristenweg over de Holterberg. Niet vergeten een ijsje te gaan eten bij bakker Nijkamp in Holten; lekkerste ijsjes van de regio.
Stalhouderij de Elshof uit Rijssen verzorgt mooie huifkarritten over de Holterberg.
En mocht je een dag slecht weer hebben, dan zit Ballorig vlakbij.
Wandelen/fietsen op de Sallandse heuvelrug en dan picknicken bij de schaapskooi in Nijverdal.
Boswachterij Ommen is ook erg mooi trouwens.
Voor je kinderen leuk: met treintje Bello van Nijverdal naar Holten, via de toeristenweg over de Holterberg. Niet vergeten een ijsje te gaan eten bij bakker Nijkamp in Holten; lekkerste ijsjes van de regio.
Stalhouderij de Elshof uit Rijssen verzorgt mooie huifkarritten over de Holterberg.
En mocht je een dag slecht weer hebben, dan zit Ballorig vlakbij.
zondag 10 juli 2016 om 22:05
quote:Elizaar schreef op 10 juli 2016 @ 22:02:
Nee m'n Google is gelukkig niet stuk. Maar ik vind ervaringen van mensen die bv in de buurt wonen vaak leuker dan het blind opvolgen van tips op toeristische sites. Soms komen daar hele verrassende dingen uit. Dus daar hoopte ik eigenlijk op.Graag gedaan.
Nee m'n Google is gelukkig niet stuk. Maar ik vind ervaringen van mensen die bv in de buurt wonen vaak leuker dan het blind opvolgen van tips op toeristische sites. Soms komen daar hele verrassende dingen uit. Dus daar hoopte ik eigenlijk op.Graag gedaan.
zondag 10 juli 2016 om 22:06
Je hebt trouwens ook kindermiddagen langs boeren, waar ze bij de eerste boerderij eitjes moeten zoeken, bij de tweede een koe moeten helpen melken, bij een derde graan mee malen, en bij een vierde met al hun ingrediënten een pannenkoek gaan bakken. Hele middag zoet voor maar iets van 3 euro 50 per kind ofzo.
Vraag er even naar bij je receptie of VVV, ik weet niet welke boeren dit jaar meedoen.
Vraag er even naar bij je receptie of VVV, ik weet niet welke boeren dit jaar meedoen.
zondag 10 juli 2016 om 22:18
Lekkerste ijsjes en pizza genoteerd!
Leuk het buitencentrum van Nijverdal!
Lekker wandelen en picknicken gaan we ook doen. Paar jaar terug heb ik gewandeld op de Sallands heuvelrug en toen kwam ik heel onverwacht langs de Twilaard. Vond ik heel indrukwekkend.
Leuk idee van de tocht langs de boerderijen. Gok dat ik zelf ook mee wil doen dan
Ik had het idee dat de kinderen te jong waren voor het avonturenpark maar dat heb ik dus helemaal mis.
Leuk het buitencentrum van Nijverdal!
Lekker wandelen en picknicken gaan we ook doen. Paar jaar terug heb ik gewandeld op de Sallands heuvelrug en toen kwam ik heel onverwacht langs de Twilaard. Vond ik heel indrukwekkend.
Leuk idee van de tocht langs de boerderijen. Gok dat ik zelf ook mee wil doen dan
Ik had het idee dat de kinderen te jong waren voor het avonturenpark maar dat heb ik dus helemaal mis.
zondag 10 juli 2016 om 22:58
quote:Elizaar schreef op 10 juli 2016 @ 22:18:
Nee joh, juist superleuk voor kleine kinders
Gebied rond Hellendoorn is prachtig, holterberg etc... Lekker wandelen, fietsen of een dagje aan de Regge (of varen).
Waarbeek in Hengelo is ook leuk (30 min rijden).
Gebied rond Hellendoorn is prachtig, holterberg etc... Lekker wandelen, fietsen of een dagje aan de Regge (of varen).
zondag 10 juli 2016 om 23:22
Avonturenpark is juist voor die leeftijd hartstikke leuk, ik vind het een fijn compact park met normaal gesproken weinig wachttijden.
Bij het bezoekerscentrum is een heel leuk gratis speelbos.
Flierefluiter in Raalte, Dondertman in Holten. Hoelang blijven jullie
. Als het regent is Kartplaza in Nijverdal misschien wel leuk, kun je ook bowlen en laserschieten, maar daar zijn jullie kinderen misschien nog wel wat jong voor.
Bij het bezoekerscentrum is een heel leuk gratis speelbos.
Flierefluiter in Raalte, Dondertman in Holten. Hoelang blijven jullie
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
zondag 10 juli 2016 om 23:53
Ik heb net de filmpjes gekeken van het avonturenpark. Ik ben zelf echt een bange kip dus ik pas wel op de tassen
Ik zag dat iemand kanoën had geschreven. Daar vind ik de 2 zesjarigen een beetje te jong voor. Maar gewoon met een bootje varen kan misschien ook!
Voor regenachtige dagen neem ik boekjes en knutselspul mee. Ik hou niet echt van die grote overdekte speelzalen.
Ik zag dat er ook een tocht is in de avond om reeën te spotten. Ik denk dat ik dat misschien wel zelf ga doen
Ik zag dat iemand kanoën had geschreven. Daar vind ik de 2 zesjarigen een beetje te jong voor. Maar gewoon met een bootje varen kan misschien ook!
Voor regenachtige dagen neem ik boekjes en knutselspul mee. Ik hou niet echt van die grote overdekte speelzalen.
Ik zag dat er ook een tocht is in de avond om reeën te spotten. Ik denk dat ik dat misschien wel zelf ga doen
maandag 11 juli 2016 om 00:33
quote:milena1 schreef op 10 juli 2016 @ 22:06:
Je hebt trouwens ook kindermiddagen langs boeren, waar ze bij de eerste boerderij eitjes moeten zoeken, bij de tweede een koe moeten helpen melken, bij een derde graan mee malen, en bij een vierde met al hun ingrediënten een pannenkoek gaan bakken. Hele middag zoet voor maar iets van 3 euro 50 per kind ofzo.
Leuk !!!!!
Eens kijken of zoiets ook bij ons in de buurt is.
Leuk !!!!!
Eens kijken of zoiets ook bij ons in de buurt is.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 11 juli 2016 om 10:50
quote:Magick88 schreef op 10 juli 2016 @ 22:58:
[...]
Als je het Avonturenpark om de hoek hebt, lijkt mij de Waarbeek nou weer een slechte optie, maar goed.
Zijn ondertussen al meer dan genoeg goede ideeën geopperd om die 8 dagen door te komen.
Nu maar hopen op goed weer.
[...]
Als je het Avonturenpark om de hoek hebt, lijkt mij de Waarbeek nou weer een slechte optie, maar goed.
Zijn ondertussen al meer dan genoeg goede ideeën geopperd om die 8 dagen door te komen.
Nu maar hopen op goed weer.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
maandag 11 juli 2016 om 11:07
quote:paulaner schreef op 11 juli 2016 @ 10:50:
[...]
Nu maar hopen op goed weer.De optie is prima. 8 dagen misschien wat kort om beide te doen alleen
[...]
Nu maar hopen op goed weer.De optie is prima. 8 dagen misschien wat kort om beide te doen alleen
maandag 11 juli 2016 om 14:16
quote:[message=23443265,noline]Elizaar schreef op 10 juli
Ze hebben een speciaal gedeelte met attracties voor kinderen tot 1.20.
Kan waarschijnlijk nog net voor de jongsten maar dat is dan wel vervelend als de oudste net te lang is.
Hellendoorn is juist een heel leuk park dat tieners hoogstwaarschijnlijk saai zulken vinden.
Ze hebben een speciaal gedeelte met attracties voor kinderen tot 1.20.
Kan waarschijnlijk nog net voor de jongsten maar dat is dan wel vervelend als de oudste net te lang is.
Hellendoorn is juist een heel leuk park dat tieners hoogstwaarschijnlijk saai zulken vinden.
dinsdag 12 juli 2016 om 09:28
Avonturenpark (zwembroek mee er is een glijbaanpark) lunchen bij bakkerij Lorkeers of een lekker ijsje eten. In Nijverdal heb je vaak een Parijse markt. Eten bij sirtaki is leuk in Nijverdal. Budde beach.
Wandelen over de Holterberg en het speelbos bezoeken. In holten zit dondertman een leuke kinderboerderij. Op het industrieterrein van Nijverdal zit een balorig. Nijverdal heeft een zwembad. In Wierden kun je naar het Lageveld
Wat wil je weten roep maar !
Wandelen over de Holterberg en het speelbos bezoeken. In holten zit dondertman een leuke kinderboerderij. Op het industrieterrein van Nijverdal zit een balorig. Nijverdal heeft een zwembad. In Wierden kun je naar het Lageveld
Wat wil je weten roep maar !