Vloerkleed gezocht
maandag 11 juli 2016 om 18:15
Hallo allemaal!
Morgen wordt mijn bank bezorgd en nu zoek ik er een ander vloerkleed bij, maar kan het niet vinden.
Ik zag wel een mooie van jute, maar ik heb al een hocker van bananenblad en een paar manden staan, dus dat wordt dan teveel van het goede,des te meer omdat de hocker op het kleed komt te staan.
Nu wil ik jullie vragen om met me mee te zoeken naar een rond vloerkleed van ongeveer 120/130 doorsnee, het liefst via het net te bestellen.
Dit is de bekleding van de bank en zoals je ziet is het geen gemakkelijk opgave.
Wie heeft er een enorm googletalent?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Morgen wordt mijn bank bezorgd en nu zoek ik er een ander vloerkleed bij, maar kan het niet vinden.
Ik zag wel een mooie van jute, maar ik heb al een hocker van bananenblad en een paar manden staan, dus dat wordt dan teveel van het goede,des te meer omdat de hocker op het kleed komt te staan.
Nu wil ik jullie vragen om met me mee te zoeken naar een rond vloerkleed van ongeveer 120/130 doorsnee, het liefst via het net te bestellen.
Dit is de bekleding van de bank en zoals je ziet is het geen gemakkelijk opgave.
Wie heeft er een enorm googletalent?
Bij voorbaat hartelijk dank!
dinsdag 12 juli 2016 om 12:29
dinsdag 12 juli 2016 om 16:11
De bank is binnen. Het staat eigenlijk helemaal niet zo gek met het kleed dat ik al heb. Moet wel erg aan de bank wennen, ik had iets heel anders in gedachte. Het is vooral de kleur waar ik erg aan moet wennen.
Hij zit, ligt en hangt wel redelijk lekker, maar ik weet nu al dat het niet de bank is die blijft tot hij versleten is. Wel ga ik aan de slag met kussentjes en wellicht is een plaid een goed plan.
Ik zie wel.
Als mijn foon opgeladen is zal ik een plaatje plaatsen, mocht daar behoefte aan zijn natuurlijk.
Bedankt voor het meezoeken naar een mooi kleed, er zaten snoepies tussen.
Hij zit, ligt en hangt wel redelijk lekker, maar ik weet nu al dat het niet de bank is die blijft tot hij versleten is. Wel ga ik aan de slag met kussentjes en wellicht is een plaid een goed plan.
Ik zie wel.
Als mijn foon opgeladen is zal ik een plaatje plaatsen, mocht daar behoefte aan zijn natuurlijk.
Bedankt voor het meezoeken naar een mooi kleed, er zaten snoepies tussen.
dinsdag 12 juli 2016 om 17:20
Ik vind hem echt supermooi Cateau. De mijne gloeit dan weer niet. Ik heb mijn interieur aangepast aan de bank. De overgordijnen zijn velours en dan in dezelfde kleur als de bank. Voor de rest heb ik teakhouten meubelen staan zodat het rood niet overheerst.
Iets donkerder dan deze kleur (niet mijn tafel hoor, ik heb twee losse tafeltjes)
Voor de rest wat zilveren/glas accenten.
Tip, koop twee grote kussens voor in de hoek en twee kleintjes voor in de rug. Dat is met die brede zittingen wel lekker.
Ik ben trouwens na ruim 5 jaar nog steeds niet uitgekeken op de kleur en op de bank zelf.
Iets donkerder dan deze kleur (niet mijn tafel hoor, ik heb twee losse tafeltjes)
Voor de rest wat zilveren/glas accenten.
Tip, koop twee grote kussens voor in de hoek en twee kleintjes voor in de rug. Dat is met die brede zittingen wel lekker.
Ik ben trouwens na ruim 5 jaar nog steeds niet uitgekeken op de kleur en op de bank zelf.
dinsdag 12 juli 2016 om 17:24
dinsdag 12 juli 2016 om 20:27
dinsdag 12 juli 2016 om 22:44
Hallo lord Landylover.
Zou dat het zijn geweest? Dan maar goed dat deze er staat tijdens het WK, wie weet wat we dan bereiken.
het is maar een klein rond kleed met een doorsnede van 1,20, meer om de vloer wat te breken, anders is het zo'n grote houten vlakte.
Ik heb je gemist tijdens de finale en daardoor was het lang niet zo gezellig.
Zou dat het zijn geweest? Dan maar goed dat deze er staat tijdens het WK, wie weet wat we dan bereiken.
het is maar een klein rond kleed met een doorsnede van 1,20, meer om de vloer wat te breken, anders is het zo'n grote houten vlakte.
Ik heb je gemist tijdens de finale en daardoor was het lang niet zo gezellig.
dinsdag 12 juli 2016 om 23:12
Ja, sorry, Land Lady from Cateaugashire, Mijn wedstrijd was het niet Het was meer een wedstrijd tussen Elfje en Emka.
Nu wetende dat jij een nieuwe bank heb, reserveer ik alvast een plekkie voor het WK
Oh, hengelen mag niet
Wat ik niet snap van zo'n kleed; Die bank staat daar toch op dan, dus wat zie je nou van dat kleed
Ligt het er half onder of er voor Sorry, maar ik snap 't ff niet.
Nu wetende dat jij een nieuwe bank heb, reserveer ik alvast een plekkie voor het WK
Oh, hengelen mag niet
Wat ik niet snap van zo'n kleed; Die bank staat daar toch op dan, dus wat zie je nou van dat kleed
Ligt het er half onder of er voor Sorry, maar ik snap 't ff niet.
iedereen leest mee
dinsdag 12 juli 2016 om 23:24
dinsdag 12 juli 2016 om 23:37
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2016 @ 23:24:
Het was ook geen leuke wedstrijd om te zien, dus je hebt niet veel gemist.
Nee, het kleed ligt een eind voor de bank en de hocker staat er op. Het is meer voor de sier dan voor warme tenen.
Ik heb nu ook een kleed liggen en daar ben ik nog nooit op gaan staan. Is echt voor het zicht. Ah, juist, nu snap ik het; vrouwen logika; een mooi kleed, maar je mag er niet op staan
Het was ook geen leuke wedstrijd om te zien, dus je hebt niet veel gemist.
Nee, het kleed ligt een eind voor de bank en de hocker staat er op. Het is meer voor de sier dan voor warme tenen.
Ik heb nu ook een kleed liggen en daar ben ik nog nooit op gaan staan. Is echt voor het zicht. Ah, juist, nu snap ik het; vrouwen logika; een mooi kleed, maar je mag er niet op staan
iedereen leest mee