Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Ik trek vanavond een Pikachu kostuum aan en ga bij een Pokestop zitten (niet echt natuurlijk, maar lijkt me zo lollig)
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 12 juli 2016 @ 13:55:

Ik trek vanavond een Pikachu kostuum aan en ga bij een Pokestop zitten (niet echt natuurlijk, maar lijkt me zo lollig) Misschien gaat er dan wel iemand tennisballen naar je gooien.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:nephthys schreef op 12 juli 2016 @ 13:50:

[...]

Al eens uitgelogd, app terug afgesloten en terug ingelogd?

Ik heb het ook wel al eens gehad, maar toen ik afsloot en terug inlogde was alles terug zoals daarvoor.

Lukt niet het is echt weg moest zelfs een naam aanmaken.

@kitkeller ja
Vreemd tas!

Als het goed is sla je namelijk op in de cloud en raak je het dus niet zomaar kwijt.
Raar Tas, ik ben overgestapt van mn android telefoon naar mn iphone en kon gewoon met hetzelfde account door...
Wat is een lurestop? Of is dat t zelfde als een pokestop?

Ik heb net tijdens mijn pauze een psyduck gevangen en nog even een rondje gelopen langs een aantal pokestops. Zitten er hier genoeg.
Je kunt bij een pokestop een lure-module inzetten, deze trekt dan 30min pokemon aan, maar ook voor andere spelers.

Je kunt dus op je scherm ook zien of iemand anders ergens een lure heeft aangezet en dan daar naartoe lopen om mee te profiteren.

Nadeel is dan dat het wel heel obvious is dat je aan het spelen bent.

Zo ziet het er uit:

Nadeel... is toch gezellig
quote:nephthys schreef op 12 juli 2016 @ 13:16:

[...]

Wat zeg je? Ik hoor je niet, heb een pokebal in me oor.
quote:AnAppleADay schreef op 12 juli 2016 @ 13:26:

Iemand die deze wil?

Ik ga er geen Pokeball aan verspillen

[IMG]http://i66.tinypic.com/ogxqgg.jpg[/IMG]hahahahaha!
Weet iemand een betrouwbare download voor een telefoon met Windows? Ik kom alleen maar downloads voor IOS of Android tegen.
quote:ririanneke schreef op 12 juli 2016 @ 14:48:

Weet iemand een betrouwbare download voor een telefoon met Windows? Ik kom alleen maar downloads voor IOS of Android tegen.De app voor Windows is (nog) niet ontwikkeld, dus die download gaat er helaas (voorlopig) niet komen.
Ze gaan hard hier in de buurt.... Wil ook een Pokemon in de gym maar voorlopig nog lang niet genoeg CP
Pivot! PIVOT!!!
Hoeveel CP moeten ze zijn?
Uhm... stuff... and things
quote:kruidentheetje schreef op 12 juli 2016 @ 15:51:

Hoeveel CP moeten ze zijn?

Hier in de buurt hebben de meeste gyms Pokemons die rond de 300/400 zijn. Hoogste die ik gezien heb 650.

De hoogste die ik nu heb is 211
Pivot! PIVOT!!!
In de jacht op Pokémon zijn meerdere mensen op en bij het spoor gaan lopen. Bij Hattem heeft de politie maandagavond twee mensen van de rails gehaald.

Tussen Delft en Schiedam moesten treinen langzamer gaan rijden.

ProRail heeft contact gehad met Nintendo en wil dat de makers de Pokémon weghouden uit de buurt van de spoorlijnen. ''Je moet er toch niet aan denken dat speurneuzen onder de trein komen. Laat het spelletje niet het einde van je leven worden'', zegt een woordvoerder.

Nintendo en The Pokémon Company hebben volgens ProRail "de plicht en de verantwoordelijkheid dat iedereen het spelletje leuk en gevarenvrij moet kunnen spelen".

Nintendo is aandeelhouder in Niantic, dat Pokémon Go ontwikkelde.

Echte wereld

In Pokémon Go trekken spelers er in de echte wereld op uit om monsters te vangen. Zo kunnen gamers bijvoorbeeld naar het strand voor een watermonster of naar het bos voor een grastype-Pokémon.

De game werd in korte tijd zeer succesvol. Het spel steeg naar de top van de App Store-ranglijsten en haalt in de Verenigde Staten volgens analisten 1,6 miljoen dollar per dag aan omzet op. Het aandeel van Nintendo steeg door het succes met ruim 50 procent in drie dagen tijd.

In Nederland is de game officieel nog niet beschikbaar, maar kan hij wel via een omweg worden geïnstalleerd. Zo is het op Android mogelijk om een APK-bestand te installeren en kunnen spelers op iOS een buitenlandse App Store-account aanmaken.
ik toch maar even een amerikaanse id aangemaakt.. ingeschreven bij de Pokemon GO trainer club, probeer ik voor het eerst in te loggen bij Pokemon GO, krijg ik steeds dezelfde melding:

Ooops! It seems that Pokemon.com has had an unexpected error.

don't worry, the site administrators have already been notified and they'll try to have the problem fixed soon'.

hebben jullie dat ook?

ik moet natuurlijk nu voor de eerste keer inloggen, misschien is dat 'zwaarder' dan inloggen als je er al eerder was? ik ben connected met een prima wifinetwerk. nu maar even mijn iphone 6 aan t herstarten maar denkelijk ligt het niet aan mij, maar aan de server daaro.

nu ik al die stappen nam wil ik wel heeeel graag beginnen, kijken wat zich zoals schuilhoudt in het gebouw waar ik nu ben!
quote:KitKeller schreef op 12 juli 2016 @ 16:00:

[...]

Hier in de buurt hebben de meeste gyms Pokemons die rond de 300/400 zijn. Hoogste die ik gezien heb 650.

De hoogste die ik nu heb is 211Hier vlakbij zit er een met een Snorlax van 1200 ofzo
quote:AnAppleADay schreef op 12 juli 2016 @ 16:06:

[...]

Hier vlakbij zit er een met een Snorlax van 1200 ofzo

wow...

Ik vraag me af of het nog wel bij te houden is uiteindelijk... Genoeg mensen die bereid zijn er (veel) geld in te steken!
Pivot! PIVOT!!!
quote:KitKeller schreef op 12 juli 2016 @ 16:13:

[...]

wow...

Ik vraag me af of het nog wel bij te houden is uiteindelijk... Genoeg mensen die bereid zijn er (veel) geld in te steken!Nee dat denk ik niet. Maar dat is bij elk spel zo. Los van geld, zijn er ook mensen die er echt extreem veel tijd aan willen spenderen. Dan gaat de focus voor 'mere mortals' zoals ons niet liggen in vechten in de gyms, maar daar trainen en pokemons verzamelen denk ik.
Het is strategisch helemaal niet handig om een al te hoge AP pokemon in een Gym als eerste te zetten. Je moet deze namelijk ook verslaan om de Gym hoger te krijgen met een training zodat er meer bij kunnen etc.

Het is niet al te moeilijk om een AP 400 pokemon te verkrijgen, Snoepjes en dust om eerst op te krikken en daarna als hij sterk is dat te evolueren. Het liefst eentje evolueren die 2 evolutie stadia heeft.

Geeft ook nog best wel wat XP, zo'n evolutie. En met hoger level vang je ook weer sterkere pokemon.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
ah, servers down, dat verklaart het een en ander.

wellicht een handige link:

http://cmmcd.com/PokemonGo/
Ik zie overal op het nieuws dat mensen de hele dag in hun telefoon zitten maar dat snap ik niet helemaal.

Als ik op de fiets speel dan kijk ik eerst waar de pokestop is waar ik heen wil. Dan fiets ik daarheen zonder te kijken op mijn telefoon en als hij trilt dan kijk ik of ik de pokemon wil, zo ja, dan stop ik om te vangen.

Je hoeft toch niet continue op het scherm te kijken?
Dat snap ik ook niet Apple. Alhoewel, als er een met 3 voetjes op je scherm verschijnt en je wil hem graag hebben dan moet je wel even goed opletten natuurlijk.

Ik stond zojuist groenten te snijden en spiekte even of er nog wat leuks in de buurt was. En toen zag ik een katachtig ding. Ik ben gék op katten, die kon ik natuurlijk niet laten lopen. Twee voetjes bij me vandaan, dus ik; hop! Slippers aan en achtertuin uit, pad uit, straat op en ik zie een echte kat lopen. Op goed geluk die kant op en daar was hij, een Meowth! Superblij nu haha
Uhm... stuff... and things
Ik kan dus geen nieuwe ID aanmaken omdat de optie tot betaal mogelijkheden (None) er niet (meer?) tussen staat bij Apple.....

Ben nu toch wel benieuwd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven